.·´¯`·­» Bar Too Much 159 «­·´¯`·.

04-12-2007 10:21 702 berichten
Alle reacties Link kopieren

vond het altijd al ongeloofwaardig, wie komt er nou met dit weer naar Nederland?!
Haha Mir, zo merken ullie wel heel goed dat ik al vroeg aan de drank ga tegenwoordig.

Je hebt gelijk hoor, dochter2, derde in rij.

Wat ben je toch lekker helder en oplettend

Yette, iets anders doen? Ik weet me van die kerstdiners op school nog te herinneren dat wij als ouders net thuis waren, snel een tosti in onze mik konden duwen en dat we dan als een haas wieder terug moesten anders stonden de bloedjes nog moederziel alleen op het schoolpleintje........

Doen ze errug snellos op die basisscholen.
Geniet er maar van moeders, want voor je het weer zijn ze volwassen.

Ik zou er wat voor geven als ik nog zo'n kerstding op de basisschool kon meemaken.

*sluipt de nostalgie in*
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Nou, ik ben blij dat ik ervan af ben heur......

Nepvertoning.

Maar goed, das mijn mening.

Nu lopen ze tenminste te slettebakken op het kerstgala.....ook erg
Hihi Joopp, dochter 1 heeft volgend jaar pas kerstgala in een hotel nog wel. Maar vanavond wel naar de afterparty in haar jurkje... begint om 12 uur in Almelooooooo en morgen gewoon weer naar school....

Gelukkig hoef ik haar niet op te halen omdat ze daaro blijft slapen!
Ben je ook alle steden en bijbehorende winkels meegesleurd om een passende kerstjurk te vinden?

Dat wordt dan jurk nummer 3 die na 1 avond in de kast wordt gesmeten en nooit meer aangetrokken.

Gelukkig zijn we rijk..........
Wij zijn niet zo rijk dus het arme schaap heeft de jurk aan die ze al drie jaar naar hockeyfeestjes, gala's en nog wat van die dingetjes aan heeft.....

Gelukkig is ze uit de groei!
Haha wij zijn ook niet rijk hoor. Tis dan ook geen dure jurk en de schoenen gaan wel al 3 jaar mee.

Dus ik weet al dat ze strax strompelend naar buiten komt............
Morge.
Hoi

Joopp, hier duurde het kerstdiner wat langer omdat ze daarna nog iets gingen doen met het kerstverhaal en zang en zo. Daar wilden ze de ouders graag bijhebben, maar aangezien ik je mening over dat soort vertoningen deel, vond ik een verjaarsfeestje een betere tijdsbesteding.

Zoon is net even speciaal naar school gegaan om de boom uit zijn klas te vragen. Hij kwam helemaal blij terug Het is het enige zielige boompje in de hele school, en de mooie zijn ook nog niet vergeven, maar ja, dit is wel zijn klasseboom

En hij heeft nog even heel hard in de gang geroepen:

"DAG ALLEMAAL, IK GA LEKKER NAAR HUIS!!!"

zo'n schatje
Dus nu hebben jullie 2 bomen???
Nee, eentje. Woensdag wilde ik er een halen, maar de bomenboer was alweer opgedoekt :(

En 1 boom vind ik meer dan zat hoor. Ik ben allergisch voor sparren, dus verga na het optuigen altijd een paar dagen van de kriebelhanden.
Ik zit trouwens NU blonder te worden. Mocht ik dus ineens heel suf overkomen, dan weet je hoe't komt. Vind het maar eng. Hoort dat spul zo op je hoofd te prikken?
Moggûh Winx, Joopp en Yett

Hehe, ben wel op maar nog niet zo wakker!

Moet tuuk boodschappen doen maar kan er nog niet echt warm voor lopen..... Hoe doen jullie dat?

Had ik een leuke brunch gereserveerd voor zondag, moet ik dat weer gaan verzetten. Echtgenoot moet tannissen! Fijn hè, als iedereen ook gewoon zijn/haar afspraken op de familyplanner invult.... Gossamme!
Yep Yette, dat spul hoort zo te prikken. Heb je eerst je haar gewassen of zo? Dan staan al je porieën open en prikt het nog veel meer! Zelf een lesje hierover geleerd bij de kappert. Ik ga dus altijd met vies haar naar de kapper als ik geverfd ga worden...
Mogguh Hela

Hele geruststelling dat het hoort te prikken, dacht al dat ik het misschien heel snel uit moest spoelen Het stond er inderdaad op dat het met NIET gewassen haar moest. Ben blij dat ik het dus niet woensdag al heb gedaan, vlak na het wassen.

Zo, uitspoeltijd. Ben benieuwd
Inderdaad, voor het verven noooooooooit je haar wassen.

Pfff kwamen vrienden op het idee om wat te gaan doen 2e kerstdag, ja leuk,

schaatsen met eten, bowlen met eten.

Zit alles tuuk al vol he. Moet je zeker in de zomer al bespreken.

Maar goed als het goed is nu wel wat gevonden dmv een annulering.

En die controllers he voor de wii, gewoon ook neeeergens te krijgen.
Ow en mijn vriezer ligt nu vol met vlees etc. Dat had ik dus al gekocht voor de kerst.

'k moet ook niets plannen komt toch altijd weer wat anders van
tis wat allemaal.
Hela, 'k moest eigenlijk ook boodschappen doen maar was ook niet warm te krijgen, dus dan morgen maar
Naaaahja, wil ik posten krijg ik een foutmelding dat er iets fout is gegaan maar mijn post staat er wel.
Dit was mijn bijdrage weer voor vandaag, ga dochter halen en druk doen de rest van de dag en avond.

Tjuuuuuuuuuus
gelukt! Ben er heel blij mee. Het is niet meteen superblond, maar zoiets als het covermeisje hiernaast. Eindelijk niet meer dat onbestemde. Had ik eerder moeten doen

Jammer dat Miniman reageerde met "Mamma leluk!"
Goedenavond.

Vanmiddag naar de film geweest, om de vakantie in te luiden.

Jongste voelde zich niet zo lekker. Vond ik em net toch wel een beetje warm, blijkt ie 40.6 te hebben. Geen wonder dat ie niet zo lekker is. Wel oerstom om in je vakantie ziek te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ow Mir, ben jij ook al zo'n suffe moeder? Ik heb kids ook wel eens met 40 graden koorts naar school gestuurd, zonder dat ik daar erg in had.

Niet zo zeuren hoor, iedereen is wel eens niet lekker, gewoon naar school jij..........

Maar ja, je kunt als moeder niet alles weten heur.................:)
Hoi meisjes na dagen van uurtje of tig per dag, ben ik nu lekker VRIJ yes yes

Alleen jammer er soort van verwaardeloosd huis was en meer van dat op me ligt te wachten.

Hoe is met jullie? met mij gaat heel best heb zin om jullie te zien de 13de hoop dat ierdereen komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven