Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Laptop gecrashed, en nu zie ik jouw mail, Tila, wel maar kan niet reageren en grom grom grom maar enniewee: datum ook helemaal ok voor mij. Leukleukleuk!
quote:MEFS schreef op 13 januari 2011 @ 09:32:

Nog een vraag, en ik wil van iedereen een eerlijke antwoord. Heb ik het voor mijzelf hier verpest? Ik wou zeker geen vriendin worden, geen echte lid van het club, zeker niet irl.

Tuurlijk heb je het niet verpest, doe niet zo gek, joh!

(met een inhaalslag qua leeswerk bezig ivm die laptop, mijn reacties zijn dus allemaal als vijgen na pasen).
quote:MissSissy schreef op 14 januari 2011 @ 12:04:

Laptop gecrashed, en nu zie ik jouw mail, Tila, wel maar kan niet reageren en grom grom grom maar enniewee: datum ook helemaal ok voor mij. Leukleukleuk!Dan zijn we volgens mij compleet! Yeehaa, we hebben een date!
Vijgen na Pasen :-) Dat is toch Vlaams?

*hug* voor Tila en Bloes, toch vervelend al dat soort medisch geneuzel. Dat laatste is een bruggetje naar het feit dat ik volgende week weer een onderzoek naar neuspoliepen heb. Slecht woordgrapje, I know

We lijken wel een aflevering 'Medisch Centrum West' zo met zn allen :-)

Kunstacademie, dat is leuk! Vriendinnetje van mij doet nu de vooropleiding, lekker op latere leeftijd omdat ze er nu ineens zin in had en tot haar verbazing werd toegelaten :-)
Ow yeah! Hebben we al een locatie ook?
Ik ben blij om te zien dat jullie weer vrij kunnen kletsen. En nu ben ik weer weg.
Ja Ubervinex

Of gaan we jouw wandeling doen D?

Over mails gesproken Mims, Mississy en Bloesem hadden jullie de uitnodiging gezien voor mijn verjaardag? Mississy jij had op Tila-liefs verjaardag gezegd dat je zou komen, klopt dat?

Verder voor Tila haar keel. en voor Bloes.
Oh en MEFS het vele posten gaat hier altijd in een flow van even veel en dan weer even rustig, dus dat ligt zeker niet aan jou
UberVinex was de locatie: ik ga de wandeling niet redden, want heb 's ochtendds nog een verjaardag in Lilstad

Neuspoliepen. Da's ook leuk Een slang in je neus krijgen is ook al zo'n fijne gwaarwording
Slangen komen pas bij operatief verwijderen en daar spuiten ze je met alle liefde voor plat *zei ze blij*

Tis voorlopig een checkup om te kijken of er wat zit. Als er wat zit dan moet ik meestal eerst een kuurtje Prednison doen en als dat niet helpt gaan ze praten over operatief verwijderen. Wat ik haat, heb het nu 2x moeten doen en het is niet leuk. Ook niet dramatisch erg maar gewoon niet leuk...het voelt alsof ze met een plank in je gezicht hebben geslagen en ik ben dan meestal een paar dagen ultra zielig.

UberVinex it is!
Mag ik trouwens even melden dat we deze maand maar liefst drie keer gaan wandelen :-) Met vreemde mensen :-) *trots*
Goed zo! Levert dat ook bàkken met geld op?

Onderzoek klinkt pijnlijk. Plank in gezicht isniecool.
Sowieso gaat alles wat er binnen komt ook direct weer terug in het project dus ik merk er persoonlijk niks van
quote:tilalia2 schreef op 14 januari 2011 @ 14:01:

UberVinex was de locatie: ik ga de wandeling niet redden, want heb 's ochtendds nog een verjaardag in Lilstad

Hoe kan je dat nou weten zonder een aanvangstijdstip van de wandeling? Maar Ubervinex is prima hoor.
Dat is waar. Ik ging uit van begintijd hier, maar daar dan nog ruim een uur reistijd bij.
Jongens, wat een akeligheden lees ik hier allemaal. Ik vraag de butler even een relaxhoek in te richten voor de Kasteeldames die op deen of dandere wijze moeten bijkomen van danwel zich voorbereiden op akelige onderzoeken en speldentriangels.

Suup: ik was vrees ik iets te snel met zeggen dat ik die dag kon, want ik zag vanochtend dat ik die dag en volgende dag in een trainingsoord zit in het diepe zuiden :-(((((. Jammer, was er graag bij geweest maar gelukkig zien we elkaar op korte termijn sowieso bij Tila.
Jammer MisSissy, maar training in diepe zuiden gaat voor feestjes. Woensdag is ook een rare dag, valt me alleszins mee dat ik nu inclusief mijzelf op 11 zit, plus 3misschien en 3 nog niets van gehoord en 2 zeker niet.
En ik ben trots op mijzelve want ik heb een afspraak gemaakt voor de putfoto in mei. *klopt zichzelf op de schouder*

Een week later krijg ik dan de uitslag. Ook al gepland.

Ook heb ik een hele vragenlijst beantwoord over Oudste waardoor ik er van overtuigd ben dat ik het normaalste kind van de wereld heb. Wel smakelijk gelachen om vragen als "zit uw kind vaak in het openbaar aan de eigen geslachtsdelen?' "Rookt uw kind tabak?" en "verwondt uw kind zichzich wel eens expres?" Heel normaal kind dus.

Tila hoe is het met de brok in je keel?
Dat valt inderdaad reuze mee Bloes!

**koffie**
Brok in keel verandert langzaam in ordinaire keelpijn. Da's fijn, had huisarts gelijk
Ik ga zo met kindjes uit eten. Lief gaat met z'n werk uit eten
En als je antwoordt dat ze geen tabak rookt, word je dan meteen door gelinkt naar de vraag wat ze dan wél rookt ?

Wij hebben vanochtend Dot in de auto gegespt, zijn naar Oosterse Markt gereden en hebben nu weer borden, en dan in de variant zonder allerlei stukjes en brokjes eraf en meer dan 2 of 3 dezelfde. Hehe. Zijn leuk, kosten geen drol, we hebben meteen wat reserve ingeslagen voor als Dot weer eens een onbesuisde actie doet (of iemand anders hier), en we hebben op verzoek 20 extra meegenomen voor een restaurantje waar we wel eens eten en waar we de borden tijdje terug hadden gespot. Ons frequent uit eten levert allerlei huisraad op ( we hebben onlangs 4 eettafelstoelen overgenomen van een ander restaurant hier in Liltown).

Samen huisraad kopen blijft iets vreemds houden overigens. De meeste spullen hier zijn nog steeds terug te voeren op van GG of van mij, maar heel langzaam maar zeker komt daar dus verandering in.

En hoe is het weekend verder zo ten Kastele?
Ik hoorde jouw berichtje te laat, Lil. We waren wel thuis, maar waarschijnlijk was ik net boven met Mopsey met de Barbies aan het spelen,

Heerlijke dag.

Eerst met het hele gezin (blijft gek om te zeggen) naar Ballorig, waar we toch echt de leukste kinderen van allemaal hadden. Lief, sociaal, vrolijk. Mopsey die Kleine Nas hulpvaardig de klauterbaan overhelpt en evrdedigend voor hem gaat staan als er oudere kinderen aan komen, terwijl Kleine Nas zich dit heerlijk aan laat leunen en paniekerig om zijn grote zus roept als hj haar uit het oog verliest.

Daarna Kleine Nas in bed en met Mopsey de documentaire van Julia gekeken. Ze zat helemaal mee te knikken en zich in te leven, ze snapte het helemaal. Schateren bij de uitdrukking: "klein maar fijn, groot en idioot" ("Mag ik dat ook een keertje zeggen als ze me pesten, mamma?"), en daarna een heerlijk nagesprek met zijn drietjes waarin Mops mij weer verbaasde met haar empathisch vermogen, haar inlevingsgevoel, haar kracht om gevoelens in woorden om te zetten, en haar eerlijkheid over haar emoties. Mooimooi kind is het toch.

Tja, en dat moet je belonen met een Barbie-sessie, natuurlijk.

Ondertussen speelde Kleine Nas beneden en maakte Brananas de heerlijkste zelfgemaakte kippensoep waardoor het huis tot aan de zolder allerheerlijkst geurde.

Gegeten met kinderen die samen lol hadden, terwijl ze smikkelden en smulden en wij onder tafel met onze voeten tevreden langs elkaar wreven.

Daarna ruimde Brananas de vaatwasser in, terwijl ik twee luie koppies tegen me aan had leunen en ik een boekje voorlas, en nog een, en nog een.

En nu liggen er twee roosjes in bed, en duik ik op de bank tegen mijn geliefde aan om een film te kijken.

Zo'n dag dus.

Hoe heerlijk is dat!

Klinkt het alsof ik een bofkont ben?

Ja?

Dat klopt, ik voel me een enorme bofkont!

Wat wilde ik nou toch typen?
Ja! Bofkont!

Uit eten met kindjes was leuk, al vond Jom het eten een beetje tegenvallen. Hij lust - weten we nu - geen chinese tomatensoep en vond de nasi met loempiaatjes maar suf kleine lekkerbek Ik vond het wel cool, in mijn eentje met twee kindjes 's avonds uit eten, en alles ging perfect. Lieve kindjes zijn het.

Ik verveel me wel te pletter, momenteel. Lief is ook uit eten - maar nu op de terugweg - en er is maar weinig boeiends op tv. Normaal zou ik dan vriendinnen telefonisch lastig gaan vallen, maar de vaste lijn doettutniet (f*ck upc!) en langdurig bellen is met een mobieltje toch niet zo comfi.
Fuck. Jommetje heeft astma aanval. Een heftige. Lief en ik draaien uurtje-slaap-dienst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven