3000+ deel 78
zaterdag 15 januari 2011 om 18:43
quote:verademuis schreef op 15 januari 2011 @ 18:36:
Nou, uhhhhh, er is 25% kans dat ik 'm toch niet heb hoor!
Het ziet er wel heel gunstig uit, maar ik durf nog niet te
Geloof mij nou maar...je hebt 'm, je weet het was niet 't land wat ik uitgekozen zou hebben, maarre alles beter dan Hollandia
Sorry allemaal
Nou, uhhhhh, er is 25% kans dat ik 'm toch niet heb hoor!
Het ziet er wel heel gunstig uit, maar ik durf nog niet te
Geloof mij nou maar...je hebt 'm, je weet het was niet 't land wat ik uitgekozen zou hebben, maarre alles beter dan Hollandia
Sorry allemaal
zaterdag 15 januari 2011 om 18:49
zaterdag 15 januari 2011 om 18:54
quote:Bianca40 schreef op 15 januari 2011 @ 18:49:
Jaaa Luun das echt iets voor jou... Vrouw nr 103 van de sultan. Goed luisteren naar de man! Jezelf keurig aanbieden wanneer hij dat wenst... ik denk dat jij daar wel een volgzaam genoeg typje voor bent
Lijkt me heerlijk
Samen met Vil de hele dag onze nagels lakken....ow wacht es effe, we mogen vast geen wijn drinken, enne roken...
Laat maar..
Jaaa Luun das echt iets voor jou... Vrouw nr 103 van de sultan. Goed luisteren naar de man! Jezelf keurig aanbieden wanneer hij dat wenst... ik denk dat jij daar wel een volgzaam genoeg typje voor bent
Lijkt me heerlijk
Samen met Vil de hele dag onze nagels lakken....ow wacht es effe, we mogen vast geen wijn drinken, enne roken...
Laat maar..
zaterdag 15 januari 2011 om 19:00
zaterdag 15 januari 2011 om 19:01
Zo, het eten zit er in. Luun, ik denk te veel citroenen. Het waren wel heule grote, sappige citroenen. En misschien teveel olie want het was niet knapperig. Volgende keer maak ik hem met minder citroen en olie.
En met een stukje kipfilet voor mij. Ik ben geen kluiverT en dat heb ik vanavond weer bewezen. Graaf heeft alle kip op en bijna alle patattas. En dat waren er veel!
De rendang is ook erg lekker. Graaf vindt hem misschien iets te heet maar er komt nog rijst bij..... Ik vind hem lekker. De kruiden proef je goed en als het vlees is doorgeslikt komt die pittige smaak en die blijft even hangen.
Ik laat hem nog een uurtje doorsudderen en dan mag hij morgen weer op het vuur.
En met een stukje kipfilet voor mij. Ik ben geen kluiverT en dat heb ik vanavond weer bewezen. Graaf heeft alle kip op en bijna alle patattas. En dat waren er veel!
De rendang is ook erg lekker. Graaf vindt hem misschien iets te heet maar er komt nog rijst bij..... Ik vind hem lekker. De kruiden proef je goed en als het vlees is doorgeslikt komt die pittige smaak en die blijft even hangen.
Ik laat hem nog een uurtje doorsudderen en dan mag hij morgen weer op het vuur.
zaterdag 15 januari 2011 om 19:02
quote:lunaan schreef op 15 januari 2011 @ 19:00:
[...]
Volgens mij wil jij heel graag,
Als ik Bianco, PuberT en 3 katten mee mag nemen dan wil ik wel heel graag ja
..zucht.... geen rekeningen meer, nooit meer werken, gewoon een beetje mooi gaan zitten zijn heel de dag en kwekken met de andere 102 dames
[...]
Volgens mij wil jij heel graag,
Als ik Bianco, PuberT en 3 katten mee mag nemen dan wil ik wel heel graag ja
..zucht.... geen rekeningen meer, nooit meer werken, gewoon een beetje mooi gaan zitten zijn heel de dag en kwekken met de andere 102 dames