onderzoek

15-01-2011 17:16 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer je onderzoekt wat we denken te begrijpen, waar we vandaan komen , wat we denken wat we doen.

Hoe meer je inziet dat er tegen ons gelogen wordt.

Dat er tegen ons gelogen wordt door elke organisatie.

Waarom zou je denken dat ook maar één van onze religieuze organisaties niet corrupt zouden zijn?

De religieuze organisaties zijn de smerigste van allen.

De religieuze organisaties van deze wereld zijn neergezet door dezelfde mensen die je je overheid hebben gegeven en je corrupte opleiding.

Die de internationale bankkartels hebben opgericht.

Want onze 'overheden' geven geen ene moer om jou of je familie.

Het enige waar ze om geven is waar het hun altijd al om ging en dat is totale controle over de hele wereld.

Ze hebben ons weggeleid van de werkelijke hogere aanwezigheid in het universum dat wat de mens GOD heeft genoemd. Ik weet niet wat GOD wel is maar ik weet wel wat hij niet is en behalve en totdat je bereid bent naar de gehele waarheid te kijken, waar die ook heen gaat en naar wie die ook leidt , als je de andere kant op wilt kijken, of voorkeursbehandelingen wilt geven, dan kom je er ergens onderweg achter dat je rommelt met het hogere recht.

Hoe meer je jezelf opleidt. Hoe beter je begrijpt waar de dingen vandaan komen. Hoe vanzelfsprekender de dingen worden en dan begin je de leugens vanzelf overal te zien.

Je moet de waarheid kennen en de waarheid zoeken en dan zal de waarheid je vrijheid geven.
Amen.

Goh, hoe voelt dat nou, om altijd maar zo negatief in het leven te staan?
Vaag verhaal en je klinkt nogal paranoide.

Als je "jezelf opleidt" moet je ook ergens je informatie vandaan halen en die wordt altijd door iemand of een partij verschaft die daarvoor een reden heeft of een eigen mening achter heeft zitten.

Dus niet alleen religieuze organisaties of overheden doen dat, íedereen heeft een agenda, een doel. Je moet altijd verhalen van meerdere kanten bekijken wil je een completere "waarheid" vinden.

Maar of die je vrijheid zal geven? Mwja, hoogstens nog meer om over na te denken.
WTF?
Jammer dat je niet meer op je andere topic reageert.
Ruikt naar vooringenomenheid.. geen goede basis voor een discussie.
Dan moet je dus alle informatie die je leest/hoort ook met een korrel zout nemen. En ik heb heel vervelend nieuws je krijgt niet alle informatie te horen of te lezen dus kan je nooit een geheel objectief beeld vormen. Zag pas geleden een mooie slogan "don't believe everything that you think "
ieuw, je klinkt net als mijn ex. Ook altijd zo gruwelijk achterdochtig en bezig met iedereen die het op hem voorzien zou hebben. Lighten up!
En heb jij die waarheid inmiddels gevonden?
verba volant, scripta manent.
Micha Kat, jij ook hier? Dacht ik totdat je over GOD begon (je bedoelt waarschijnlijk Kant's universele moraal)

Overigens zijn je constateringen over de kerk ook niet bepaald nieuw, maar je kunt er toch niks mee doen.
Of er al dan niet meer tussen hemel en aarde bevindt: de religies die zich daarop beroepen zijn bedacht door mensen en tevens heel handig gebruikt om 't gepeupel in de hand te kunnen houden.

Religie staat voor dingen die we nog niet kunnen verklaren. Ooit geloofde men ook in een hele hoop verschillende goden, waaronder de god van de donder. Nu weet men inmiddels wat onweer is en is die god samen met zijn soortgenoten al naar 't rijk der fabelen verwezen.

Ik ga er vanuit dat dat ooit met de hedendaagse goden ook zo zal verlopen. Maar dan zullen er nog steeds onverklaarbare zaken bestaan die wij mensen niet en misschien nooit zullen verklaren dus zal er dan wel weer 'n andere waan van de eeuw ontstaan.
gaap
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Jij hebt echt een complex he?
668, the neighbour of the Beast
quote:nummerzoveel schreef op 15 januari 2011 @ 17:22:

Goh, hoe voelt dat nou, om altijd maar zo negatief in het leven te staan?Hehe, vergeet niet dat onze gezellige azijnpisser wel positief tegenover pedofilie staat
Toevallig de Zeitgeist gekeken Flierefluiter?
quote:luna1 schreef op 15 januari 2011 @ 18:00:

[...]

Hehe, vergeet niet dat onze gezellige azijnpisser wel positief tegenover pedofilie staat Gadverdamme :puke:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:luna1 schreef op 15 januari 2011 @ 18:00:

[...]

Hehe, vergeet niet dat onze gezellige azijnpisser wel positief tegenover pedofilie staat
Heb je weer een psychose?
quote:vrijeflierefluiter schreef op 15 januari 2011 @ 18:11:

[...]

DAT , is slechts jouw interpretatie Ik vind die smilie daar misplaatst.
quote:lichtpuntjes schreef op 15 januari 2011 @ 18:13:

Heb je weer een psychose?
quote:vrijeflierefluiter schreef op 15 januari 2011 @ 18:11:

[...]

DAT , is slechts jouw interpretatie En de interpretatie van het halve forum en de angels.
quote:vrijeflierefluiter schreef op 15 januari 2011 @ 17:16:

Hoe meer je onderzoekt wat we denken te begrijpen, waar we vandaan komen , wat we denken wat we doen.

Hoe meer je inziet dat er tegen ons gelogen wordt.

Dat er tegen ons gelogen wordt door elke organisatie.

Waarom zou je denken dat ook maar één van onze religieuze organisaties niet corrupt zouden zijn?

De religieuze organisaties zijn de smerigste van allen.

De religieuze organisaties van deze wereld zijn neergezet door dezelfde mensen die je je overheid hebben gegeven en je corrupte opleiding.

Die de internationale bankkartels hebben opgericht.

Want onze 'overheden' geven geen ene moer om jou of je familie.

Het enige waar ze om geven is waar het hun altijd al om ging en dat is totale controle over de hele wereld.

Ze hebben ons weggeleid van de werkelijke hogere aanwezigheid in het universum dat wat de mens GOD heeft genoemd. Ik weet niet wat GOD wel is maar ik weet wel wat hij niet is en behalve en totdat je bereid bent naar de gehele waarheid te kijken, waar die ook heen gaat en naar wie die ook leidt , als je de andere kant op wilt kijken, of voorkeursbehandelingen wilt geven, dan kom je er ergens onderweg achter dat je rommelt met het hogere recht.

Hoe meer je jezelf opleidt. Hoe beter je begrijpt waar de dingen vandaan komen. Hoe vanzelfsprekender de dingen worden en dan begin je de leugens vanzelf overal te zien.

Je moet de waarheid kennen en de waarheid zoeken en dan zal de waarheid je vrijheid geven.

Tja,het leven valt ook niet mee,onze lieve heer helpt je daar ook niet bij hoor.

ik zeg maar zo pluk de dag en geniet van het leven ,want deze is al veel te kort om zo te zeuren.
quote:vrijeflierefluiter schreef op 15 januari 2011 @ 18:16:

[...]

wie weet lijdt 'men' wel aan een massapsychose Oehhh dat is een hele zware schizofrene gedachte
quote:luna1 schreef op 15 januari 2011 @ 18:16:

[...]

En de interpretatie van het halve forum en de angels.
quote:hanneke000 schreef op 15 januari 2011 @ 18:13:

[...]

Ik vind die smilie daar misplaatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven