3000+ deel 78
zaterdag 15 januari 2011 om 18:05
Maar die Mio's zijn niet zo duur toch? Al moet je het wel hebben natuurlijk. Als ik een nieuwe scooter koop dan kan ik mijn nieuwe inrichting voor de woonkamer en eethoek en nieuwe televisie (boven en beneden) wel weer vergeten hoor. Moet ook nog een zomervakantie betalen en dan is het jaarbudget wel weer op.
zaterdag 15 januari 2011 om 18:11
zaterdag 15 januari 2011 om 18:31
quote:lunaan schreef op 15 januari 2011 @ 18:20:
[...]
en en en en en
heppie 'm???
Bijna...
Er zijn 3 vacatures op die school en vier geschikte kandidaten. Ik heb gisteren een 3e gesprek gehad en het was heel positief. Het klonk een beetje alsof ik die baan al had. Het hoofd van de school zei een aantal keer dat ik goed in hun team zou passen, dat hij mij in een bepaalde jaar groep had gepland, maar dat hij nog niets kon toezeggen. Eerst moesten m'n referenties worden gecheckt. Ik hoor voor woensdag of het doorgaat.
[...]
en en en en en
heppie 'm???
Bijna...
Er zijn 3 vacatures op die school en vier geschikte kandidaten. Ik heb gisteren een 3e gesprek gehad en het was heel positief. Het klonk een beetje alsof ik die baan al had. Het hoofd van de school zei een aantal keer dat ik goed in hun team zou passen, dat hij mij in een bepaalde jaar groep had gepland, maar dat hij nog niets kon toezeggen. Eerst moesten m'n referenties worden gecheckt. Ik hoor voor woensdag of het doorgaat.