Roddels? Dump ze hier.
donderdag 13 januari 2011 om 19:09
Weet iemand wat de functie van dat roze plaatje -------------->
met de tekst "Roddels? Dump ze hier" is? Je kunt er op klikken en dan opent de pagina waar je al bent opnieuw in een ander tabblad. Ik snap de tekst trouwens ook niet. Moeten we nu roddelen of moet je je roddels juist verstoppen ofzo?
Iemand?
met de tekst "Roddels? Dump ze hier" is? Je kunt er op klikken en dan opent de pagina waar je al bent opnieuw in een ander tabblad. Ik snap de tekst trouwens ook niet. Moeten we nu roddelen of moet je je roddels juist verstoppen ofzo?
Iemand?
Ik vind hier dingen van.
donderdag 13 januari 2011 om 21:07
Ja, zeker. Ik zag dat de zoon van mijn buurman, die ene met ee atieke grasmaaier, eindelijk een vriendin had. Die meid heeft de hele zomer voor vriend, zijn papa, mama, aanstande schoonzus met man en twee kids gekookt. Nou, die zijn nu uit elkaar. Ik weet alleen niet of hij haar gedumpt heeft, zij hem of mama vond haar kookkunsten niet goed genoeg.
donderdag 13 januari 2011 om 21:41
Ik dacht dat we gingen roddelen! Maar blijkbaar is het forum daar voor bedoeld..
Dan heb ik er nog wel een. Ik ben er net achtergekomen dat twee van mijn huisgenoten vleselijke relaties hebben! Wat ze in elkaar zien, geen idee, maar ik kan geen andere reden bedenken waarom de een in zijn ondergoed met een fles wijn de kamer van de ander inglipt. En ik zit ziek op mijn bedje, kan nergens heen en hoor alleen maar dubieuze geluiden...
Dan heb ik er nog wel een. Ik ben er net achtergekomen dat twee van mijn huisgenoten vleselijke relaties hebben! Wat ze in elkaar zien, geen idee, maar ik kan geen andere reden bedenken waarom de een in zijn ondergoed met een fles wijn de kamer van de ander inglipt. En ik zit ziek op mijn bedje, kan nergens heen en hoor alleen maar dubieuze geluiden...
vrijdag 14 januari 2011 om 10:01
quote:reen schreef op 14 januari 2011 @ 09:59:
Joepie: leuk roddelen!
Mijn overbuurvrouw heeft een geheime affaire.
Als manlief van huis is, komt er 3x in de week een andere man. Maar ik zie ze nooit in de woonkamer......
O, woon je bij mij in de straat? nee hier is het net weer anders.
Ik heb een overbuuf en die wordt altijd afgezet door een man in een dure auto, aan het begin van de straat. En dan zoenen ze en zwaaien ze en dan doet ze heel verliefderig, maar hij rijdt dus nooit de straat in en is ook niet in haar huis. Denk dat hij getrouwd is.
Zo, nu ga ik weer achter mijn geraniums zitten.
Joepie: leuk roddelen!
Mijn overbuurvrouw heeft een geheime affaire.
Als manlief van huis is, komt er 3x in de week een andere man. Maar ik zie ze nooit in de woonkamer......
O, woon je bij mij in de straat? nee hier is het net weer anders.
Ik heb een overbuuf en die wordt altijd afgezet door een man in een dure auto, aan het begin van de straat. En dan zoenen ze en zwaaien ze en dan doet ze heel verliefderig, maar hij rijdt dus nooit de straat in en is ook niet in haar huis. Denk dat hij getrouwd is.
Zo, nu ga ik weer achter mijn geraniums zitten.
Stressed is just desserts spelled backwards