3000+ deel 79

15-01-2011 20:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het mallemottentopic

Marmot

Marmulmotje

Marmotmalletje

Mormel

Marmotmallemolletje

Mormeltje

Mal

Malletje

Mul

Mar

voor lol, gezelligheid en een goed gesprek!

de rest is bekend
a docter a day keeps the apple away
Ik zorg voor het haken en breien.
quote:apppel schreef op 19 januari 2011 @ 18:52:

En om met ons te gaan wandelen!

Ik zie d'r al lopen, achter al ons oudjes aan, al murmelend (wij dan) met onze looprekkies...
quote:apppel schreef op 19 januari 2011 @ 18:52:

Ik zorg voor het haken en breien.Ja doei...Ik ben dan wel oud, maar ik ga egt nie haken en breien..
quote:lunaan schreef op 19 januari 2011 @ 18:51:

Zullen we alvast de taken verdelen..

Bietje is van de admin

Marmot (is nog te jong voor het bejaardentehuis) komt een keer per week op bezoek om alles te poetsen hehe..

hahaha

maar zo goed ben ik niet hoor in poetsen, ik kom wel spelletjes met jullie spelen zoals domino en mens erger je niet
ohw en wandelen kan ik ook wel met jullie

doe iedereen een lijntje aan en dan maar mee sleuren
Moet ik met jullie in een bejaardenhuis? Mijn hemel. Ik ga vast pillen opsparen......
Vinnie gaat het goed met je?
Los van de snot en de uche uche?
Vinn, moet ik de boerderie chat aanzetten?
AU!!!!!!

Ik was met appelhond aan het knuffelen op zijn kussen. Heel lief.. En ineens: HAP! in mijn neus. AU!
quote:lunaan schreef op 19 januari 2011 @ 18:45:

Goed zo.

Ach over 40 jaar zitten we allemaal in het 3000 bejaarden tehuis en moeten we erom lachen Als dat bij jou op het eiland is. ben ik helemaal voor
Och Luun. Ik mag van Graaf niet werken morgen, ik hoef morgen maar een halve dag en moet nog 1 batchbetaling van een bv van ons doen. Dus moet wel even.

Zojuist een uur aan de kant gezeten bij het gymen van minivin. Dikke jas om me heen en zakdoekjes voor het grijpen.

Ben misselijk, duizelig, veel snot maar zit wel los nu, hoofdpijn en gewoon een groot hoofd (zo voelt het althans).

Komt wel weer goed.

Moet nu verzinnen voor boodschappenlijstje en kom niet verder dan paracetamol.......
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 19 januari 2011 @ 19:48:

[...]

Als dat bij jou op het eiland is. ben ik helemaal voor Dan ben ik ook voor! Wat drinken er bij
eten is weer op en een deel van de was gestreken
Waarom is eten zo vervelend als je benauwd bent. Ti's wel goed voor de lijn
Ben bang dat ik weer tegen de bronchitis aanzit helaas
Vin blijf toch morgen een dagje thuis
O getsie Josje
Haai pop
Vin doe rustig aan lieverd....
Als ik morgen thuis ben om half 2 duik ik gelijk mijn bedje in. Beloofd. Graaf is morgen vrij dus die kan Minivin ophalen en bezig houden. Vrijdag is ze vrij en Graaf heeft alleen morgen maar vrij en heeft daarna vroege dienst dus. In het weekend doen minivin en ik dus rustig aan.
*strenge luun stem*

Morgen halve dag werken, en daarna rust met jou....Daarna ben je ziek....Ook effe minder met kleine Vinn..Mamma is ziek, dus we gaan niet kleien, bakken, koken, gymen, schreeuwen, jengelen, lachen, huilen, maar we gaan wel in bed filmpjes kijken, knuffelen en slapen.

Begrepen.

*strenge luun stem uit*
quote:Gravinnetje schreef op 19 januari 2011 @ 20:13:

Als ik morgen thuis ben om half 2 duik ik gelijk mijn bedje in. Beloofd. Graaf is morgen vrij dus die kan Minivin ophalen en bezig houden. Vrijdag is ze vrij en Graaf heeft alleen morgen maar vrij en heeft daarna vroege dienst dus. In het weekend doen minivin en ik dus rustig aan.Kan die gelijk kippenpoten halen en opzetten
<- perfecte kopie van minivin als reactie op Luun.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven