3000+ deel 78

01-01-2011 23:50 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer deel 78!

wordt vervolgd..
het belangrijkste wat je een kind kunt meegeven, is dat ie de moeite waard is en dat je van hem of haar houdt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
*
Bi, gave exemplaren zijn niet leuk. Die zijn oppervlakkig en weten helemaal niet waar het nou allemaal echt om draait.

Een deukje is goed, is ook nodig. Geeft niet, kun je prima mee leven met zo'n deukje. Je poetst hem op en hebt er geen last meer van, alleen maar profijt want je krijgt er empathie voor terug. En dat is een belangrijke eigenschap.
ik kan gewoon niet begrijpen dat je je kind op zo'n moment in de steek kunt laten
quote:rosanna08 schreef op 14 januari 2011 @ 21:55:

het belangrijkste wat je een kind kunt meegeven, is dat ie de moeite waard is en dat je van hem of haar houdt

En daar had ik 3 volle alinea's voor nodig.....

Ik vind het ook moeilijk om kort te schrijven want het is mijn gevoel en dat is niet in die paar woorden te vatten maar het klopt precies wat je zegt Roos.
Graafje
Sjezus Pop.. wat heftig. Kan het niet zo zijn dat ze haar rug toekeerde omdat ze dacht dat het allemaal niet zo'n vaart zou lopen? Of het niet willen zien? Hoe was haar opvoeding want ergens moet er bij haar iets mis zijn gegaan waardoor ze geworden is wie ze is.

En eigenlijk draait het inderdaad allemaal hierom:

quote:rosanna08 schreef op 14 januari 2011 @ 21:55:

het belangrijkste wat je een kind kunt meegeven, is dat ie de moeite waard is en dat je van hem of haar houdt Mooi gezegd Roos.. daar ga ik voor!
quote:rosanna08 schreef op 14 januari 2011 @ 21:57:

ik kan gewoon niet begrijpen dat je je kind op zo'n moment in de steek kunt laten Ik ook nog steeds niet.....
en Poppetje, onthou 1 ding, het is haar tekortkoming en niet omdat jij niet de moeite waard bent
Prachtig gezegd Roos! en helemaal waar
Weer eensch met Roosje!

Ook als je Marietje, Pietje, Cheyenne of Damian was geweest Pop... je moeder is in dat opzicht niet capabel genoeg. Haar tekortkoming, jouw verlies maar zeker niet persoonlijk omdat jij jij bent.

...zucht... ik kan beter Roos alles laten verwoorden, die zegt het een stuk duidelijker
quote:rosanna08 schreef op 14 januari 2011 @ 22:02:

en Poppetje, onthou 1 ding, het is haar tekortkoming en niet omdat jij niet de moeite waard bent

Lieve roos

Ergens weet ik dat, maar ik voel het niet
Ze had zeker haar ogen niet mogen sluiten voor je Pop... daar heb je absoluut gelijk in!

Maar zij is ook een 'product' van haar (niet)opvoeding en het is zo moeilijk om te kunnen geven wat je zelf nooit hebt geleerd.
ik weet het wijffie, daarom zeg ik het ook, misschien dat het ooit een keer gaat voelen. En ik snap het, ik voel me ook nooit goed genoeg en de moeite waard om goed voor te zorgen
Ohw roosje, jij bent zeker de moeite waard om voor te zorgen! zoals jij altijd voor iedereen klaarstaat met de juiste woorden, zoals je altijd probeerd om iemand op te beuren of om iemand te helpen, jij verdient grote bergen met liefde! zeker van jezelf
verstandelijk weet ik dat ook wel, maar echt echt echt van binnen voelen, nee
En eensch met Pop... enorm eensch zelfs!

Lekker makkelijk zo maar ik had het niet beter kunnen verwoorden
Ik weet het Bi, het is ook de reden waarom ik nog wel contact heb met mijn moeder, ik blijf hopen dat het goedkomt, er komt een dag dat zij ook kan geven
*poef*
Graafje
quote:rosanna08 schreef op 14 januari 2011 @ 22:11:

verstandelijk weet ik dat ook wel, maar echt echt echt van binnen voelen, nee herkenbaar Lieverd, als ik je 1 ding mocht geven dan zou het eigenwaarde zijn
Je hebt weleens een beetje verteld over vroeger Vin... en ik vind het enorm knap van je dat je nu aan miniVin denkt en ze toch toelaat in je leven.

ik jou ook Pop en ook aan Graafje
Vin wat zwaar...
pfffffff even wat luchtigers meiden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven