Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Ai Tila, dat klinkt naar. Hoe is het nu met Jom?
Wat wilde ik nou toch typen?
*hug* Tila, he wat naar, hoe gaat ie?

Het komt niet van het eten van gisteren he, dit klinkt misschien heul stom maar mijn moeder heeft epilepsie en krijgt altijd een aanval van Chinees/Aziatisch eten. Ze heeft heel veel vloeren van restaurants van dichtbij gezien voordat ze de link legde :-S Het ligt aan een bepaald soort kruid wat ze gebruiken...

Mims, ik zit plaatsvervangend blij te wezen van je post :-)

Ik zit me voor te bereiden om te gaan werken straks maar ik hang het hele weekend al tegen een ongesteldheid aan en zit mezelf vreselijk in de weg.

Gisteravond nog wel een internetdate gehad, leuke jongen alleen 6 jaar jonger dan ik en nog veel te veel bezig met workaholic zijn (hij heeft maanden waarin hij 7 dagen in de week tot laat werkt en ook nog es oproepbaar is) en alleen de dingen doen waar hij zin in heeft. En die hobby's kwamen niet met mijn hobby's overeen. Daarbij zat ie qua ehm intelligentieniveau ehm wat lager dan ik. Jammer maar we hebben wel gezellig zitten kletsen. Beter dan mijn laatste date, wat er weer eentje was voor ons boekje, maar daar vertel ik irl wel over

Hebben de andere Dames een fijn weekend?

*zet koffie neer*
Medicijnen sloegen gelukkig aan, en hij heeft het groostte deel van de nacht rustig geslapen. Vanmorgen weer de blafhoest, maar gelukkig niet het benauwde. Was best eng.

Ik heb geen idee waar het vandaan komt: we hebben bij dit restaurant al vaker afgehaald, behalve de tomatensoep - die hij niet lustte, te zoet- had ie het allemaal al een keer gegeten, en sorbetijs heeft ie ook al eerder gehad. Hij is ook niet verkouden, ik snap er niks van. In de gaten houden maar.

Lief heeft het leeuwendeel van de uurtje-slaapdienst genomen, en ik ben pas net wakker. Mega-uitslapen dus.

Wat jammer van de date, D. Fijn dat het wel 'okee' was, maar je verwacht toch iets meer van een date.

Epilepsie na een chinees is ook niet echt rustgevend. Spectaculair ook, enzo. Kan ze niet tegen ve-tsin?
Dat zou zo maar kunnen, helaas kun je er niet echt mee experimenteren dus ze zal er nooit achterkomen.

Wel fijn dat het alweer een beetje beter gaat!
Ben ik ook blij om. Maar al recapitulerend vinden Lief en ik dat ie nog nooit zo'n heftige aanval heeft gehad. Normaal sluimerde het gewoon een beetje, kind verkouden, dat zette door, kind piepen en hoesten. En nu echt out of the blue fullblown benauwd. Gelukkig geen blauwe lippen ofzo, dus het viel' nog mee.

En nu rent ie weer rond. Is nog wel een beetje schor. Gek hoor.
Jeetje Tila wat een schrik. Gelukkig rent ie weer vrolijk rond.

Verder ben ik enigszins aan het navelstaren en bijslapen. Ben voors en tegens aan het afwegen voor zzp in combi met ww en ik vind het allemaal nog al wat.
Ja dat snap ik Suup, zit er ook nog steeds over te twijfelen....had gisteren een ZZP-vriendinnetje aan de telefoon die erg in paniek was omdat ze een week griep had gehad en dus ook geen geld had gevangen...dat zijn idd de dingen waar ik in mijn gedachten over zzp-er zijn op vastloop...nou ja...
In dat kader bevalt de combi deeltijdbaan - losse klussen me erg goed. Daar hangt weer ander geschipper aan vast en planningsheisa, maar goed - feitelijk is dat niet anders dan wanneer je verschillende (losse) opdrachtgevers hebt. Mijn baan met vast contract heeft wel als voordeel dat voor een deel van het werk er duidelijke pieken en dalen in zitten, dus ik probeer de bulk van los werk te sturen naar de 'dalmomenten', en dat het niet altijd aan vaste 9-5 momenten gebakken zit. Ik kan dus soms overdag naar bijeenkomst van losse klus, en dan 's avonds rapportages tikken voor vast werk.

Afijn, het moet allemaal maar net zo uitkomen, maar mij bevalt het goed
Herkenbare gedachte D. En inderdaad Lil, dat zou voor mij ook een ideale combi zijn.

Nou ja zo pieker ik maar even door. Wel verhelderend gesprek net met een zzp-vriendin.

En komende week eens kijken hoe huidige baas er tegenover staat. Met name richting de tijdelijke projectoptie. Dat is in ieder geval een leuke start van 16 uur voor een halfjaar.
vriendin R wasd hier met haar dochter, wat wordt die grooooot! Is nog geen twee en net zo groot als Jommetje. Ze moest even ontdooien, speelde daarna heerlijk met Jom en Mk, at vervolgens een bord past a leeg terwijl R had gezegd dat ik 'geen rekening met haar hoef te houden, hoor, qua eten, want ze eet toch niet als R erbij is"

Ha! Die pasta carbonara ging erin alsof het rozijntjes waren

Was gezellig. En hier erg lege kasten, want R heeft heel fijn allemaal kleertjes meegenomen die mijn kroost niet meer paste.

Wie wil er koffie?

D, dat zijn idd de dingen die ik niet tof vind als ZZP-er. Ik hartje vastigheid en bestendigheid.
Hi there.

Ik was mezelf weer eens onder de verf aan het smeren en heb en passent ook de deuren en kozijnen geschilderd boven en nu is het zo goed als af. Blij mee en trots op.

Jom's aanval ken ik, ik heb het zo vaak gehad en vaak in het holst van de nacht met mijn mama op de rand van mijn bed of stomend in de badkamer. echt heel klote voor jullie...

Mims, ik word zoooooo blij van jouw post!
Goed gewerkt geverfd Bloes!

Mims het is je zo zo zo gegund!

Ok verse werkweek. *koffie*
Goed zo Bloes!

**neemt dankbaar koffie aan van Suup**

Ontbijt!
Lekker Bloes - je matcht weer met je kozijnen, begrijp ik ? Goed bezig!

Jom ok?

Ik zit hier rustig met koffie beetje kalm aan wakker te worden, GG bracht Dot en verder is er niemand. Ongekende luxe, zo´n kalme ochtend door de week.
goed zo Lil. Geniet van kalmte, wie weet wanneer je het weer treft

Jom is ok. Ga zo dokter even bellen om te vragen of we hier nog 'wat mee moeten'.
En wat zei de dokter?

* neemt koffie en ontbijtkoek en stiefelt weer verder *
Grmbl. Telefoon ook niet ingeleverd bij pliezie (inventariseren eenmaal per week, net gebeurd voor afgelopen week). Heb de neiging om Marktplaats af te speuren op iedereen die hier in de buurt 'mijn' foon aanbiedt om daar eens even langs te gaan, maar dat werkt vermoedelijk ook niet.

Nu maar KPN bellen om nieuw simmetje toe te laten sturen en eens nadenken over wat het alternatief moet zijn. Tila: we hebben op zich nog toestel in huis, maar ik hou je aanbod zeker in gedachten (we zien elkaar op de date ).

Verder werken maar weer...
Heb dokter nog niet gebeld. Jom heeft een mini-snottebelletje, dus ik vermoed dat het daardoor komt. Longconsulent werkt op dinsdag, dus ik denk dat ik die morgen bel. Die weet sowieso meer over Jom's longen dan de huisarts.

Zo. Net met volle overtuiging gelegood

Lil, dat zou ik dus wel doen. Of zoeken naar mensen die een goedkope adapter zoeken voor jouw telefoon.
Er zijn zo veel mensen op Marktplaats die 'mijn' telefoon aanbieden, (ongeveer) nieuw en hier in de buurt; daar is geen beginnen aan * sip *. Als ze er nou allemaal het serienr even bij zouden zetten, dan kon ik nog iets

Zo, na 6 dagen mijn Zoon weer hier, lekker is dat Hij & Dot hebben geholpen met hartige taart in elkaar knutselen en zitten nu gebroederzusterlijk samen Drie Musketeers op z'n Disney's te kijken. Booooonnnnaaaaaa!
Meisje-Klein mag proefzwemmen! Als ze dat goed doet, heeft ze over anderhalve week een zwemdiploma! Een A-diploma! Ik ben zo trots!
Goed zeg, dat zou fijn zijn....

(hoe lang is ze dan bezig geweest... dan weet ik hoe lang ik minimaal ook nog moet, zucht...).
Wat wilde ik nou toch typen?
De Bloesjes waren niet snel en deden er 3 jaar over om A en B te halen. En als ik hen nu zie zwemmen, begin ik te denken dat ik besodelatafeld ben. Oudste heeft weer meegezwommen bij de recreanten en vind het zoooooooo leuk. Blij van.

Dar, zou jij het management van jonge cabaretiers kunnen en willen doen? Just wondering....

Nu dan, computer gaat uit, het getik is klaar voor vandaag. En als ik niet NU in mijn bed ga liggen dan ga ik snaai zoeken en daar word ik een vet varken van.
Oh en toitoitoi voor MK!
*duimt ook voor MK* Met kleren aan zwemmen, leuk was

dat :-)

Bloes, jeumig wat een vraag...ehm...pfff....als ik een goeie boekhouder naast me heb dan denk ik dat ik een heel end zou komen....
Aan een goede boekhouder is wel te komen hoor D.

Ik zie jou dat wel doen.

Tila wat goed zeg van MK. Toitoi dus!

Bloes jij en varken... eh onmogelijke combi

Lil lekker de zoon weer in ta house.

En nog steeds balen van foon zeg.

Ik hoop vandaag meer duidelijkheid te krijgen over korte en ietwat langere termijn toekomst.Ga met de leukste collega's van de afgelopen tijd uit eten vanavond en vanmiddag lunchen dus toch soort van periode afsluiting.

Nah ja eerst koffie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven