Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Werk is ook sport Gerdaa!

Bezemen trouwens ook. Ik ben kapot.
Nog niet iets naar mijn zin gevonden voor voor het raam,wel ander behang,dus het behang wat ik eerder had uitgekozen weer terug en een iets andere kleur grijs verf voor de muren en deuren.

Wat een gedoe,maar deze vind ik echt echt echt mooi

Fuss,doen waar jij je goed bij voelt,hopelijk helpt die orthodinges

Gerdaa,straks lekker met de pootjes omhoog!

Rainz,super zeg!

Zoeb,helpen de pijnstillers een beetje?Of lig je nu stoned op de bank
De pijnstillers doen hun werk goed. Het zeurt nu alleen, maar geen echte pijn meer.
Dat is wel beter dan Zoebie,dat die hun werk goed doen!Ik hoop dat je dat vervelende ding gewoon uitplast.

Moggu trouwens,

Vandaag de plafonds op de planning,Ukkie naar de creche en Oudste ziek thuis.

Fijne dag allemaal!
Mogguh

Geen last meer van je voet Coe?

Lijstje:

- douchen

- huisarts

- rusten

- fysio

that's it U ziet, van bezemen komt weer niets
Mogguh...
Mogguh

Ik vind dat beest eng, Goldie

Coebergh, best leuk, op het laatste moment nog wijzigen. Hoop dat je er trots op bent als je klaar bent. Sneu voor Oudste om ziek te zijn terwijl er zoveel in het huis moet gebeuren (of doe je dat niet zelf?)

Vandaag:

Naar de schoenenreus

Lunchen met de kleintjes

Studeren, als het even kan

Wvttk
Fussie,ja nog wel last als ik veel loop,maar dat zal wel even een rotplek blijven.Tape hem nog steeds in voor extra stevigheid.

Mamz,ik mag niks doen van vriend want hij kan het beter.Ik zorg dus voor de inwendige mens (al vind ik wel dat ze wat sneller kunnen werken,maar dat is lastig als vriend tussendoor ook nog moet werken)

Vandaag komt een vriend helpen.

Oudste ligt in bed,de beste plek om ziek te zijn.
Zoebie,ik hoop dat je vandaag verlost word van de klomp aan je arm.:hug:
Ik heb een schop onder mijn kont nodig om aan het werk te gaan.

Blèèrgggh-dag vandaag.
*schopt Goldie*
Niet te hard, natuurlijk
Ik zit bij de fysio.

Had 5 min geleden al een afspraak.

Zucht.

Hier ook een bleeeegh dag.
Schop heeft geholpen.

Er staat een grote pan vlees op het sudderplaatje.

Weet iemand of ik bieflappen/biefstuk er ook bij kan doen?

Dat wordt vanzelf toch ook wel gewoon gaar en mals (dat het uitelkaar valt) of wordt biefstuk als je het laat sudderen taai?

Fysio MissM?

Heb je pijn?
NEE geen biefstuk erbij doen. Hoe langer dat suddert hoe taaier het wordt. Haha. Ik heb ander gips. Paars dit keer en voorlopig voor drie weken..
Oke, geen bief erbij.

Wel hip Zoeb, paars!
Ik heb fysio voor mijn rug, heb nog veel rugpijn sinds mijn val.

Gelukkig zijn het alleen spieren, er is niets verschoven of bekneld.

Moet met oefeningen en een goede zithouding beter worden.
Hip, paars gips

Heb je van dat zware gips of dat andere?

Hebben ze verder nog iets gezegd over het herstel?
Morgen komt onze koper langs, die wil het appartement nog eens zien.

Ik moet vanavond dus even flink met de bezem er door, het is een puinzooi.

Vandaag is James thuis met Mmetje, de puinzooi zal dus wss nog wat groter zijn tegen de tijd dat ik thuis kom
Fok. Helder hoor...

Ik ben helemaal vergeten dat we voor Oudste haar verjaardagsfeestje morgen natuurlijk extra boodschappen nodig hebben .

Fok fok fok.

Nu kan ik dus opnieuw een lijstje maken en nóg een keer naar de winkel.

En ik heb ook geen cadeau.Het enig wat ze wil is een nieuwe kat en dat is nou het enige wat ze niet krijgt.
Hier zijn de boodschappen binnen,ga zometeen uitsmijters bakken voor de hardwerkende mannen

Das een lastig iets dan Goldie!overnachting met puppy in een leuk hotelletje?
Over drie weken pas terug komen. Misschien mag het gips er dan af. Ze hebben de pols wel in een betere stand moeten zetten, maar dat viel gelukkig mee. Dit gips zit nog niet echt lekker, maar 't is wel een stuk lichter.

Het zal wel wennen zijn, dat andere zat te los omdat de pols niet meer dik was. Wel bont en blauw aan de binnenkant. Gek genoeg niet bovenop waar het is gezet. Je krijgt wel een rare arm hoor. Zelfs na pas twee weken gips. Ik was wel goed bezig want ik had tenminste geen dikke vingers, wat bijna iedereen wel heeft en ik zag het ook. Het was gipspoli vandaag.
Succes met de kopers MissM. En Gold jij succes met je suddervlees. Gelukkig heb je er geen bief bij gedaan.
Is dit niet iets dan Gold, voor dochter?

MissM, gooi eens een linkje waar jullie gaan wonen op hyves als je wilt? Ben verder niet nieuwsgierig hoor

Fijn Zoeb, nieuw gips. Past paars bij je haarkleur?

Beterschap voor Oudste Coe!

Mamz, nog leuke schoenen gekocht of alleen voor het manvolk?

Vanmorgen naar de huisarts geweest. Zet nog wel even op BH wat en hoe. Nu lekker even niets en dan zo naar de fysio. Tussen de middag mijn GroteZoon verwend met kibbeling.
Voor de nieuwsgierigen: de link staat bij de krabbels

Ik ben ontslagen door de fysio. Het moet met tijd en oefeningen goed komen, hij kan verder niet zoveel voor me betekenen.

Moet over drie weken bellen om te evalueren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven