Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Ik belde van de week mijn vader en kreeg een hele boze neef aan de telefoon, want hij zat op de telefoon van opa te schaken en mijn teleoontje verstoorde zijn spel

En ja voor een jochi van nog net geen 5 doet ie het heel goed als ik mijn vader en broer mag geloven.

Tila leuk proefzwemmen van MK. Gaat vast goed!

Mims,lekker sushi . Bofferd met een man die dat goed kan maken. Straks nog even een dutje, dan voel je je mischien wel wat beter.
Koelere, wat kan MK vals zingen als ze haar best doet!

Das knap. Veel mensen zingen vals zonder dat ze hun best hoeven te doen.....
Dat kan ze ook! Het kind is omnipotent in vals zingen!
Yesssss! ze mag afzwemmen!
Goehoed!

Leuke nieuwe woonplek van broer en fam. Middenindepolder. En ik hoor een haan.
leuk, Suup Zijn ze al helemaal ingericht?
Nee joh, ze hebben net de sleutel. Opslag staat nog vol.
Zo, geïnspireerd door lezen over jurkjes en laarzen heb ik vandaag een nieuw jurkje gekocht (van een merk 'Moscow' , dat sprak mij aan zoals jullie zullen begrijpen) en een nieuw paar laarzen in fraai donkergroen. Kon ik mooi tegen GG zeggen dat ik die inderdaad nodig had, ja, nu je het zo vraagt: ik hád namelijk nog geen donkergroene laarzen. Moet natuurlijk geen geld uitgeven maar opsparen voor nieuwe telefoon, maar jammerdepammerdan. Dit was even héél erg nodig. Verder nieuw simmetje in oude koelkastfoon van GG gestopt, zodat in ieder geval weer op mijn eigen nummer bereikbaar ben (en geld kan overmaken en zo, ook wel fijn).

Vanavond eten met mijn papa en mijn broer - broer is onlangs zomaar 34 geworden * haartjes omhoog *. Dat kán helemaal niet, want het is mijn kleine broertje. ~verdringt de logische conclusie van zelf ook ouder worden~

Schaken! Lieve hemel, Neef is toch maar net een half jaartje ouder dan Dot?! Volgens mij is schaken wel wat voor Zoon, kunnen we die 2 een xtje linken

Hoeraaaaa voor afzwemmen!!!
Gaat het allemaal in het huis passen, Suup?

Gefeli met groene laarzen, Lil! ik hartje groene laarzen

Dank voor afzwemfelicitaties het meiske is helemaal trots
Trouwens ook voor godsvermogen de leukste brillen van de wereld gescoord voor kroost. Rib uit lijf, maar het helemaal waard
Wanneer gaat ze afzwemmen Tila?

Lil van harte met je broer en met de aankopen. Geld kunnen overmaken klinkt ook goed!

Nou het wordt nog spannend of het allemaal past. Maar ze werken vanuit de opslag dus dat komt wel goed.
Zaterdag afzwemmen Jippie!

Ach, als het allemaal niet past kunnen ze gaan marktplaatsen
Ja of bij suup dumpen
Goeiemorgen!
Moguh! eh Middag!
**geeft koffie aan Suup**

Feestje gister was erg leuk, paar leuke mensen ontmoet, veel gedanst Was lang geleden, dat vele dansen. Moet ik toch maar vaker doen.

Wel naar nieuws: hoorde dat ons oude buurmeisje, die nog wel op Jom en Mk heeft opgepast, zo depressief is dat ze zichzelf snijdt en opgenomen moet worden. Arm schaap, zo met je zelf in de knoop zitten.
Ha dames! Tila, had je mijn reactie in het 'bond'topic nog gelezen? Ik schreef daar trouwens 4 is genoeg, maar als je ze nog hebt mogen ze ook allemaal op de mail!

Groene laarzen wil ik ook graag maar is budgettechnisch even niet haalbaar. Net als blauwe trouwens.

Suup, bijna jarig toch? Ik vergeet steeds weer hoeveel dagen wij verschillen in verjaren.

Wens jullie een fijne zondagmiddag/avond.

En oh MEFS, als je hier nog leest. Ik had forumredactie gemaild met het verzoek aan sommigen mijn mailadres door te geven ivm 'MV'topic. Maar dat doen ze niet meer.
thee, je hebt mail!
Groene laarzen waren zeer betaalbaar, want immens afgeprijsd. Vermoedelijk loop ik er nu helemaal 2009 bij, maar dat is dan dik jammer. Ze lopen heerlijk, trouwens.

Ben te moe om normaal uit mijn ogen te kijken. Vanochtend uren bezig geweest met telefonie-ellende van weer een heel andere orde: onze vaste telefoonverbinding is al heel lang slecht, en volgens online lag dat aan oud modem. Met nieuw modem deed ie het echter nog niet. Na veel bellen met helpdesk en ein-de-loos gepiel met snoertjes, verplaatsen, ander kabeltje, splittertje wel splittertje niet splittertje toch maar weer wel ertussen, turen op met modem meegeleverd installatieschema dat Handig Overzicht zou moeten zijn maar na lang turen toch echt meer leek op draadloze vliegende schotel lancering dan op iets met internet en telefonie - afijn: zó'n ochtend. En dat met GG vloekend in badjas, GG die erg van de leg is over alle werkgedoe en alle stress daarover over dat arme modem uitstortte, zodat ik a) man moest temmen b) kinderen in toom moest houden en nog enigszins blij houden en niet te bezorgd vanwege overlopende stress (zie; a) ), en c) dat hele gedoe met modem moest regelen want ik wil zo langzamerhand wel weer eens fatsoenlijke telefoon (ik heb bad phone karma, ik zweer het jullie).

Goed. Na 2,5 uur ellende en stress, krijg ik een helder moment. Kast in gedoken. Oude telefoon-met-snoertje opgegraven. Ingeplugd. Getest. Doet 't gewoon. Ligt dat hele gedoe met vage lijn en ruis gewoon aan het APPARAAT. Godnondeju. Had ik dát niet even eerder kunnen bedenken.

Maar we hebben nu wel een gloednieuw up to date modem * lame *.
Oh, Lil, wat erg! Ik heb van de week bijna UPC stijfgescholden over slechte telefoonverbinding, bleek mijn telefoonkabeltje - naar modem toe - een draadbreuk te hebben. Daar sloeg de modem van op tilt, dus mijn idee was 'modem = mesjoegene', maar dat was dus niet zo. Oeps. Sorry!
Ach ja, modem kwam gratis van online, dus we hebben tenminste niet vele euro´s in de sloot gepleurd, maar die ochtend (ik heb er zelfs mijn favoriete sportuurtje voor laten schieten omdat ik GG echt niet alleen ging laten met alle losse snoertjes en 3 drukke koters) had ik graag anders gezien. O well, ik kan in ieder geval weer normaal bellen.

Maar niet nu, nu ga ik languit op de bank met een mooi boek. Erg gelachen om Dot vanavond - ik bracht haar naar bed, we lagen nog even te kletsen, ik viel bijna in slaap tegen haar aan. Ze aaide over mijn gezicht en zei lief: `Mam, je hoeft nog niet te slapen hoor, jij mag nog opblijven beneden! Dan kan je nog televisie kijken mama! ´, want dat is voor Dot summum van mooie avondbesteding (en zij mag dat niet vanwege bedtijdtot haar grote spijt). Toen ik haar vertelde dat ik eigenlijk geen zin had in tv en liever ging lezen, kon ze van puur onbegrip even geen woord meer uitbrengen, en toen ze haar stem weer terug had, vroeg ze in in totale verbijstering: ´Maar. maar - geen televisie? Het nieuws dan? Mam? Het níeuws wil je toch altijd wel zien?´ Het is toch ook te wereldschokkend voor worden, dat je televisie kúnt kijken, en er actief voor kiest om het niet te doen
Voor wOOrden, bedoel ik dan.

Ik ga echt maar eens op die bank, het is tijd
Die Dot! En de schakende Neef. En MK met een bijna zwemdiploma/ Kai goed!!

We hebben vandaag op de Petemoppies gepast. Ik ben zooooo verliefd op die grietjes! Ze zijn zo relaxed en blij, daar wordt je blij van. De Bloesjes waren ook op op te vreten met hen; echt lief aan het tutten met die meiden. Was leuk dus!!

Dar, wij ook van jou!
Lil wat schattig .

Bloes ook al zo lief

Bij de verhalen van Lil en Tila moet ik denken aan het of je stopt de stekker erin verhaal .

Maar wel fijn dat het allemaal nu is opgelost.

Thee, woensdag, En jij? (vergeet ik ook steeds, sorry)

Ik ben met schoonmaak begonnen. Twee keukenkastjes opnieuw ingedeeld, wat rekeningen gedaan etc etc. Lekker dus.

Bijna slapen, iemand nog een slaapmutsje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven