3000+ deel 79
dinsdag 18 januari 2011 om 21:54
Mul
Voor wanneer staat hij gepland?
Was vanochtend naar de huisarts geweest (stoppen met roken) en toen bleek dus dat ik misschien een femorale breuk had (liesbreuk).
Rond een uur of 11 ging ik even roken en liep naar buiten waarop dat plekje opeens enorm veel pijn begon te doen.
Zoveel dat ik bijna knock out ging en de tranen me in de ogen sprongen.
Ik wilde voelen of er nu wel een bult zat maar dat deed teveel pijn.
Huisarts gebeld, moest meteen langskomen.
Hij kon zo niet ontdekken maar heeft met een chirurg gebeld en me doorgestuurd naar de SEH.
Mijn moeder werkt in het ziekenhuis dus die is met me mee gegaan.
Echo gehad waarop ze zo niets konden vinden, pijn zakte ook af.
We moesten echt heel lang wachten steeds en ik mocht niets eten of drinken voor het geval ik toch geopereerd moest worden.
Uiteindelijk mocht ik weg, moet het goed in de gaten houden maar het zou toch een pees kunnen zijn (dacht ik zelf ook maar omdat het echt in mijn been aanvoelde als een knikker wilde de huisarts me toch doorsturen).
Dus wederom, bij een bult meteen richting ziekenhuis.
Wel stom, zou vandaag mijn huis schoonmaken want had daar de hele dag voor en nu heb ik alleen collecte gelopen vandaag
Moet het morgenavond maar na mijn hele drukke dag
Nou dat dus
Sjezus wat een lap tekst, sorry!
Voor wanneer staat hij gepland?
Was vanochtend naar de huisarts geweest (stoppen met roken) en toen bleek dus dat ik misschien een femorale breuk had (liesbreuk).
Rond een uur of 11 ging ik even roken en liep naar buiten waarop dat plekje opeens enorm veel pijn begon te doen.
Zoveel dat ik bijna knock out ging en de tranen me in de ogen sprongen.
Ik wilde voelen of er nu wel een bult zat maar dat deed teveel pijn.
Huisarts gebeld, moest meteen langskomen.
Hij kon zo niet ontdekken maar heeft met een chirurg gebeld en me doorgestuurd naar de SEH.
Mijn moeder werkt in het ziekenhuis dus die is met me mee gegaan.
Echo gehad waarop ze zo niets konden vinden, pijn zakte ook af.
We moesten echt heel lang wachten steeds en ik mocht niets eten of drinken voor het geval ik toch geopereerd moest worden.
Uiteindelijk mocht ik weg, moet het goed in de gaten houden maar het zou toch een pees kunnen zijn (dacht ik zelf ook maar omdat het echt in mijn been aanvoelde als een knikker wilde de huisarts me toch doorsturen).
Dus wederom, bij een bult meteen richting ziekenhuis.
Wel stom, zou vandaag mijn huis schoonmaken want had daar de hele dag voor en nu heb ik alleen collecte gelopen vandaag
Moet het morgenavond maar na mijn hele drukke dag
Nou dat dus
Sjezus wat een lap tekst, sorry!
dinsdag 18 januari 2011 om 22:02
Mul ach het gaat vanzelf wel over of niet
Vanochtend was echt heel pijnlijk, hoop ik niet nog eens mee te maken.
En de huisarts zei ook al, ik neem geen risico, als het wel inklemming is dan moet je onder het mes.
Anderhalve week is wel lang ja!
Weet je al wat je aandoet?
(ik mis Clyde ook, heb hem maandag nog gezien en zie hem donderdag al weer maar goed )
Vanochtend was echt heel pijnlijk, hoop ik niet nog eens mee te maken.
En de huisarts zei ook al, ik neem geen risico, als het wel inklemming is dan moet je onder het mes.
Anderhalve week is wel lang ja!
Weet je al wat je aandoet?
(ik mis Clyde ook, heb hem maandag nog gezien en zie hem donderdag al weer maar goed )
dinsdag 18 januari 2011 om 22:22
quote:neurogenesis schreef op 18 januari 2011 @ 22:18:
Aaaaaah spannend! Bijna afstuderen!
Drukke tijden dus
Maaruh, je hoeft niet naar de wasmachine te kijken terwijl hij het programma draait dus dat is geen excuus
Friez!
hahaha goed punt
internet doet stom!
:hello friez
Aaaaaah spannend! Bijna afstuderen!
Drukke tijden dus
Maaruh, je hoeft niet naar de wasmachine te kijken terwijl hij het programma draait dus dat is geen excuus
Friez!
hahaha goed punt
internet doet stom!
:hello friez
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 18 januari 2011 om 22:31
Pffffffffff wat een avond! Bij PuberT op school geweest voor info over vervolgopleiding.
Wat ik vind en wat hij wil ligt nogal mijlenver uit elkaar
Zaterdag nog naar de Open Dag van zn school... daarna nog een gesprek plannen met de teamleider...
en dan moeten we beslissen!
Veer!! Gefeliciteerd meis!! SMAK SMAK SMAK !! (Ik wistutwel )
Mul... een vervolgdeet!!!
Neur
Ehhhhhhhh de rest ben ik alweer vergeten... behalve....
welk plaatje van de hopsende hippo bedoel jij Friezzzzzz??