Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Mogguh

Gestoft is met een t en gedweild met een d omdat hun woorden in de verleden tijd met t en d klinken, Zoebie, dus het is toch goed

Is je arm nu vrij of zit er iets van noodgips om heen?

Fuss, het is nogal wat, om in zo'n rolstoel te stappen, maar het levert je dus nog wel wat meer op dan trots alleen.

Goldie, klinkt helemaal top, dat saleshoppen van jou.

Coebergh, niet leuk, zieke kindjes.

Ik ben vandaag drie stoelen gaan halen uit Haagse Beemden en die maken de boel helemaal compleet. Kan eindelijk met goed fatsoen mensen ontvangen hier. Meeten?
Moggu..

Wat een nacht,3 x Ukkie's bed moeten verschonen.

Zometeen even langs apotheek voor ors,hopelijk houdt ie dat binnen,alle slokjes water komen er ook uit.

Mamz,wat leuk dat je de boel compleet hebt,ben echt benieuwd naar het resultaat.(denk dat ik mezelf maar uitnodig voor een bakkie als ik hier klaar ben

Zoeb,neem je vandaag weer paars?

I'ts geniet van je vakantie!

Fijne dag allemaal!
mogguh

zo naar arbo. Gelukkig gaat Lief mee.
Mogguh

Coebergh, cola en chips is een ors die Ukkie ook nog graag opdrinkt/inneemt En tuurlijk ben je welkom voor koffie (ben ook heel benieuwd naar hoe het bij jou is trouwens).

Fuss, inderdaad fijn dat Lief meegaat.

Vandaag:

Troep opruimen in de gang (staat vól)

Troep opruimen in de keuken

Vragenlijst over Muis afhandelen

Troep weren uit de woonkamer

Was ophangen

Studeren
Mogguh..

Succes bij de arbo Fuss!

Voelt je hand nu beter Zoeb, met het nieuwe gips?

Ja, Sale-shoppen is leuk, maar je huis 'nieuw' maken is nog veel leuker!

Ik ben ook reuze benieuwd hoe het geworden is hoor, ik ben voor meeten. En ook al heb ik niks nieuws in huis, dat mag ook hier voor alle nieuwsgierigen.

Vandaag:

Was die vannacht gedraaid heeft ophangen (hangt al)

Was vouwen (ben ik al aan bezig)

Stofzuigen

Bedden verschonen, dus nog meer wasgoed.

Een 'Hollands' cadeautje kopen voor de dochter van de buren. Die woont in Frankrijk maar is voor een paar dagen hier. Ik dacht er zelf aan om even bij de Xenos te kijken.
Haaiii,

Ik ben een beetje niet zo gezellig/sociaal geloof ik.. ben mooeeeee… en heb vandaag echt geen puf om te werken maar.. ga mezelf zo toch maar een schop geven en aan de bak Niet zeuren!!

Zoeb, goed dat je nieuw gips hebt nu. Dikke vingers klinkt idd niet goed en het lijkt me ook niet erg prettig (voor zover het al prettig is natuurlijk) zitten dat te strakke gips.

Fus, leuk dat je naar Bodyworlds geweest bent. Wij zijn een tijdje geleden ook geweest, vond het echt gaaf om te zien.

Mamz, is het mooi geworden met je rode meubels??

Coe, beterschap voor zieke ukkie!

Klopt het eigenlijk dat Jonna alweer een tijdje niet voorbij is gekomen of heb ik iets gemist?

Nou ja, ik hoop dat het goed met haar gaat in ieder geval.

Ik ga mn winterdipperige bui proberen af te schudden en werken!

Fijne dag allemaal!
Gelf, vandaag is de meest deprimerende dag van het jaar schijnt, dus trek het je niet aan als je je vandaag niet helemaal toppie voelt

Rainz, ben je vandaag begonnen met je nieuwe baan?

De bedden hier zijn afgehaald en beddengoed zit in de wasmachine.

En ik zelf ben gedoucht en aangekleed.

Tjakka.
Fussie,hoe was het bij de arbo?

Zoeb,.al ander gips om je pols?

Gelfje,als je zo naar buiten kijkt is het ook deprimerend!Ik voel me zo aan het begin van het jaar nooit zo fijn.Hopelijk voel je je snel iets beter

Ik ben weer boos!

De heren van de woningbouw denken dat ik een smurf ben ofzoiets...vanmiddag zouden we rond de tafel gaan zitten omdat de ene meneer mij van alles belooft heeft en toen ziek is geworden,en de andere meneer wil al die dingen niet laten doen in dit huis.Het is toch van de gekke dat ik nog een wc heb uit het jaar 63.En dat samen met het behang er hele stukken muur meekomen.En dat we dubbel glas zouden krijgen in 2010 en het nu al 2011 is...

Word net de afspraak afgebeld en gemeld dat de huizen in de verkoop komen als ik eruit ga dus doen ze helemaal niks meer.

Voordat ik iets kon zeggen was er al opgehangen...

Toch maar weer stapje hogerop zoeken ben ik bang.
Coe wat een ongelofelijke sukkels daar bij die woningbouw zeg!! Geen wonder dat je boos bent, ben je zo lekker bezig met opknappen krijg je nu dit...

Fus, ik was ook al benieuwd hoe het was gegaan bij de Arbo en wilde je gewoon zomaar ff een hele dikke geven!

Trouwens, op deze 'blue monday' geef ik jullie allemaal gewoon even een en dan ook maar meteen wat misschien helpt het?
Eerste werkdag zit erop, was heel leuk. Update op BH.

Verder even niet veel te melden, moet weer van alles gaan regelen enzo.
Ze meten daar met 2 maten,de overbuurvrouw(met nogal een beruchte achternaam) krijgt wel alles voor elkaar!Dat slaat natuurlijk nergens op.

Echt,zolang ik hier woon is het niks anders als gezeur!Dat haalt voor mij de motivatie,voor iig vandaag,wel weg.Als ik een lijstje moet maken snap je niet waarom ik zoveel huur moet betalen.

Rainz,ik kijk vanavond even op de bh.Leuk dat je zo enthousiast schrijft,het was heel leuk!
Coe, en wat nou als jij dat huis nog 20 jaar blijft huren? Dan is die plee ondertussen 70 jaar oud?

Volgens mij moet het echt hogerop zoeken hoor, want dit is gewoon een k*t smoes.

Leuk dat de eerste dag bevallen is Rainz .

Gelf, je en is heel lief, maar ik moet zegen dat die blue monday bij mij best wel meevalt.

Ik heb lekker wat gebezemd in huis en ik heb in mijn eentje de slappe lach gehad om een heel leuk filmpje wat ik hier op het forum tegen kwam.
Wie ook even wil lachen:

klik
Wil graag een kijk van jullie op het volgende...

Is het gek dat ik van vriend vraag/verwacht dat hij ook zijn steentje bijdraagt?En dat ik dus niet iedere keer als hij iets doet met of voor de kinderen op mijn knieeen lig om hem te bedanken.Dat dat een grote gunst van hem is en dat dat "bij anderen "heus niet zo vanzelfsprekend is..

Echt,ik weet niet wat er is gebeurt maar krijg me ineens een bak shit over me heen,werkelijk niks deugt.

Hij is nu weg,weet niet eens of ik nog wel wil of hij terugkomt.

Lekker dan die blue monday!
Huh? Waar komt dat opeens vandaan Coe?

Een relatie is toch sprake van geven en nemen?

Heeft het misschien nog te maken met jullie crisis van een tijdje geleden? Of heeft ie stress op het werk?
Ik heb geen idee,misschien heeft het te maken met het gezeur wat het contact met zijn ouders brengt.Maar dan nog,het is toch vrij normaal dat hij ook Ukkie eens in bad doet,verhaaltje voorleest,mee gaat plassen.Is ook zijn kind maar heb het gevoel dat ik wat dat betreft alleen sta.En hij vind dat normaal.Ook dingen met de andere 2.

Ik vind dat als je,net als ik,weer samen woont en samen nog een kind hebt je dan wat alles aangaat weer een gezin bent.

Is dat nou zo gek?
Nee, dat vind ik niet gek, ik begrijp je helemaal.

Het gaat om jullie kind. En om de andere kinderen die er ook bij horen.
Natuurlijk is het heel normaal dat Vriend ook eens het een en ander met Ukkie doet. Ik vind niet dat je iets raars van hem verlangt. Wellicht zijn je andere kinderen in de leeftijd dat ze zich iets minder van hem aantrekken (pubers willen daar nog wel eens een handje van hebben), waardoor hij zich daar iets minder mee (wil) bemoeien, maar dan nog vind ik dat hij zijn verantwoordelijkheid binnen jullie gezin moet nemen en de normale dingen moet doen binnen het gezin. En dan is dat idd een keer Ukkie naar bed brengen, verhaaltje lezen, oudste helpen met huiswerk, middelste supporten met sport (ik noem maar een dwarsstraat hoor).

Hier wordt alles verdeeld, het enige dat vrij expliciet onder mijn zorg valt is het opsteken van zetpillen. Daar voelt man zich niet prettig bij.
Moggu

Fijn dat ik niet gek ben

Vannacht bijna niet geslapen,alleen maar liggen piekeren.

Ik kom er later nog op terug.

Fijne dag allemaal!
Hij voelt zich beperkt door mij en de kinderen,ja tuurlijk kan je niet meer alles voordat je een kind had.

Hij wil wel beslissingen nemen over de oudste 2 maar zei gister net zo makkelijk,maar dat zijn mijn kinderen niet!

En dat doet pijn,heel veel pijn!

Heb hem gezegd dat als het werkelijk zo'n opgave is hij beter ergens anders kan gaan wonen.

Gek genoeg ben ik nu heel rustig..
Mogguh...

Ik was vanmorgen gaan tennissen en aansluitend koffieleuten.

Nu mijn kinderen voederen. Straks meer.
Jij opgelucht als je hem verteld hebt dat het je beter lijkt dat ie terug op zichzelf gaat wonen... Geen goed teken als je 't mijn vraagt Coe...

Ik heb al de hele ochtend vreselijke buikpijn, kon tijdens het tennissen bijna niet hardlopen want heb het gevoel alsof er een steen op mijn bekken drukt.

Was is gevouwen

Afwasmachine draait

Gasfornuis is proper.

Ik ga even op de bank liggen.
Kan het nog iets met die poliepen te maken hebben denk je?

Anders als het aan blijft houden toch maar even langs de huisarts,klinkt niet fijn!

Ja,ik voel me best rustig,ben wel verdrietig maar weet dat ik het zonder hem ook kan.En dit is nu de 2e keer in korte tijd dat ik me erg gekwetst voel!Ik hoef geen serenade's onder het balkon maar een beetje waardering zou fijn zijn (en heel normaal)
Mogguh

Hé, verdorie, Coe. Let er wel een beetje op dat jullie niet gaan knipperlichten, daar hebben jullie niets aan maar het is voor de kinderen ook erg onduidelijk zo. Het gaat nogal knoerthard mis als het mis gaat, maar ook net zo knoerthard weer goed. Lijkt me dus slimmer om nu even pas op de plaats te maken en kijken wat je echt van hem en met hem wil, qua relatie, qua taken verdelen, etc.

Ze bestaan namelijk echt nog, de mannen die niets aan dat kindergedoe doen. En misschien wel veel meer onder zijn vrienden/ op zijn werk dan je zou vermoeden als je het viva forum leest.

De opmerking is heel pijnlijk, maar ook daar weer: was het 'ik heb er niets mee te maken' of 'ik weet eigenlijk niet hoe ik het met ze moet aanpakken'.

Sterkte. Je hebt niet de makkelijkste vent die er rondloopt, relatiegewijs, maar je hebt er wel één die je tot nu toe kennelijk nog steeds wel heel leuk vindt.

*nog steeds gruwelijk aan het genieten van in de kamer zijn*

*dan valt de zooi buiten de kamer ook niet zo op*

Grofvuil buitengezet (ook een leuk uitzicht)

Adviesgesprek over Oudste zometeen
Ik moet ook rustig nadenken,wil ik dit nog wel,wat is mijn bijdrage daar aan,hoe zou dat anders kunnen en wil dit zeker niet voor de kinderen.Ik probeer niks te laten merken maar die voelen dat toch haarfijn aan.

Na zijn "uitstapje" controleert hij me als een gek,dat is een heel naar gevoel.Gisterochtend is hij me zelfs gaan zoeken,op de fiets,bij de supermarkt....snap niet hoe hij het in zijn hoofd haalt!

Ik vind hem zeker nog wel leuk,maar of dat genoeg is..voor mij zo niet in ieder geval.

Succes met gesprek over Oudste en wat fijn te lezen dat je zo geniet van je huisje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven