Bezemtopic Nummer 10!
dinsdag 18 januari 2011 om 16:03
Even een korte zwaai , ben er nog wel maar ons internet ligt er uit. Het wachten is op een nieuw modem (en dat weer aangesloten zien te krijgen, zucht).
voor Coe, voor alle gedoe.
En ja, het is heel normaal om de zorg te delen en om iets te ondernemen met de kinderen.
Hij gedraagt zich als een vierde kind terwijl hij de vader is.
voor Coe, voor alle gedoe.
En ja, het is heel normaal om de zorg te delen en om iets te ondernemen met de kinderen.
Hij gedraagt zich als een vierde kind terwijl hij de vader is.
dinsdag 18 januari 2011 om 16:22
Huh? Hij controleert jou na zijn uitstapje?
Nou kan ik een boel bedenken, maar weet jij waarom hij dat doet?
Je bent wel technisch MissM! Knap hoor.
Hoe is gesprek over je Oudste verlopen Mamz?
Ik lig nog steeds met kruikje. Pijn heeft niks te maken met ingreep denk ik, vermoed dat het mijn darmen zijn.
Nou kan ik een boel bedenken, maar weet jij waarom hij dat doet?
Je bent wel technisch MissM! Knap hoor.
Hoe is gesprek over je Oudste verlopen Mamz?
Ik lig nog steeds met kruikje. Pijn heeft niks te maken met ingreep denk ik, vermoed dat het mijn darmen zijn.
dinsdag 18 januari 2011 om 19:33
woensdag 19 januari 2011 om 08:46
Goedemorgen!
Mamz, gefeliciteerd met het advies voor oudste! Inderdaad reden om supertrots te zijn.
Goldie, hoe is het nu met je buikpijn? Gaat het weer een beetje beter?
Zoeb, hoe is het met je pols?
Coe, wat stom dat Vriend jou nu aan het controleren is. Zou ik ook niet vrolijk van worden. Zou het niet zo kunnen zijn dat hij een beetje een midlife-crisis heeft? In de knoei zit met zichzelf en dat op jou uitkuurt?
Straks even naar mijn zusje en mijn neefje, even kijken of hij op die 2 weken flink gegroeid is.
Vanmiddag de bovenverdieping weer onder handen nemen en mijn kledingkast opruimen.
Fijne dag allemaal!
Mamz, gefeliciteerd met het advies voor oudste! Inderdaad reden om supertrots te zijn.
Goldie, hoe is het nu met je buikpijn? Gaat het weer een beetje beter?
Zoeb, hoe is het met je pols?
Coe, wat stom dat Vriend jou nu aan het controleren is. Zou ik ook niet vrolijk van worden. Zou het niet zo kunnen zijn dat hij een beetje een midlife-crisis heeft? In de knoei zit met zichzelf en dat op jou uitkuurt?
Straks even naar mijn zusje en mijn neefje, even kijken of hij op die 2 weken flink gegroeid is.
Vanmiddag de bovenverdieping weer onder handen nemen en mijn kledingkast opruimen.
Fijne dag allemaal!
woensdag 19 januari 2011 om 08:56
Mogguh...
Gisteren echt vreselijk liggen zweten in bed maar nu lijkt het er dus weer even 'uit' te zijn. Vreemd.
Wow Mamz havo/vwo voor je Oudste, mooi hoor!
Rainzje heb jij nog een dagje vrij voor je bij je nieuwe baan begint?
Coe, hoe is het nu? Heb je Vriend nog gesproken?
Vandaag doe ik niet veel, alleen het hoognodige.
Dus:
Stofzuigen
Keuken aan kant maken
Plees
Een wasje draaien/drogen/vouwen
Misschien een paar overhemden strijken
Gisteren echt vreselijk liggen zweten in bed maar nu lijkt het er dus weer even 'uit' te zijn. Vreemd.
Wow Mamz havo/vwo voor je Oudste, mooi hoor!
Rainzje heb jij nog een dagje vrij voor je bij je nieuwe baan begint?
Coe, hoe is het nu? Heb je Vriend nog gesproken?
Vandaag doe ik niet veel, alleen het hoognodige.
Dus:
Stofzuigen
Keuken aan kant maken
Plees
Een wasje draaien/drogen/vouwen
Misschien een paar overhemden strijken
woensdag 19 januari 2011 om 09:37
Mogguh
Heb weer eens koppijn. (op zich is het nu redelijk onder controle, wat betreft de hoeveelheid medicijnen die ik inneem, maar toch, niet leuk).
Vandaag:
Betalingen gedaan (saldo is meer van )
Grofvuil is weg
Rustig aan doen/toch maar weer een pil slikken
Met de kleintjes naar de stad voor verjaardagswensen
Heb weer eens koppijn. (op zich is het nu redelijk onder controle, wat betreft de hoeveelheid medicijnen die ik inneem, maar toch, niet leuk).
Vandaag:
Betalingen gedaan (saldo is meer van )
Grofvuil is weg
Rustig aan doen/toch maar weer een pil slikken
Met de kleintjes naar de stad voor verjaardagswensen
woensdag 19 januari 2011 om 09:50
Ik voel me ook niet helemaal jofel Goldie,Oudste is hier nog steeds ziek,gister ging het iets beter maar nu weer volop koorts.Ukkie wordt ook maar niet beter dus vanmiddag even langs huisarts met ze.
Vriend is wel gewoon hier,heeft zijn kamer paar maanden geleden opgezegd en heeft zo snel niet iets anders.Praten lukt hem niet maar er lag vanochtend wel een mooie brief.Misschien is dat voor nu beter,alles op papier zetten en er daarna over praten.
Rainz,je slaat wel een beetje de spijker op zijn kop!Hij zit enorm met zichzelf in de knoop,is depressief en met de zaak gaat het niet goed.
Hij heeft morgen een gesprek met de huisarts,ben benieuwd wat die voor hem kan betekenen.
Lijstje vandaag:
wassen,vouwen,strijken
woningbouw bellen
keuken opruimen
boodschappen
huisarts met kinderen
verzinnen wat we eten(had gister een super lekkere salade met gerookte kip,zou ik vandaag wel weer lusten)
Vriend is wel gewoon hier,heeft zijn kamer paar maanden geleden opgezegd en heeft zo snel niet iets anders.Praten lukt hem niet maar er lag vanochtend wel een mooie brief.Misschien is dat voor nu beter,alles op papier zetten en er daarna over praten.
Rainz,je slaat wel een beetje de spijker op zijn kop!Hij zit enorm met zichzelf in de knoop,is depressief en met de zaak gaat het niet goed.
Hij heeft morgen een gesprek met de huisarts,ben benieuwd wat die voor hem kan betekenen.
Lijstje vandaag:
wassen,vouwen,strijken
woningbouw bellen
keuken opruimen
boodschappen
huisarts met kinderen
verzinnen wat we eten(had gister een super lekkere salade met gerookte kip,zou ik vandaag wel weer lusten)
woensdag 19 januari 2011 om 10:26
woensdag 19 januari 2011 om 10:29
Het maakt niet hoe hij iets zegt, of dat nou mondeling is of via een brief, áls ie het maar zegt he Coe?
Dat vroeg ik me ook al af Coe, of hij zakelijke problemen had of zo...
Mamz, ookal is je saldo , het is wel dat alles weer betaald is. Toch?
Over verjaardagen gesproken: Mijn Oudste is vandaag dus jarig.
En ik ben vandaag dus al 19 jaar moeder .
Was is gesorteerd en machine draait.
Stofzuiger staat klaar om te beginnen.
Waar zijn alle andere bezemmeisjes? allemaal een beetje bezem-moe?
Dat vroeg ik me ook al af Coe, of hij zakelijke problemen had of zo...
Mamz, ookal is je saldo , het is wel dat alles weer betaald is. Toch?
Over verjaardagen gesproken: Mijn Oudste is vandaag dus jarig.
En ik ben vandaag dus al 19 jaar moeder .
Was is gesorteerd en machine draait.
Stofzuiger staat klaar om te beginnen.
Waar zijn alle andere bezemmeisjes? allemaal een beetje bezem-moe?
woensdag 19 januari 2011 om 12:12
Coe wat een gedoe weer. Hoop wel dat er snel een oplossing komt. Dit is niet leuk op deze manier.
Gold heb je de buikpijn uitgezweet?
Mamz wat knap van oudste daar mag je met recht trots op zijn. En alle rekeningen betaald hebben geeft een goed gevoel. Alleen af en toe balen dat het er zoveel zijn.
Rainz je nieuwe baan is dus leuk. Fijn is dat en wat snel.
MissM. Wat is dat toch met jullie internet.
Ik heb nieuw gips gekregen. En ik moet een echo voor de niersteen. Had er weinig last meer van alleen zeurt het wel. Maar de HA wil verder onderzoek omdat er bloed in de urine zit. Knap dat ze het met dat beetje konden controleren. Ik pieste echt naast het potje. Erg onhandig om dat met links te moeten doen.
Gold heb je de buikpijn uitgezweet?
Mamz wat knap van oudste daar mag je met recht trots op zijn. En alle rekeningen betaald hebben geeft een goed gevoel. Alleen af en toe balen dat het er zoveel zijn.
Rainz je nieuwe baan is dus leuk. Fijn is dat en wat snel.
MissM. Wat is dat toch met jullie internet.
Ik heb nieuw gips gekregen. En ik moet een echo voor de niersteen. Had er weinig last meer van alleen zeurt het wel. Maar de HA wil verder onderzoek omdat er bloed in de urine zit. Knap dat ze het met dat beetje konden controleren. Ik pieste echt naast het potje. Erg onhandig om dat met links te moeten doen.
woensdag 19 januari 2011 om 13:27
Vwb mijn nieuwe baan, afgelopen maandag was mijn eerste en tevens laatste werkdag. Ik ben elders namelijk ook aangenomen (Zie BH) en de werktijden daar vallen tijdens schooltijd.
Verder wil ik op het forum niet te veel kwijt ivm herkenbaarheid, op de BH staat het wat uitgebreider.
Gold, gefeliciteerd met oudste!
Verder wil ik op het forum niet te veel kwijt ivm herkenbaarheid, op de BH staat het wat uitgebreider.
Gold, gefeliciteerd met oudste!
woensdag 19 januari 2011 om 15:13
Helleu!
Niet bezemmoe, integendeel, juist erg goed aan het bezemen. Wel aan het afkicken van computer dus veel minder hier (en daar en overal op het forum)
19 jaar moeder, wow. Morgen ben ik halfjaarsmoeder. Ook een mijlpaal
Rainz, vind het echt zo super voor je!
Coe, Mamz heeft al wijze woorden gezegd denk ik. En is het misschien zo dat hij zijn frustraties op jou afreageert? Niet leuk, wel begrijpelijk want jij bent dichtbij en houdt toch wel van hem ? Fijn dat hij iig naar de huisarts gaat!
Zoeb, over dat naast de pot piesen Daar kun je zelf ook nog wel een beetje om lachen he, naast alle vervelende dingen die er nu zijn? Hoe is het met de baby in wording? GAat alles goed? Bij die tentonstelling van zondag kon je ook de hele embryonale en foetusontwikkeling zien. Zo bijzonder! Zeker toen ik een foetus van 28 weken zag en GroteZoon ernaast zag staan. Het blijft mijn wonderkind!
En volgend jaar om deze tijd ligt er een heerlijk kindje in de box te rollen en te prullen!
Mamz, wat fijn van Oudste! De knapperd
Grrr, het regent en ik moet zo boodschappen doen en kind van een vriendin ophalen. Jekkie bah!
Niet bezemmoe, integendeel, juist erg goed aan het bezemen. Wel aan het afkicken van computer dus veel minder hier (en daar en overal op het forum)
19 jaar moeder, wow. Morgen ben ik halfjaarsmoeder. Ook een mijlpaal
Rainz, vind het echt zo super voor je!
Coe, Mamz heeft al wijze woorden gezegd denk ik. En is het misschien zo dat hij zijn frustraties op jou afreageert? Niet leuk, wel begrijpelijk want jij bent dichtbij en houdt toch wel van hem ? Fijn dat hij iig naar de huisarts gaat!
Zoeb, over dat naast de pot piesen Daar kun je zelf ook nog wel een beetje om lachen he, naast alle vervelende dingen die er nu zijn? Hoe is het met de baby in wording? GAat alles goed? Bij die tentonstelling van zondag kon je ook de hele embryonale en foetusontwikkeling zien. Zo bijzonder! Zeker toen ik een foetus van 28 weken zag en GroteZoon ernaast zag staan. Het blijft mijn wonderkind!
En volgend jaar om deze tijd ligt er een heerlijk kindje in de box te rollen en te prullen!
Mamz, wat fijn van Oudste! De knapperd
Grrr, het regent en ik moet zo boodschappen doen en kind van een vriendin ophalen. Jekkie bah!
woensdag 19 januari 2011 om 15:49
Hier is het droog en dat is fijn want ik wil eigenlijk nog even naar de Appie om iets lekkers voor het eten.
Ik denk kip in braadzak (die reclame komt net voorbij ) Daar is Oudste gek op en ze is tenslotte jarig.
Fuss, ik kan me je gevoel voorstellen als je zo geconfronteerd wordt met jouw wonder
Coe, Oudste's cadeau was niet zo spectaculair. Zondag zijn we de stad ingegaan om nieuwe laarzen (en ze heeft ook nog een paar bijna nieuwe van mij gekregen). En ik heb een heel mooi tuniek/jurkje voor haar gekocht.
Niet heel erg cadeau-ig maar ze was erg toch erg blij mee dus dan is het goed he?
En nu ga ik even naar de BH.
Ik denk kip in braadzak (die reclame komt net voorbij ) Daar is Oudste gek op en ze is tenslotte jarig.
Fuss, ik kan me je gevoel voorstellen als je zo geconfronteerd wordt met jouw wonder
Coe, Oudste's cadeau was niet zo spectaculair. Zondag zijn we de stad ingegaan om nieuwe laarzen (en ze heeft ook nog een paar bijna nieuwe van mij gekregen). En ik heb een heel mooi tuniek/jurkje voor haar gekocht.
Niet heel erg cadeau-ig maar ze was erg toch erg blij mee dus dan is het goed he?
En nu ga ik even naar de BH.
woensdag 19 januari 2011 om 22:03
Verjaardagskadootjes zijn binnen en er staat voor volgende week al een kinderfeestje op het programma. Nét na examen (je kan er maar vanaf zijn).
Goldie, gefeliciteerd met Oudste Blijft bijzonder, het kind dat je moeder maakte.
Coebergh, vind ik toch lief en betrokken, dat'ie een brief schrijft. Maar het blijft allemaal maar lastig
Fuss, een half jaar Skip is natuurlijk ook hartstikke leuk. Zo'n prulleke
Goldie, gefeliciteerd met Oudste Blijft bijzonder, het kind dat je moeder maakte.
Coebergh, vind ik toch lief en betrokken, dat'ie een brief schrijft. Maar het blijft allemaal maar lastig
Fuss, een half jaar Skip is natuurlijk ook hartstikke leuk. Zo'n prulleke
donderdag 20 januari 2011 om 07:39
Moggu...
Ukkie is zo ziek,benauwd en hoge koorts.Vannacht met hem zitten stomen in de douche,dit geeft even verlichting maar hij is echt zielig,wil alleen maar bij me liggen.
Fuss,gefeliciteerd met een half jaar Skip
Zoeb,ik hoop dat ze je snel van die ellendige niersteen afhelpen.Weet je al hoe ze dat gaan doen?
Vandaag word mijn moeder geopereerd aan haar pols,ze mag vanmiddag al weer naar huis dus ik ga straks even een bloemetje halen.Het is al de 3e keer dus hopelijk doen ze het nu goed.
Fijne dag allemaal!
Ukkie is zo ziek,benauwd en hoge koorts.Vannacht met hem zitten stomen in de douche,dit geeft even verlichting maar hij is echt zielig,wil alleen maar bij me liggen.
Fuss,gefeliciteerd met een half jaar Skip
Zoeb,ik hoop dat ze je snel van die ellendige niersteen afhelpen.Weet je al hoe ze dat gaan doen?
Vandaag word mijn moeder geopereerd aan haar pols,ze mag vanmiddag al weer naar huis dus ik ga straks even een bloemetje halen.Het is al de 3e keer dus hopelijk doen ze het nu goed.
Fijne dag allemaal!
donderdag 20 januari 2011 om 08:39
Klopt Goldie,huisarts heeft een kuurtje voorgeschreven maar dat werkt natuurlijk niet meteen.Ik kijk het nog een uurtje aan en anders bel ik hem weer.Hij heeft,met zetpil,nu al 39.9 en dat vind ik te hoog voor s'ochtends.Toch?
Gister heeft hij wel normaal gedronken maar sinds vannacht komt alles wat erin gaat er net zo snel weer uit.
Balen zeg,die buikpijn!Heb je een idee waar het vandaan komt of is het virus ook bij jou toegeslagen?
Gister heeft hij wel normaal gedronken maar sinds vannacht komt alles wat erin gaat er net zo snel weer uit.
Balen zeg,die buikpijn!Heb je een idee waar het vandaan komt of is het virus ook bij jou toegeslagen?
donderdag 20 januari 2011 om 08:59
donderdag 20 januari 2011 om 09:46
Hallo Meisjes,
Ik ben dr ook nog steeds hoor
Het is inderdaad wel rustiger de laatste tijd, mis o.a. Gerdaa en Jonna.. maar ja soms lukt het gewoon even niet om langs te komen denk ik dan maar.
Coe beterschap voor Ukkie! En een dikke voor jou.. vind het zo vervelend dat het nu allemaal weer zo moeizaam gaat tussen jou en Vriend. Hoop dat jullie er samen uitkomen. Wel goed dat ie naar de huisarts gaat, ik hoop dat die een beetje goed reageert en wat advies kan geven.
Gold ook al een beetje in de lappenmand dus .. ook jij heel veel beterschap! En nog gefeliciteerd met oudste natuurlijk (beetje laat.. )
Fus, hoe was het bij de Arbo? Of heb ik dat nu weer gemist….
Skippie alweer een half jaar, wat gaat dat snel zeg.
Zoebie wanneer hoor je meer over het niersteen-verhaal?
Het zit iedereen even niet erg mee geloof ik.
Zal ik dan even heel positief doen??? Heb vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen en voel me vandaag dus eigenlijk best goed! Het weekend is in zicht dus.. ik ben wel blij eigenlijk
Iedereen die het nodig heeft heel veel beterschap en een voor allemaal (gewoon omdat dat altijd wel fijn is )
Ik ben dr ook nog steeds hoor
Het is inderdaad wel rustiger de laatste tijd, mis o.a. Gerdaa en Jonna.. maar ja soms lukt het gewoon even niet om langs te komen denk ik dan maar.
Coe beterschap voor Ukkie! En een dikke voor jou.. vind het zo vervelend dat het nu allemaal weer zo moeizaam gaat tussen jou en Vriend. Hoop dat jullie er samen uitkomen. Wel goed dat ie naar de huisarts gaat, ik hoop dat die een beetje goed reageert en wat advies kan geven.
Gold ook al een beetje in de lappenmand dus .. ook jij heel veel beterschap! En nog gefeliciteerd met oudste natuurlijk (beetje laat.. )
Fus, hoe was het bij de Arbo? Of heb ik dat nu weer gemist….
Skippie alweer een half jaar, wat gaat dat snel zeg.
Zoebie wanneer hoor je meer over het niersteen-verhaal?
Het zit iedereen even niet erg mee geloof ik.
Zal ik dan even heel positief doen??? Heb vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen en voel me vandaag dus eigenlijk best goed! Het weekend is in zicht dus.. ik ben wel blij eigenlijk
Iedereen die het nodig heeft heel veel beterschap en een voor allemaal (gewoon omdat dat altijd wel fijn is )