.·´¯`·» Bar Too Much 159 «·´¯`·.
donderdag 20 december 2007 om 23:01
Haha Mir, zo merken ullie wel heel goed dat ik al vroeg aan de drank ga tegenwoordig.
Je hebt gelijk hoor, dochter2, derde in rij.
Wat ben je toch lekker helder en oplettend
Yette, iets anders doen? Ik weet me van die kerstdiners op school nog te herinneren dat wij als ouders net thuis waren, snel een tosti in onze mik konden duwen en dat we dan als een haas wieder terug moesten anders stonden de bloedjes nog moederziel alleen op het schoolpleintje........
Doen ze errug snellos op die basisscholen.
Je hebt gelijk hoor, dochter2, derde in rij.
Wat ben je toch lekker helder en oplettend
Yette, iets anders doen? Ik weet me van die kerstdiners op school nog te herinneren dat wij als ouders net thuis waren, snel een tosti in onze mik konden duwen en dat we dan als een haas wieder terug moesten anders stonden de bloedjes nog moederziel alleen op het schoolpleintje........
Doen ze errug snellos op die basisscholen.

donderdag 20 december 2007 om 23:18

vrijdag 21 december 2007 om 09:56
Hoi
Joopp, hier duurde het kerstdiner wat langer omdat ze daarna nog iets gingen doen met het kerstverhaal en zang en zo. Daar wilden ze de ouders graag bijhebben, maar aangezien ik je mening over dat soort vertoningen deel, vond ik een verjaarsfeestje een betere tijdsbesteding.
Zoon is net even speciaal naar school gegaan om de boom uit zijn klas te vragen. Hij kwam helemaal blij terug Het is het enige zielige boompje in de hele school, en de mooie zijn ook nog niet vergeven, maar ja, dit is wel zijn klasseboom
En hij heeft nog even heel hard in de gang geroepen:
"DAG ALLEMAAL, IK GA LEKKER NAAR HUIS!!!"
zo'n schatje
Joopp, hier duurde het kerstdiner wat langer omdat ze daarna nog iets gingen doen met het kerstverhaal en zang en zo. Daar wilden ze de ouders graag bijhebben, maar aangezien ik je mening over dat soort vertoningen deel, vond ik een verjaarsfeestje een betere tijdsbesteding.
Zoon is net even speciaal naar school gegaan om de boom uit zijn klas te vragen. Hij kwam helemaal blij terug Het is het enige zielige boompje in de hele school, en de mooie zijn ook nog niet vergeven, maar ja, dit is wel zijn klasseboom
En hij heeft nog even heel hard in de gang geroepen:
"DAG ALLEMAAL, IK GA LEKKER NAAR HUIS!!!"
zo'n schatje

vrijdag 21 december 2007 om 10:59
Moggûh Winx, Joopp en Yett
Hehe, ben wel op maar nog niet zo wakker!
Moet tuuk boodschappen doen maar kan er nog niet echt warm voor lopen..... Hoe doen jullie dat?
Had ik een leuke brunch gereserveerd voor zondag, moet ik dat weer gaan verzetten. Echtgenoot moet tannissen! Fijn hè, als iedereen ook gewoon zijn/haar afspraken op de familyplanner invult.... Gossamme!
Hehe, ben wel op maar nog niet zo wakker!
Moet tuuk boodschappen doen maar kan er nog niet echt warm voor lopen..... Hoe doen jullie dat?
Had ik een leuke brunch gereserveerd voor zondag, moet ik dat weer gaan verzetten. Echtgenoot moet tannissen! Fijn hè, als iedereen ook gewoon zijn/haar afspraken op de familyplanner invult.... Gossamme!

vrijdag 21 december 2007 om 11:16
vrijdag 21 december 2007 om 11:20
Inderdaad, voor het verven noooooooooit je haar wassen.
Pfff kwamen vrienden op het idee om wat te gaan doen 2e kerstdag, ja leuk,
schaatsen met eten, bowlen met eten.
Zit alles tuuk al vol he. Moet je zeker in de zomer al bespreken.
Maar goed als het goed is nu wel wat gevonden dmv een annulering.
En die controllers he voor de wii, gewoon ook neeeergens te krijgen.
Pfff kwamen vrienden op het idee om wat te gaan doen 2e kerstdag, ja leuk,
schaatsen met eten, bowlen met eten.
Zit alles tuuk al vol he. Moet je zeker in de zomer al bespreken.
Maar goed als het goed is nu wel wat gevonden dmv een annulering.
En die controllers he voor de wii, gewoon ook neeeergens te krijgen.
vrijdag 21 december 2007 om 19:35
Goedenavond.
Vanmiddag naar de film geweest, om de vakantie in te luiden.
Jongste voelde zich niet zo lekker. Vond ik em net toch wel een beetje warm, blijkt ie 40.6 te hebben. Geen wonder dat ie niet zo lekker is. Wel oerstom om in je vakantie ziek te worden.
Vanmiddag naar de film geweest, om de vakantie in te luiden.
Jongste voelde zich niet zo lekker. Vond ik em net toch wel een beetje warm, blijkt ie 40.6 te hebben. Geen wonder dat ie niet zo lekker is. Wel oerstom om in je vakantie ziek te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 21 december 2007 om 23:55
zaterdag 22 december 2007 om 01:56