3000+ deel 78
donderdag 13 januari 2011 om 21:50
En nu we ons tegenwoordig richten op kindervakanties en dus niet die heerlijke 5 sterren hotels of safari's en dat alles voor je schoongemaakt en opgeruimd wordt vind ik het heel moeilijk om een vakantie te boeken. Is het het wel waard, is het wel comfortabel, is het geen gribusbende, krijg je wel waar voor je geld, zakken we niet door het bed, de vloer en de stoelen heen, kan ik me kont uberhaupt omdraaien in de douche. Enzovoort, enzovoort.
donderdag 13 januari 2011 om 23:07
Camping vind ik juist zalig! Heerlijk veel buiten zijn!
Ziet er goed uit Vin... komt best goed. En zoals het werkt bij de gemiddelde ouders... als miniVin het naar haar zin heeft hebben jullie het ook prima
Ik heb nog geen idee voor de zomervakantie.... die caravan van mn moeder staat nog in Spanje en daar zou ik toch wel weer heen willen. Maar een lekker All Inn hotel in Turkije is ook wel aantrekkelijk, zeker met 2 puberTs die ons de oren van de kop vreten.
Ziet er goed uit Vin... komt best goed. En zoals het werkt bij de gemiddelde ouders... als miniVin het naar haar zin heeft hebben jullie het ook prima
Ik heb nog geen idee voor de zomervakantie.... die caravan van mn moeder staat nog in Spanje en daar zou ik toch wel weer heen willen. Maar een lekker All Inn hotel in Turkije is ook wel aantrekkelijk, zeker met 2 puberTs die ons de oren van de kop vreten.
vrijdag 14 januari 2011 om 00:47
Goh Vil dat is K.T zeg! Wanneer moet je erin?
Misschien kan je het met jouw instelling ten goede keren? Of is dat te positief gedacht?
Lekker Vin bakantie geboekt. Kan je je gericht gaan verheugen.
Ik was met 3 vriendinnen vanavond en wij hebben eindelijk een datum gevonden voor ons jaarlijkse weekend.
vrijdag 14 januari 2011 om 10:06
Ook hier al weekend, heerlijk!
Heb net een 3e gesprek voor een nieuwe baan achter de rug. Er zijn 3 banen en 4 geschikte kandidaten. Toch kreeg is sterk het gevoel dat het wel goed zat. Ze gaan nog even m'n referenties checken en ik hoor uiterlijk woensdag of ik de baan heb.
Wel raar hoor, want het 2e gesprek liep helemaal niet lekker vond ik. Kreeg ik gisteren een mail dat ze het een erg prettig gesprek hadden gevonden en dat de directeur mij nog een aantal vragen wilden stellen. Dit zou een informeel gesprek zijn.
Nou dat was het ook; hij praatte, ik luisterde. Ik heb geen vraag beantwoord geloof ik. Het was een mooi verkoop plaatje, meer alsof hij mij probeerde te overtuigen dat ik de baan moest nemen.
Nu is het dus afwachten...