3000+ deel 78

01-01-2011 23:50 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer deel 78!

wordt vervolgd..
quote:poppedotje schreef op 14 januari 2011 @ 21:32:

Marmul: dank je, je bent een lieverd!dank je! jij ook
a docter a day keeps the apple away
Lief Marmotje, je moet het je niet laten aangrijpen. Je moet koesteren wat je hebt.
Marmotje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het grijpt je wel erg aan he Mul... 2 x zelfs

Ik ben ook dankbaar voor hoe het bij ons gelopen is hoor, als het niet zo gelopen was had ik nooit zo'n lieve stiefpap en stiefmam gehad
quote:Gravinnetje schreef op 14 januari 2011 @ 21:34:

[...]

Sherry glas heb ik nooit wat aan gevonden. Ze heeft ook een rare houding of raar gedrag. Vreemd grietje.

inderdaad, en het lijkt of ze een scheve mond heeft. valt me wel eens op!

Esther zingt ook al zo mooi
Esther is echt goed, zo jammer dat het vandaag tussen haar en Ben gaat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:poppedotje schreef op 14 januari 2011 @ 21:34:

Bi: het gekke is: ik vergelijk mijn schoonmoeder niet met mijn moeder, duss ik zie ook geen verschil, gek he?Niet gek... heel goed juist!!
quote:Bianca40 schreef op 14 januari 2011 @ 21:35:

Het grijpt je wel erg aan he Mul... 2 x zelfs

Ik ben ook dankbaar voor hoe het bij ons gelopen is hoor, als het niet zo gelopen was had ik nooit zo'n lieve stiefpap en stiefmam gehad jaja sowwy, laptop en ik botsen wel eens qua snelheid
Mag ik even zeggen dat ik 3000 nog steeds een supermooi topic vind?

voor allemaal!!
ik koester de band met mijn ouders, ben heel blij met ze!

en jullie zijn allemaal heel lief!
Vin: ik herken het, ik wil mijn gezin alle liefde en warmte bieden en heb mensen om mij heen verzameld die wel van mij houden en mij wel accepteren, al blijft het wel moeilijk om niet geliefd te worden door je ouders
Ik heb een goede band met mijn vader nog steeds. En ben daar dankbaar voor. Met mijn moeder is helaas wat minder.
Ja ik was er nog/ weer..
Hoe komt dat AR? Of vraag ik nu teveel?
Weet je, het ergste vind ik dat door mijn moeder (vroeger) en mijn vader mijn eigenwaarde is aangetast, dat herstelt niet makkelijk
Pop... ik denk dat ze zich daar totaal niet van bewust zijn geweest... en misschien nog steeds niet.

Maar dat het moeilijk voor jou was en is, dat is zeker en dat is niet lief!
Vragen mag altijd Bianc. Maar het is te lang om nu kort uit te leggen. Sorry
Ik ben benieuwd hoe puberT over mij denkt als hij volwassen is... zucht...
mijn vader is sociaal zo onbeholpen dat ik wel geloof dat hij het niet bewust heeft gedaan, mijn moeder heeft een doofpot, wil tot op de dag van vandaag niet toegeven dat ze fouten heeft gemaakt
quote:poppedotje schreef op 14 januari 2011 @ 21:38:

Vin: ik herken het, ik wil mijn gezin alle liefde en warmte bieden en heb mensen om mij heen verzameld die wel van mij houden en mij wel accepteren, al blijft het wel moeilijk om niet geliefd te worden door je ouders

Het meest belangrijke om ervoor te zorgen dat je een zelfstandig, evenwichtig volwassene wordt is een veilige, warme thuishaven. Weten dat er altijd van je gehouden zal worden wat je ook doet of wat er ook gebeurt. Dat er altijd iemand achter je staat om je op te vangen of te steunen.

Als je dat niet hebt moet je het zelf maar rooien en mag je geluk hebben als je de juiste richting kiest en jezelf prima hebt opgevoed met goede normen en waarden. En die liefde en warmte vinden bij iemand die helemaal voor je gaat.....

Maar dan nog, je bent beschadigd. Je hebt deuken en krasjes. Die gaan niet meer weg. Je kunt ze wel mooi oppoetsen en hopen dat je er niet te veel last van hebt. Maar garanties heb je niet dat die deukjes en krasjes niet weer pijn gaan doen.
Geeft niks AR.. komt nog wel een keer
quote:Bianca40 schreef op 14 januari 2011 @ 21:45:

Ik ben benieuwd hoe puberT over mij denkt als hij volwassen is... zucht...Ik denk dat hij terugkijkt naar een warme liefdevolle moeder, zo gek als een deur, maar die heel veel van hem houd, wij voelen de liefde voor PuberT al door het beeldscherm trillen als je het over hem hebt, moet je nagaan wat hij voelt....
Wat zeg je dat mooi Vin ! Ik hoop dat later gaat blijken dat ik puberT zo'n veilige thuishaven heb gegeven. Ik denk het niet ivm het scheiden van zn vader. Hij is superdol op zn vader (gelukkig!) maar bij mij komt ie meestal als hij zn ei kwijt wil. Hij weet ook (zeg ik hem regelmatig) dat ie echt álles bij me kwijt kan. Soms vertelt ie wat en vraagt dan of ik het niet aan zn vader wil vertellen, want die is gewoon wat sneller boos. Ik doseer het... en zeg er ook bij dat ik sommige dingen niet voor zn vader wil verzwijgen.

Tot nu toe heb ik nog niets gehoord waarvan ik vond dat ik het tegen zn vader moest vertellen, dus ik hoop dat ie dat vertrouwen in me blijft houden.
spijker op de kop Vin...
Wat lief van je Pop... ik doe mn best, maar ik denk dat elke ouder dat op zijn/haar manier doet. En tóch hebben wij allemaal wat deukjes (de één wat meer, de ander wat minder) opgelopen van onze opvoeding of onze band met onze ouders.

Als hij maar ziet dat ik mn uiterste best heb gedaan dan is het voor mij al goed. Maar het belangrijkste blijf ik vinden dat ie weet dat ie met alles bij me terecht kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven