Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Ik draai ook nog Clouseau. Met name als ik alleen in de auto zit. Ik heb namelijk de onbedwingbare behoefte heel hard mee te bleren, en zoals gezegd kan ik niet zingen, maar bij Clouseau komt daar ook nog een rampzalig nep-Belgisch accent bij. Het liefst ook met het meest foute en tekstueel lelijke Clouseau-lied ooit:

Zij houdt van vrijen

En dat doe ik ook

Welnu dat komt goed uit

En hier zitten we dan oog in oog

Zij houdt van strelen

Dat is graag gedaan

Ik heb twee handen ja

En nu weet ik wat ermee gedaan

Zij houdt van ikke

Ikke ben zo vereerd

Sinds ik haar vast heb

Ben ik niet meer gecomplexeerd

Zij houdt van vrijen

En dat doe ik ook

Welnu dat komt goed uit

En hier liggen we dan oog in oog

Zij houdt van vrijen

En dat doe ik ook

Welnu dat komt goed uit

En hier liggen we dan oog in oog...

(overigens ben ik er van overtuigd dat Koen bij de eerste keer "ikke" toch echt " likken" zingt, maar dat kan aan mij likken liggen)
Wat wilde ik nou toch typen?

C/P:

Ben met Oudste naar haar w.s. toekomstige school geweest. De directeur stelde eerst allemaal vragen aan haar en legde uit wat de bedoeling was en ik en Aso hebben daarna nog besproken hoe het gaat als ze niet toegelaten wordt op die school. Ik hoop bij God en Dries Roelvink dat ze er wel naar toe kan want het pas volgens mij perfect bij Oudste en de bedoeling is dat ze daarna doorstroomt naar een VMBO-t of andere richting, die passend is.

* Mot weer werken dus neemt broodtrommel mee naar de peecee*
En Dar, ik vraag het straks even na aan de Bloesjes, want of die pleebekken dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij is dit de Idols-generatie, die zelf meeblèrt met de muziek, ongeacht talent en aanleg.

Heaven-Lee. hoe zou je dat afkorten? "Hevvie, kom je eeeeeten?" Buurmeisje droomt over de baby van haar zus, dat een meisje zal zijn. Ze vindt "Melody" erg mooi. :puke: Ik hoop maar dat dat kind dan wél kan zingen zeg....
Melludiiieee, eeeeten!
Of... *gebaseerd op een irl buurvrouw van een oud collega van mij die in een Utrechtse volkswijk woonde en die dit, uit het raam hangend, echt tegen haar kinderen riep*

MUH-LOOODIE! KOM BINNEN GA DOUCHUH JE STINK!
De Freule HAAT Justin Pieper, en is GEK op Taylor Swift. We gaan dan ook naar een Heus Concert, in Ahoy, van Taylor Swift. Hetgeen me eraan doet denken dat ik die liedjes nog even uit mijn hoofd moet leren, grijns.

Dank voor de vielzietaties! De Freule was erg jarig.

(ik heb morgen een gesprek met een headhunter! En dat betekent dat de kans dus groot is dat ik binnenkort na moet gaan denken! Heb ik wel zin om na te denken? Oh well, cross that bridge when we'll get there...).

O ja. Vanaf 11 februari ben ik een niet-roker. Dan ga ik me laten laseren, samen met een vriend. Dan weten jullie dat er met mij nog ongeveer 1 maand lol te beleven valt, en dat ik daarna een chagrijnig kreng van middelbare leeftijd ben.
quote:Darly schreef op 19 januari 2011 @ 19:18:

*stapt op de biechtstoel*

Ik was vroeger fan van Benny Neyman (' zeg Lotje, wat moeten we doen' ) en van Lee Towers& Anita Meyer.

Nou, dan durf ik ook wel. Ik heb ooit, in een heel ver verleden, geroepen dat ik Rob de Nijs sexy vind. Daar word ik tot op de dag van vandaag door sommige vriendinnen mee gepest.
quote:Bloesem schreef op 20 januari 2011 @ 13:56:

C/P:

Ben met Oudste naar haar w.s. toekomstige school geweest. De directeur stelde eerst allemaal vragen aan haar en legde uit wat de bedoeling was en ik en Aso hebben daarna nog besproken hoe het gaat als ze niet toegelaten wordt op die school. Ik hoop bij God en Dries Roelvink dat ze er wel naar toe kan want het pas volgens mij perfect bij Oudste en de bedoeling is dat ze daarna doorstroomt naar een VMBO-t of andere richting, die passend is.

* Mot weer werken dus neemt broodtrommel mee naar de peecee*

BRUL!!!!!!!!!

He he he, jullie zijn erg goed voor mijn ochtendhumeur. Wat? Is het al bijna avond? Voor mijn bijna-avondhumeur dan.
Nog een ontboezeming dan, hoewel het eigenlijk niet genanter wordt dan fan zijn van Vicky Leandros: ik heb een jeugdtrauma opgelopen van Luv'. In die tijd pleebekte ik altijd onze lievelingsliedjes met mijn vriendinnetjes (met Luv' verraad ik nu mijn leeftijd trouwens, maar goed) en ik moest altijd José Hoebee zijn :huil:. Dat ik Marga Scheide niet kon zijn want niet blond, dat snapte ik nog wel, maar ik wilde zoooooo graag Patty Brard zijn..... Boe-fucking-hoe.
Ik heb volgende week opeens een gesprek. Over iets banerigs. En dat had ik niet verwacht, kwam zomaar uit mijn mailbox rollen. geen idee wat voor functie het precies is, maar donderdag word ik geacht kennis te komen maken. Okee morgen naar de kapper, outfit bij elkaar zoeken, etc.

Waarom wil je geheadhunt worden, Sis? Jij zat toch heel erg op je plek?

Anita Meyer is een heel goede zanegres hoor!

~~Why tell me, why tell me~~~
Heel erg op mijn plek? Ik? Met de stressweken die ik heb en de belachelijk lange uren die ik maak? Nou, neuh hoor. Ik vind mijn werk inhoudelijk enorm leuk, ik geef leiding aan een leuk team, maar ik vind ook heel veel aspecten van mijn werk helemaal niet zo geweldig. Zoals daar zijn: de 4 uur reistijd iedere dag. Maar ik heb gouden handboeitjes om, dat realiseer ik me terdege. En daarnaast, doordat ik er al lang werk en mijn "waarde" heb bewezen, kan ik me heel wat vrijheden veroorloven, zoals thuiswerken en later komen/vroeger weggaan. Er zitten dus heel veel positieve kanten aan mijn baan maar de negatieve zijn er ook en ik heb net een periode van ongeveer een halfjaar achter de rug waarin de negatieve de positieve kanten leken te overschaduwen en ik me serieus afgevraagd heb of ik tegen een burn out aanzat. Dat was ook de reden voor mijn afwezigheid hier.

Ik had mezelf net weer opgepept, er zijn wat dingen veranderd op kantoor en ik wilde met een schone lei opnieuw beginnen. En dan belt vanmiddag die hoofdenjager ineens met niet 1, maar 2 echt heel erg verleidelijke en concrete banen. En dat is dan lastig, vanwege dat net opgepept enzo. Maar aan de andere kant: praten kan nooit kwaad. Zucht.

Maar wat goed, dat banerige uit je mailbox! Doet eens even voor ons wat meer details op de mail?
Ja. Okee. Dat is natuurlijk ook waar. Heb je helemaal gelijk in.

Ik ga mailen!
Ik ben het allerverkoudste. Uberverkoudenstissimo. Wateroogjes. Zakdoekenjunk. Schuurkeel. Dat werk.

Wie lust er een multivitamientje?

Ik ben een beetje pissig op de royal jelly. Als ik elke dag zo'n onsmakelijk flesje leegklok, wil ik graag beloond worden met een verkoudheidsloze winter. Ja toch? Da's eerlijk, vind ik!

Maar goed. JKoffie dus, al smaakt ie me niet, maar ik heb beroerd geslapen dus ik kan em wel grbeuiken.
Sterkte Tila met de verkoudheid. En leuke ontwikkelingen!

MisSiss spannend een headhunter. Wat je zegt, praten kan nooit kwaad.

En lachen al die muziekfan verhalen. En MisSissy Rob de Nijs was vroeer ook best sexy (of zeg ik nu iets heel fouts?) Tegenwoordig vind ik het een beetje zielige man die sexy wil blijven overkomen.

Oh en ik heb een naam voor mijn bedrjfje. Zet ik wel even opde mail.

*pakt een bak koffie en sloft naar de douche. Ben een beetje laat geloof ik.
Sis maakt lange uren. Zitten er bij jou ook altijd 70 minuten in een uur dan?

Enne praten kan geen kwaad en het is goed om eens na te denken over wat JIJ nou wil gaan doen. Succes dus, hoe laat moeten we heulen?

Mogguh!

* roept de Butler en stuurt die naar de vrouw op de divan, om haar slokjes verse sap te geven en van een tros druiven te laten happen *

Rob de Nijs sexy..... ik snap wel een beetje waarom jij dat gezegd hebt, Sis...

Nee dan Benny....

Dat is meer het niveau van Dries Roelvink hoor.
Hahahahaha!

Ik ga vandaag niet nar de kapper. Nies teveel
Vooral met die paarse achtergrond
WAH - zit ik aan mijn 2e koffie, met pauze, blikt opeens Robbie me blauw in de ogen! Da's wel, eh, confronterend zo mid-'s morgens.

'Zij houdt van vrijen' is van Raymond van 't Groenewoud! En daar ben ik al 100 jaar licht fan van (u mag ook hierom smakelijk lachen), en Dot vindt het ook leuk De livecd gaat hier regelmatig in de spelert.

Lekker ontspannen gaan praten Sis, in mooi jurkje met laarzen . Inderdaad: praten kan geen kwaad, blijven kan altijd nog en gouden handboeien kunnen heel mooi staan, maar zo nu en dan eens uitzicht hebben op de sleutels is ook niet slecht. Gewoon voor perspectief houden.

Ik moet vandaag ook 14 ballen tegelijk hooghouden (wát doe ik hier) en Dot heeft studiedag, dus ik ga ook maar weer eens rapwat doen (GG is nu nog thuis). Láterrrr!
Bloes! Wat ben ik toch blij met jou! Grijns, die foto van RdN sla ik direct op en mijn vriendinnen mee om de oren als ze me weer eens moeten herinneren aan mijn uitspraak van 250 jaar geleden. Hetgeen ze zo ongeveer wekelijks doen. Mooi.

Lange uren was een samenvoegsel van veel uren/lange dagen. Maar dat had je vast zelf al wel begrepen, he. Stomme tikfout van me.

Gesprek gehad. Gouden handboeitjes jeuken iets. Niet veel, maar wel iets. Bah, moet ik DAAR weer over nadenken. Stom. Daarom ga ik me vanavond helemaal in The Voice of Holland storten. Dan houd ik even voor me dat ik Ben Saunders ook wel eye candy vind, als hij zijn gouden tanden zou vervangen voor een normaal gebit en alleen zingt en verder zijn waffel dichthoudt.

Toedeloe!
Je veux l' amour...prachtig...Raymond is geweldig :-)

Hou van jullie, ik ga bier drinken, doei!

**zet koffie neer**

Ik heb lieven uitslaapkindjes (kwart voor negen werd ik wakker gezongen door Jom) en ik voel me qua verkoudheid al veeeeeel beter! Ik klink nog steeds verrot, maar er zitten minder watten in mijn hoofd en daar word ik heel blij van
Klinkt goed Tila!

Ik hier lekker aan de koffie. Zo in de kleren en dan richting nieuwe woonplaats broer en familie Zo lekker dat ik in een goed uur bij ze kan zin ipv 7 uur.;-)

Ben bang dat neef niet blij met me gaat zijn vandaag. Hij is helemaal in het schaken en dat kan tante niet.
Dan kan ie je toch verslaan? Da's toch leuk?

MK mag straks proefzwemmen ik hoop zo dat het haar lukt, groeit ze weer een meter
Schaken?

Wauw!

Da's best stoer voor zo'n kereltje.

Vanavond sushi. Zin in. Alleen voel ik me niet helemaal fit, da's dan weer net een beetje jammer.

Siss, dat is veel denken dan. En praten (wat eigenlijk hardop denken met feedback is). Dat kan vast prima met jouw Robbie-look-alike thuis.

Succes met MK, Tila.

~probeert te vergeten dat missSiss zo graag Patty Brard wilde zijn. Proest. Jullie grootste overeenkomst is dat haar IQ ongeveer gelijk aan jouw gewicht is~
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven