3000+ deel 78

01-01-2011 23:50 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer deel 78!

wordt vervolgd..
Spannend Vera!
Leuk veer!

lasagne is bijna klaar
a docter a day keeps the apple away
quote:verademuis schreef op 15 januari 2011 @ 18:36:

Nou, uhhhhh, er is 25% kans dat ik 'm toch niet heb hoor!

Het ziet er wel heel gunstig uit, maar ik durf nog niet te

Geloof mij nou maar...je hebt 'm, je weet het was niet 't land wat ik uitgekozen zou hebben, maarre alles beter dan Hollandia

Sorry allemaal
Luun, de sultan kan altijd nog wel een vrouw gebruiken, die heeft er nog maar iets van 100.
Jaaa Luun das echt iets voor jou... Vrouw nr 103 van de sultan. Goed luisteren naar de man! Jezelf keurig aanbieden wanneer hij dat wenst... ik denk dat jij daar wel een volgzaam genoeg typje voor bent
quote:friezinnetje schreef op 15 januari 2011 @ 18:47:

Luun, de sultan kan altijd nog wel een vrouw gebruiken, die heeft er nog maar iets van 100. Mmm Ik geloof dat ik hiervoor maar mijn tweeling bloemen zusje inzet...VIL....Kom es hier...Friez en ik hebben een man voor je
Pcies Bi, dat dacht ik nou ook.
en nog een voordeel, je hoeft niet op scooter, maar je mag vast wel een van zijn 2500 auto's gebruiken!

Kamelen Friezzz... Kamelen!! Nooit startproblemen en geen benzinekosten
Kamelen?? Die hebben ze daar toch helemaal niet, Bi. Die hebben ze in het land waar Vera nu woont!
quote:Bianca40 schreef op 15 januari 2011 @ 18:49:

Jaaa Luun das echt iets voor jou... Vrouw nr 103 van de sultan. Goed luisteren naar de man! Jezelf keurig aanbieden wanneer hij dat wenst... ik denk dat jij daar wel een volgzaam genoeg typje voor bent

Lijkt me heerlijk

Samen met Vil de hele dag onze nagels lakken....ow wacht es effe, we mogen vast geen wijn drinken, enne roken...

Laat maar..
En geen boerderie, en geen forum... maar daar krijg je wel een heerlijk leventje voor terug hoor Luun...

- niet nadenken

- geen boodschappen doen

- geen geleur voor wintergeld

- geen gedoe met je scooter

quote:friezinnetje schreef op 15 januari 2011 @ 18:53:

Kamelen?? Die hebben ze daar toch helemaal niet, Bi. Die hebben ze in het land waar Vera nu woont!Elke sultan heeft toch wel kamelen?
misschien om op te eten, Bi. Maar volgens mij verders niet. Die horen in de woestijn!
quote:Bianca40 schreef op 15 januari 2011 @ 18:55:

En geen boerderie, en geen forum... maar daar krijg je wel een heerlijk leventje voor terug hoor Luun...

- niet nadenken

- geen boodschappen doen

- geen geleur voor wintergeld

- geen gedoe met je scooter

Volgens mij wil jij heel graag,
Zo, het eten zit er in. Luun, ik denk te veel citroenen. Het waren wel heule grote, sappige citroenen. En misschien teveel olie want het was niet knapperig. Volgende keer maak ik hem met minder citroen en olie.

En met een stukje kipfilet voor mij. Ik ben geen kluiverT en dat heb ik vanavond weer bewezen. Graaf heeft alle kip op en bijna alle patattas. En dat waren er veel!

De rendang is ook erg lekker. Graaf vindt hem misschien iets te heet maar er komt nog rijst bij..... Ik vind hem lekker. De kruiden proef je goed en als het vlees is doorgeslikt komt die pittige smaak en die blijft even hangen.

Ik laat hem nog een uurtje doorsudderen en dan mag hij morgen weer op het vuur.
Nu ben ik weg, want ik heb een date met Jack Bauer

Laters Lieffies.
quote:lunaan schreef op 15 januari 2011 @ 19:00:

[...]

Volgens mij wil jij heel graag,

Als ik Bianco, PuberT en 3 katten mee mag nemen dan wil ik wel heel graag ja

..zucht.... geen rekeningen meer, nooit meer werken, gewoon een beetje mooi gaan zitten zijn heel de dag en kwekken met de andere 102 dames
Ik ga krabsalade maken, lekker met stokbrood en kruidenboter en een droge witte wijn!

En morgen ga ik draadjesvlees sudderen
Vera, die is in the pocket als ik het zo hoor! Ik gun het je van harte. Moet ik nog wachten met feliciteren of mag ik al?
Mijn draadjesvlees is klaar! En het ruikt heerlijk!
mijn kippies en patatten zijn bijna klaar denk ik

Graafje, ik heb hem ook een beetje afgegoten, werd wel een beetje nat idd

fijn dat de rendang goed lukt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
wat zijn we allemaal lekker aan het koken!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ja, nog even en we gaan naar de EtenspijlerT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven