3000+ deel 78

01-01-2011 23:50 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer deel 78!

wordt vervolgd..
quote:Vilma schreef op 12 januari 2011 @ 20:24:

Hee Iry, long time no see

Hey Vil
quote:Bianca40 schreef op 12 januari 2011 @ 23:24:

Chooc... ben jij besodedonderd!! Je bent een schat en je bent altijd positief ingesteld of bezig om jezelf positief in te stellen!

Ik vind je een schat en een superleuke meid!!! Maar als het voor jou beter is om je even tot je eigen topic te beperkten dan moet je dat doen Kom je af en toe wel even zwaaien en verslag van je nieuwe huis uitbrengen???

Jullie zijn lief!!

En Bianco en PuberT zijn superschatten! Ik kreeg vandaag een enorme bos bloemen op mn werk bezorgd... van Bianco. Ik kreeg er een rooie kop van

En van PuberT heb ik het boek gekregen: Mam, vertel 's.

Het boek dat ik zo graag nog aan mn moeder had gegeven, dat is niet meer gelukt, maar ik krijg het nu van hem en ik ga het met zo enorm veel liefde voor hem invullen.

Ik heb er bijna tranen met snot van[/b]
quote:Bianca40 schreef op 12 januari 2011 @ 23:24:

Chooc... ben jij besodedonderd!! Je bent een schat en je bent altijd positief ingesteld of bezig om jezelf positief in te stellen!

Ik vind je een schat en een superleuke meid!!! Maar als het voor jou beter is om je even tot je eigen topic te beperkten dan moet je dat doen Kom je af en toe wel even zwaaien en verslag van je nieuwe huis uitbrengen???

Jullie zijn lief!!

En Bianco en PuberT zijn superschatten! Ik kreeg vandaag een enorme bos bloemen op mn werk bezorgd... van Bianco. Ik kreeg er een rooie kop van

En van PuberT heb ik het boek gekregen: Mam, vertel 's.

Het boek dat ik zo graag nog aan mn moeder had gegeven, dat is niet meer gelukt, maar ik krijg het nu van hem en ik ga het met zo enorm veel liefde voor hem invullen.

Ik heb er bijna tranen met snot van[/b]
Goedmeurning!!

Das lekker wakker worden... door een kat die op bed piest!!!

Vanaf nu blijft de slaapkamerdeur dus echt dicht voor ze!!

Goedemorgen!

Poeh, dat was een korte nacht..... ik mis de poppetjes!

Ga ze straks halen

Moos: gezond eten is best lastig, gisteren te weinig gegeten, mijn maag zat vol met het telefoontje van mijn moeder.

Vandaag beter opletten! vanavond hardlopen dus moet een fatsoenlijke basis hebben, gisteren wel buikspieroefeningen gedaan!
Mogguh!

Ik sta op met knallende koppijn. Jakkes.

Fijne dag en tot ooit.
Pop.. Wat vreselijk jammer dat het niet lekker loopt met je moeder. Maar wat fijn dat je lief zusje in de buurt hebt!

Succes vandaag, en denk aan jezelf!
Getsie Vin... das geen lekker begin van de dag
Bi en vin!

Vin: das niet lekker, hoofdpijn

Bi: je bent een lieverd! maar het is niet lekker wakker worden zo voor je, zou het met de verhuizng te maken hebben?
Dat zou kunnen Pop... vandaag gaat Bianco het kattenluik er in maken, dat scheelt hopelijk ook!

Beddengoed zit al in de wasmachine, dus vanavond stappen we gewoon weer in een lekker fris bed... zonder katten in de buurt!!

Ik ga rennen, tot vanavond!!

Moggeh allemaal
Choco

Je bent in het afgelopen jaar zo ontzettend gegroeid (ik weet-jeukwoord) en daar mag je heel trots op zijn

Andere mensen maken beslissingen voor zichzelf om hier wel of niet te schrijven, daar kan jij niks aan veranderen, want dat is niet jouw verantwoordelijkheid.

goedemorgen!
Ik hoorde vandaag dat de Pappa van mijn beste vriendinnetje longkanker heeft, en dat er niks meer aan te doen valt.

Ik zou nu het liefst direct het vliegtuig pakken om bij haar te zijn, maar dat gaat niet omdat mijn buuf op vakantie is tot 20 Jan en dus niemand heb om op de beesten te passen..
Luun wat klote!
goedemorgen

luun, das kut!

vin, hopelijk is je hoofdpijn snel over
a docter a day keeps the apple away
Yep kut en klote...

Ik ben er vandoor

Vinn gaan we nog koken vandaag?
Och Luun, als ik niet in de verbouwing zat was ik naar je toe gekomen.. Voor mij vakantie, voor jou een oplossing.. Wat onwijs balen! Je hebt geen buren of vrienden waar je de beesten kunt heenbrengen?

Succes Isnileukni dit

En jullie zijn lief. Maar ik zit ff met mezelf te worstelen en zit mezelf dwars. Dus ik ga in meeleesstand.
Chooc
Tis Moerdijk II hiero! 500 meter verderop is er een werkplaats met lijm afgefikt.... lekker hoor, regionale nieuwsite meld dat de rooklucht ongevaarlijk is.. uhuh, die kennen we
Oh jee pop!

Maar lekker binnen blijven dan!
Ik ga nergens geen lieve neuro! ben druk aan de poets.

Ukkepop heeft net een stuk behang van de muur afgetrokken, fijn..... het ergste is, de stuclaag komt ook mee (bekend probleem hiero) ik heb helemaal geen zin om te behangen en verven! plus ze moeten dan van de woningstichting komen stucen enzo...

Ach, ik laat ze vanmiddag wel even een mooie tekening maken en die plak ik er wel overheen, tis geen gezicht nu
dat is wel een mooie oplossing

Hoezo komt de stuclaag mee dan?

Hebben jullie een vochtig huis?
Weet ik niet neuro, volgens mij is de stuclaag heel slecht aangebracht, we hebben het door heel het huis gehad
Dat is wel heel vervelend

konden ze dan niet in 1 keer het hele huis doen?

Wel flinke overlast maar dan ben je er wel vanaf.

(maar ja achteraf gelul en achteraf kijk je een koe in de kont )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven