Kletsgroepje LV

11-11-2010 08:46 1002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Beter Juultje,denk aan jezelf he
Doe ik hoor. Lekker in bad geweest vammorgen en nu op de bank opgenomen series bekijken met af en toe een mail of msn van JM tussendoor. Over een uurtje weer kinderen ophalen.
Lekker hoor!! Doe je goed.

Ik heb mn reis geboekt,ik ga 2 nachten,ben daar vrijdags om 19.30 en terug rond 15.30

Mn collega vindt het ook spannend,we mailen en chatten natuurlijk wel heel veel enzo maar toch,je kent elkaar niet.

Daarom ga ik ook lekker in een hotel slapen,ook al bood ze me een slaapplek aan.
Heel goed Juultje, om goed uit te zieken.

Inderdaad spannend Luni, maar wel superleuk!

Ik wil ook heel graag een keer naar Barcelona, en dan naar het Gaudi park.

Ben net terug van voetbal met MB. Het is vies miezerweer, maar daar hebben de spelertjes geen last van. De ouders langs de kant des te meer . Maar ik ben tussendoor nog even boodschappen gaan doen.
Beterschap Juultje!

Ik heb toch een keelpijn. Het is meer pijn bij het slikken trouwens. Hoop echt dat het morgen over is.
Balen Compu,hopelijk is het idd morgen over.

Ik heb het idee dat mijn kwakkeltijd een beetje over is*klopt af*

Heeft ie wel gemerkt dat je weg was Mokkie? Vast niet he,die kinderen gaan zo op in het spel vaak...

Net een hotel geboekt,ziet er leuk uit: http://www.hotelnextto.com/hotel/

Het is precies het paasweekend,komt even mooi uit GV ben ik sowieso vrij en dan maandag nog een dagje voor mezelf,beter!
Balen Compu, hopen dat het geen keelontsteking wordt.

Leuk hotel Luni.

MB wist dat ik boodschappen ging doen hoor, vindt ie ook helemaal niet erg. Als ik maar op tijd terug ben
Leuk dat je naar Barcelona gaat! Ben je er al eens geweest? Sorry als je het al hebt verteld..

Iets minder pijn, maar nog wel pijnlijk.

Straks kraamvisite.
Hihi geeft niet hoor..Nee ik ben er nooit geweest,niet verteld ook geloof ik.Kraamvisite voor jou of ga je heen?
Was de kraamvisite leuk, Compu? Bij jou of ergens anders? Beterschap met je keel.

Leuk hotel, Luni!
Dank je,ik heb het vandaag naar mn collega daar gemaild en zij vind het een heel goeie keus

Ik had een hele drukke maar leuke dag vandaag,ik heb een behoorlijke veer in mn jeweetwel gekregen,zie mn www op Hyves

Net gesport en gegeten,ben best moe eigenlijk!
Goeiemorgen!
Goeiemorgen!
Bijna weekend
Hallo!

Verkouden nu en hoesten. Hoort erbij he.

Hier 2 keer visite. Voorlopig geloof ik even niet. Wel leuk hoor! Ben benieuwd hoe lang dat doorgaat.

Leuk hoor Luni, dat ze je zo waarderen! Nog veel over gehad vandaag?

Zijn jullie weer beter, Juultje?
Nee helemaal niet over gehad verder,gisteren was het glansrijk genoeg,vandaag gewoon weer 'aan de bak'

Collega was er vandaag weer,ze is tergend aandachttrekkend dus iedereen praat zo min mogelijk met haar.

Die gaat rustig 4 meter bij me vandaan al vast iets tegen me roepen,terwijl ik dus echt w'el dingen te doen heb.

Ze vroeg of ze iets kon doen dus ik heb haar 2 dingen gegeven.Toen is ze gaan zitten,muziekje aan en meezingend haar tijd uitgezeten,beetje spelletjes doend enzo.Maar niet gedaan wat ik haar gaf,is dat onwil of is het onwil...ik ga het maandag bij mn baas spuien.
Irritant, aandachtvragend typ..

Wat bedoel je met 'niet gedaan wat ik haar gaf'?
Ik zou gillend gek worden van zo'n collega. Ze vraagt aan jou wat ze kan doen, dan geef je haar werk en dan doet ze het niet... Groot gelijk om even naar je baas te gaan.

Leuk, zo'n teken van waardering van je collega's!

Wij zijn allemaal weer beter. JD is niet ziek geweest, hopelijk komt dat ook niet meer.

Beterschap met de verkoudheid, Compu!
quote:compu schreef op 14 januari 2011 @ 15:28:

Irritant, aandachtvragend typ..

Wat bedoel je met 'niet gedaan wat ik haar gaf'?Wat Juultje zegt

Nu lekker weekend,vanavond een etentje met mn nicht(je),voor haar 40e verjaardag afgelopen November nog,gezellig

Morgen weer sporten en misschien een relaxuurtje in de sauna..best saai he,elke week hetzelfde
Goeiemorgen!
Goeiemiddag!

We waren al even op vanmorgen vroeg door Jim maar weer terug gegaan,lekker tot half 1 geslapen.

Vandaag hou ik hang-dag,ik heb het erg druk gehad en nu even tot rust komen.

Morgen ga ik weer sporten en daarna verjaardag van mn vader

Etentje was erg lekker en gezellig,zijn daarna nog wat wezen drinken,was een leuk cafeetje maar wel een rokerskroeg(mn nichtje rookt) dus ik kwam walmend thuis.Ben eerst onder de douche gesprongen en heb de kleren in een plastic zak gedaan,dichtgeknoopt en op het balkon gemikt.Echt alles stonk,zelfs mn sokken Het zit nu in de wasmachine.

Ik weet zeker dat ik nooit meer ga roken,wat een afkeer
Hallohallo! Wat een rust hier vandaag! Ik ben druk aan het inpakken geweest, is toch altijd weer meer werk dan je denkt. Maar goed, volgens mij hebben we alles, op de toilettassen na. Kindjes liggen al op bed, want om een uur of 5 loopt de wekker af.

Ik kom van de week nog wel even voorbij, via foon, ipad of laptop.

Smerig he, Luni. Ik had pas door hoe vies het was, toen ik zelf niet meer rookte. JM rook gisteravond naar sigaren, gisteren op een verjaardag geweest, alle mannen zaten buiten, sigaren te roken (JM zat er wel bij, maar rookte niet).
Heel veel plezier alvast,heerlijk!!

Ja,het is heel vies...ik was vanmiddag bij mn vader en 1 tante rookt en een vriend van hem ook.Binnen mag het gelukkig niet maar je ruikt het echt heel erg bij hun binnenkomst.

Ik heb weer eens gek gedaan,was voor 9 uur al in de sportschool voor een uurtje BP-les,heb mezelf daarna beloond met zonnebank en sauna
Heel veel plezier Juultje.

Haha, ik ben nog steeds zo'n 'stinker'. Wel altijd buiten hoor, maar toch...

Ik heb een topic geopend als niet als Ik wil proberen een toneelstuk met dat onderwerp te gaan schrijven. Ideeen zijn welkom
Gelukkig ruik je het zelf niet Mokkie

Leuk topic,ik heb er wat bij gezet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven