3000+ deel 78
zaterdag 15 januari 2011 om 16:34
zaterdag 15 januari 2011 om 16:34
Luun, ik heb de zip of de fly op het oog. Ik wil een robuuste scooter. Ik ben niet 1 van de lichtste en wil dus een stevig ding en niet zo'n miniding. Dat ziet er niet uit. Maar ik zal eens kijken naar die Mio.
Mijn vingers doen zeer. Zou dat de combi rode pepers en citroen zijn?
De pollos patattas staat in de oven en de rendang staat te pruttelen.
Ik had santen gekocht van de week. Maak ik zo'n zakje open, staat erop THT 12-2010.
Als ik hier maandag niet kom, dan weten jullie vast dat ik ehm, niet meer kan komen......
Mijn vingers doen zeer. Zou dat de combi rode pepers en citroen zijn?
De pollos patattas staat in de oven en de rendang staat te pruttelen.
Ik had santen gekocht van de week. Maak ik zo'n zakje open, staat erop THT 12-2010.
Als ik hier maandag niet kom, dan weten jullie vast dat ik ehm, niet meer kan komen......
zaterdag 15 januari 2011 om 16:41
zaterdag 15 januari 2011 om 16:42
Was trouwens wel lief van die meneer daar. Ik vroeg vanaf welke leeftijd Minivin achterop mag. In het kader der zwemles en zo.
Nou blijken er dingen te zijn die je achterop de buddyseat kunt maken en hij wilde wel kijken of hij er dan nog een extra gordel oid op kon maken. Maar ik denk niet dat ik dat doe, ik wil haar pas achterop als ze zonder zitje zou mogen.
Nou blijken er dingen te zijn die je achterop de buddyseat kunt maken en hij wilde wel kijken of hij er dan nog een extra gordel oid op kon maken. Maar ik denk niet dat ik dat doe, ik wil haar pas achterop als ze zonder zitje zou mogen.