Lijf & Lijn alle pijlers

WW - We blijven doortellen

07-11-2010 18:37 2551 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier geen crashdieten, shakes of moeilijke recepten. Gewoon eten wat je wilt, maar binnen je punten blijven dat is het devies. En het werkt.

Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.

Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.

Onze resultaten tot nu toe*:

Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!

Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.

Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.

Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal

Ellen heeft haar streef bereikt!

Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0

naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
Zal ik jullie vertellen wat mijn weegschaal vanochtend zei? Nee dat doe ik niet, dat is de goden verzoeken en ik heb nog een etentje met mijn werk vanavond waar ik ook lekker van het toetje wil genieten, dus maandag is er zeker weer iets bij.

Daarbij heb ik gisteren bloed gegeven, dus is er natuurlijk een halve liter vocht kwijt. Ik drink wel sowieso altijd veel, maar ik weet niet hoe snel dat aangevuld wordt.

Wél ben ik gisteren weer eens naar de cursus geweest. En heb mijn 10% steutelhanger gekregen.
Dat klinkt heel positief Es, leuk!
Gaat lekker Es! Mijn weegschaap was vanmorgen niet zo aardig. Een ons meer dan afgelopen maandag... En waar die vandaan komt? Ik heb me elke dag aan mijn dagtotaal gehouden (zat er maar net iets boven), 2x gesport, ik hoef nog niet ongesteld te worden, dus wie zal het zeggen? Maar goed, het is nog geen maandag... Even afwachten dus.
Volgens mij moet ik dus wel weer ongesteld worden, want ik heb de ene vreetbui na de andere. Niet dat ik er steeds gehoor aan geef hoor, maar het is strontvervelend. Ik heb de afgelopen week 6x op de tramp gestaan, dus ben volgens mij wel aan mijn beweging toegekomen, maar uit angst dat ik tóch teveel eet, want ik wil zo graag eens wat meer dan een paar ons afvallen, ben ik in staat weer op dat ding te gaan staan, alhoewel ik eigenlijk ook geen zin heb, want ik ben gewoon wat moe en lui, zo aan het einde van de week...

*4 minuten later inmiddels*:

Ik heb net met mezelf afgesproken dat ik morgen en overmorgen wel ga. Morgen hebben we een verjaardag en overmorgen gaan we naar de film met de kindjes, en daarna naar het pannenkoekenschip. Op de verjaardag sla ik het gebak af, dat kost me gelukkig weinig moeite, helemaal als ik er op voorbereid ben, en zij hebben vaak komkommer e.d. op tafel staan, dus daar voorzie ik ook niet zoveel problemen.

Hè, fijn als je dan zo'n besluit hebt gemaakt.

Es, ik ben benieuwd!!!
meld! Druk druk weer op het werk en weer ziek kindje (al 3 dagen hoge koorts) weinig tijd over dus. Volgens mij gaat het wel goed maar ook voor schrijven weinig tijd. Hoop dat het allemaal snel weer rustiger wordt. Succes dit weekend voor jullie allemaal. Altijd lastiger de weekenden
Slapen is goud
Noppie, beterschap voor het kindje.

Es, dat klinkt veel belovend, hopelijk is maandag de weegschaap je ook nog goed gezind.

Hatseklats, lekker springen. Ik ben het net geweest maar de vreetbuien lijken nu pas te komen. Vooral 's avonds heb ik vette niet verantwoorde trek. Moet wel in het gareel blijven.

Zo lekker weekend! Alleen morgenavond tot nu toe afspraken om uit eten te gaan bij de jappanner, dat moet lukken. Alhoewel eet ik dan meestal wel meer omdat het zoooooo lekker is.
Tja en toen waren er broodjes over van een vergadering van baas en heb ik er 3(!) op.

Gewoon bruine bolletjes met kaas, zonder boter. Dus het valt mee, maar eigenlijk mag ik nu niet meer naar het etentje puntsgewijs dan
Ze waren wel lekker, dus eigenlijk geen spijt.
Hebben jullie dat nu ook? Kon ik weer een paar uur niet op het forum! En dat heb ik nogal eens. Mobiel lukt het dan wel..gek...

Finette, ik ben toch wezen springen hoor! Op een heel dapper moment gelijk maar doorgepakt. Weet je wat ik heb...dan heb ik dus zoiets een keer gedaan, maar 'moet' dan van mezelf ook meteen bijna elke dag, omdat het anders niet helpt, voor mijn gevoel. Leg ik mezelf dus weer wat op en zodoende houd ik ook nog een sport vol, want op deze manier wordt het snel 'moeten' en ben ik het dus gauw weer zat. Maar goed, toch gedaan, dus die beweging maar weer in de pocket.

Noppie, beterschap maar weer. Wat zal je het zat zijn! Hopelijk is de winter snel voorbij (voor ons allemaal trouwens) en begint het voorjaar en kun je gaan genieten van een ziekvrije tijd.

Es...dus lekker genoten van de broodjes?
Elmanita wat lief van je zeg! Ik heb het boek al (overigens nog nooit gebruikt, vriend weigert )

Es, goed bezig! Die drie broodjes zullen niet veel uitmaken.

Hatseklats weer lekker aan het springen? Je hebt het helemaal gevonden geloof ik he?

Noppie, beterschap thuis.

Nero, welkom!

Ik ben ook maar even wezen sporten vandaag. 25 minuten crosstrainer en roeien, een aantal buik- been- en arm/schouderoefeningen en daarna nog 25 minuten hardlopen. Toch ruim een uur zoet geweest.

Eetlijstje:

2 bruine bolletjes met hagelslag

plak ontbijtkoek

mandarijn

andijviestamppot met stukje worst.

Nog 2 punten over (en 8 verdiend vanmiddag).

Hoe zou het moet Cloudburst zijn? Ik ben erg geschrokken van haar berichtje en het houdt me nog wel bezig merk ik. Ik hoop echt dat het allemaal goed komt.

fijn weekend dames!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:Winterdip schreef op 21 januari 2011 @ 21:11:

Hoe zou het moet Cloudburst zijn? Ik ben erg geschrokken van haar berichtje en het houdt me nog wel bezig merk ik. Ik hoop echt dat het allemaal goed komt.

fijn weekend dames!Zat toevallig net hetzelfde te denken. Ik hoop dat het, naar omstandigheden, goed met haar en haar familie gaat.
Me happy!

In de uitverkoop heel veel geld bespaard bij turnover (60% korting). Mooie jas en vest gekocht!
Elmanita, bedankt voor het boek!! Ook ik ga dit op m'n werk printen hihi!

Winterdip, lekker hè? Die uitverkoop! :D

Hier gaat het goed. Net terug van een verjaardag met véél lekkers (lees: slagroomtaart, chocolaatje, plakje worst, 10 pepsels, een handje japanse zoutjes en een glaasje bowl) maar dat mocht van m'n vrije punten.

Nu lekker TVOH kijken, ik ben voor Ben Saunders, woohoo! De lijnen zijn nú dicht!

Fijne avond!
Inderdaad Marjan, echt super! Kijk, onderstaand vest heb ik gekocht. Vind het echt helemaal een "winterdip-ding". Vond ook mijn vriend.

Wat zijn pepsels?

Nou, jas dan ook maar showen

Deze dus:

Mooi Winterdip.

Ik ben net terug van etentje dat was ook gezellig. Heb wel lekker gegeten, maar vis voor zowel voor als hoofdgerecht. En als toetje chocoladetaart met ijs. Wel geen patat en mayonaise erbij. En ook geen alcohol. Ik leer het nog wel.

Ik kan nooit meteen slapen als ik thuis kom, dus ik ga maar even kijken wat er op het forum te lezen valt.
Hatseklats en Winterdip: wat leuk dat jullie nog eens aan me denken.

Het gaat, naar omstandigheden, allemaal wel goed. Alles is een beetje bezonken en nu is het wachten tot volgende week. De eerste ronde van de behandelingen en ik ga er met frisse moed tegenaan. Want ik ga gewoon beter worden hoor, dat kan niet anders.

Genoeg topicvervuiling. Fijn weekend allemaal en ik laat weer eens van me horen.
Cloudburst, fijn om te horen dat je er positief in gaat. Je gaat gewoon beter worden! Heel veel sterkte met je behandelingen en ik denk dat we hier met zijn allen veel aan je zullen denken. Alle goeds voor de komende week, hou elkaar goed vast als het zwaar is.
Slapen is goud
Oh en Elmanita, dank je wel. Ook hier nu veel recepten rijker
Slapen is goud
Cloudburst, je wordt niet vergeten hoor. Heel veel sterkte de komende week (en daarna...)!
Tuurlijk denken we nog aan je Cloudburst. Is ook niet zomaar een bommetje dat je even dropt. Fijn dat je even komt melden hoe nu verder. Heeeeeel veel sterkte en kracht gewenst. Ik hoop heel hard dat je er snel weer bovenop komt en dat we hier een hele dikke vette hysterische win-smiley kunnen plaatsen voor jou
Hé Cloudburst, keep up the spirit! Wil je ons af en toe laten weten hoe het gaat? Als je daar geen zin in/puf voor hebt, is dat natuurlijk prima! Sterkte!

Es, gefeliciteerd met je -10%!!!

Hier niet veel te melden. Druk met alles en niks. Raar eigenlijk. Ik heb nu geen werk, maar kan niet zeggen dat ik ineens allerlei achterstallige dingen afkrijg, stapels boeken lees, etc etc.
Oh, mijn schaap is weer iets vriendelijker. Maar heel blij word ik er nog niet van. Maar hé, ik heb nog twee dagen.
Leuke kleding Winterdip! Staat mijn naam ook wel op

O: roer yoghurt, kwark en havermout

T: dropje

L: 3 boterhammen met filet, kaas en linera paté

T: fruit

D: mexicaans met heel veel lekkers, we krijgen eters, ga proberen maat te houden, veel sla en tomaat, weinig creme fraiche en ger, kaas......en wijn.......

Succes meiden
Slapen is goud
pffffff, haaaaaaai, wat een butt week zeg! Ik denk dat het hormonaal is, maar ik ben me toch een partij vreterig (en pukkelig), niet normaal. Het gaat dus niet zo goed, qua lijn. Ik hoop dat ik de draad weer goed kan oppakken, ik merk dat het sinds gisteren ietsje beter gaat. Wel nog erg hongerig, maar iets minder snaaitrek.

Mooie kleren, en dat met zoveel korting, mazzel!

Cloudburst, goed dat je zo positief bent, fijn om iets van je te horen!! Laat ze een poepie ruiken meid!

Ik zie iedereen enorme hoeveelheden willen uitprinten (op het werk, tssssk), dus ik ga maar even op zoek wat ik gemist heb. Ik heb 3 bladzijdes teruggelezen, vond dat eigenlijk wel voldoende maar ben nu toch nieuwsgierig natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven