Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Even kopieren en plakken van Robo's topic.

Sorry maar dat gaat wat sneller dan dat ik alles nog een keer moet typen.

Wat heeft het forum er lang uit gelegen.

Absurd dat ze er op vrijdagavond aan gaan werken.

Nu maar hopen dat het inlogprobleem ermee is opgelost.

Ik heb dus echt een ienieminie niersteen. Het gekke is dat die in mijn linkernier zit en ik rechts last heb. Ik werd deze week wakker en had wel pijn links, maar ik dacht toen nog dat het van de gekke zou zijn als ik er in allebei mijn nieren één zou hebben. Maar dat ziet er wel naar uit. Hoewel ze hem rechts dus niet kunnen vinden. Als ik maandag over een week nog steeds pijn heb en bloed in de urine, moet ik naar de uroloog. Kan er nog wel bij. Bij koorts of meer pijn moet ik direct aan de bel trekken.

Ik moet maandag gaan proberen een paar uur te werken. Aangepast werk dat wel en ik moet gehaald en thuis gebracht worden. Hoe ze dat gaan doen moet ik nog zien.

Een collega komt me halen. Dat wel. Als ik dikke vingers krijg is het ook meteen afgelopen. Ik kan wel weer met twee handen typen. Al is het nog geen tien vingers blind.

Het gaat in ieder geval een stuk sneller dan alleen met links.

Ik ben vanmiddag bij mijn vriendin geweest. Ze krijgt het hele pretpakket. (zei ze zelf hoor). Eerst een half jaar chemo.

Dan 32 x bestralen, dan opereren en dan nog een hormoonkuur. 't Is niet niks. Ze vind bezoek fijn. Dan prakkiseert ze niet zoveel. Wel fijn dat ze dat heeft gezegd. Dan kan ik zo vaak gaan als ik wil. Ze vind het moeilijk om erop uit te gaan. Omdat mensen haar ontwijken. Mafkezen en ik kan er erg boos over worden. Alsof het al niet moeilijk genoeg is. Maar dit zal bij jullie wel bekend zijn. Bij mij wel tenminste.

Mijn rechtse hand is aan het vervellen. Het ziet er niet uit. Ik ben al met olie in de weer, maar het helpt geen barst, vies gezicht is het. Brr.
Moggu...

Zoeb,ik hoop dat die ienieminie dingen vanzelf verdwijnen maar dat zal wel niet he.

Ben je er zelf aan toe om te gaan werken?Misschien is het wel even fijn om eruit te zijn.Wel goed op jezelf passen hoor,idd bij dikke vingers of pijn maar weer naar huis.

Wat fijn dat vriendin heeft uitgesproken dat ze bezoek fijn vind,hoef je je niet meer in te houden en kan je haar bijstaan zoveel je zelf wilt.

Het is weer niet niks wat er op je bordje terecht komt.Sterkte

Hier lijkt Ukkie langzaam op te knappen,met Oudste gaat het best weer oke en middelste heeft het nu flink te pakken.Zelf onderdruk ik de koorts met een lading paracetamol.Vannacht de klepramen in woonkamer en keuken opengezet en alle bacillen eruit gewenst

(konden jullie gister vroeg in de avond ook niet op het forum?)

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames

Het is een en al storing en onderhoud hier Coe, gek word je ervan

Vandaag weer even rennen, ben bijna blij dat ik maandag weer mag gaan werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh maisjes...
Mogguh

Zwemles en drumles achter de rug. Nu nog boodschappen en ik moet studeren ik moet studeren ik moet studeren ik moet studeren *zou het zó lukken?*
Goldie hoe gaat het met je buik?

Ik zou er toch even naar laten kijken als dit aanhoudt.
Da's al zo'n beetje een hele dag die jij achter de rug hebt Mamz!
Soep is klaar,wc en badkamer zijn gepoetst.

Goldie,hoe gaat ie vandaag?
Zo Zoeb, daar ben je mooi klaar mee, maar niet heus.

En allemaal tegelijk...

Succes met werken (lijkt me niet echt makkelijk nu)

Lieve meisjes, hier gaat het eigenlijk een beetje het zelfde.. Het zit er en ik voel het, maar ik loop niet krom van de pijn.

Ik ben wel een boel was aan het wegwerken, dus ik maak me wel nuttig.

Ik hoop dat ik me de rest van de dag zo blijf voelen als nu want er is vanavond een groot carnavals-jubileumbal waar ik heel graag naar toe wil.

Een zwaai , een en een naar iedereen.
Middag...

Qua ziekzijn wil het allemaal niet zo he?

Zoeb, klinkt niet fijn. Raar dat je wel verwacht wordt op je werk. heb je er wel zin in? Ik vindh et wel fijn om weer wat te werken, weer wat andere gesprekken enzo.

Gold, hou je het wel in de gaten? Anders maandag echt even langs de arts hoor. Veel plezier als je vanavond gaat!

Oh, al vier uur

Krijgen zometeen bezoek, er komen vrienden langs. Dus nu even snel douchen en boodschappen doen.
Klinkt leuk dat carnavalsbal Goldie!Veul leut!

Jullie ook veel plezier Fussie!

Ik heb lekker gedoucht en hang wat op de bank,eten is allemaal al klaar voor vanavond en morgen dus ik doe lekker niks meer vandaag.
Hallo zieke meisjes, volgens mij heeft nu iedereen wel zo'n beetje iets te pakken (behalve ik... ssssttt) dus: beterschap voor iedereen!!!

Coe, hoe is het nu met jou en Vriend? Gaat het wel allemaal?

Gold, snap dat je t wil aankijken, zo zit ik ook wel een beetje in elkaar maarrr... niet te lang blijven doorlopen met die buik hoor..

Zoeb, het zit je allemaal niet zeg.. nu weer met die niersteen.

Hier alles wel ok, heb gisteren de koelkast ontdooit en schoongemaakt, echt een k*t-klusje vind ik dat maar hij is weer helemaal fris en schoon nu en da's wel heel fijn. Verder begonnen met mn opleiding, best moeilijk en vooral veel in weinig tijd, ben benieuwd of dat me gaat lukken.... Heb ik net het bezemen een beetje op orde ga ik hieraan beginnen, niet zo handig want gaat me veel (bezem)tijd kosten. Ach.. wel een goeie smoes toch??

Vanavond maar weer een rustig avondje op de bank, morgen op pad met een vriendin, gezellig!

Hoop dat iedereen zich snel beter voelt en een beetje van t weekend kan genieten!!
Moggu..

Gelfje,dat is idd een k*tklus,die koelkast ontdooien.Maar je hebt nu weer eer van je werk!

Tuurlijk gaat die opleiding je lukken!!Laat vriend wat meer bezemen en dan komt het helemaal goed

Veel plezier vandaag.

Hier gaat het zijn gangetje,praten veel maar hij moet eerst zijn eigen dingen oplossen,daar kan ik hem niet bij helpen.

Hij is depressief en ik vind dat heel lastig om mee om te gaan.(alsof ik mezelf opzij moet zetten om hem te helpen)

Vandaag nog geen plannen,zou het liefst even weg gaan maar wordt lastig met de ziekenboeg hiero
Zo gisteren voor het eerst sinds lange tijd gestapt. Moet zeggen dat het gezellig was totdat het hardcore uur begon. Daar ben ik echt veeeeeel te oud voor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
I'ts!
Its

Ben je niet al te brak verder?

Gelf, wat goed, een opleiding! You go

Coe, wat lastig allemaal met vriend. Ik weet zo ook even niets wat kan helpen.

Gisteren een te drukke dag gehad. Vandaag dus maar rustig aan. Wel staat de droger aan, is Lief naar zijn Oma, is Zoonlief spelen en Skippy slaapt. Goh. Wat zal ik eens gaan doen?
Hier nog iemand die zich oud voelt..Gaar en niet eens veel gedronken.

Buikje werkte goed mee tot een uur of half 1, toen werd ie weer vervelend.

Gelf, het is misschien wel een goed idee om wat meer bezem-werk naar vriendlief door te schuiven. Jullie werken beiden fulltime?

Coe, balen dat je aan huis gekluisterd bent.

Goldman wil een flinke wandeling maken, maar ik durf niet te ver van huis...

Oudste heeft op dit moment officiële foto-shoot voor de Carnaval.(zo direct de ochtend na een feest weten ze bij de carnavalsvereniging dat iedereen aanwezig zou moeten kunnen zijn, al dan niet met kater ).

Oja, de andere hofdame heeft het af laten weten dus de dochter van mijn zus heeft het overgenomen. Zij en mijn Oudste zijn zo samen nóg veel leuker!
Lekker even niks doen Fuss .
Grr... ik móet mee gaan wandelen...
Haaiii...

Mijn ouders stelden voor dat ik de kinderen kon brengen dus ik ben in mijn uppie naar Vlissingen geweest.

Heerlijk uitgewaaid,mijn hoofd kan er weer een tijdje tegen

Bij thuiskomst had vriend de kinderen al gehaald en was hij pannekoeken aan het bakken.Dat was wel weer fijn!
Moggu
Mogguh...
Ik las dat jullie Prins van de bierton is gevallen Goldie!

Jammer dat er bij het stukje hier in de krant geen foto's staan.

Lijstje vandaag:

administratie uitzoeken en opruimen(pffff)

wassen en vouwen

paar boodschappen

zieken verzorgen
Goedemorgen!

Voel me nog steeds goed beroerd, maar de koorts is gelukkig weg. Keelpijn is wel wat minder geworden, maar nog niet weg.

Straks even (als ik me goed genoeg voel wil dat zeggen) stoffen, stofzuigen en dweilen.

Coe, hoe is het nu tussen jou en Vriend?
Ha ha Coe, ja hilaaarisch was dat! Maar hij loste het mooi op hoor.

En gelukkig had ie niks gebroken of zo.

Gisteren is mijn buikje best lief voor me geweest. Ik hoop dat vandaag weer een goeie dag wordt, dan hoef ik niet bij de dokter langs.

To do:

Was vouwen en opruimen

Overhemden strijken

Stogzuigen

Dweilen

Koken

En wvttk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven