3000+ deel 79
zaterdag 22 januari 2011 om 12:40
zaterdag 22 januari 2011 om 12:43
Ja precies Friezzz... wij halen nu nog sigaretten uit Belgie via een kennis die daar regelmatig komt. We betalen 3 euro per pakje maar daarbij kopen we altijd nog wel ons favoriete merk, en die is wel 5 euro per pakje.
Gemiddeld roken we bij elkaar 2 pakjes per dag... dus dat zou dan ongeveer 8 euro zijn. En das een hoop op jaarbasis!!
Gemiddeld roken we bij elkaar 2 pakjes per dag... dus dat zou dan ongeveer 8 euro zijn. En das een hoop op jaarbasis!!
zaterdag 22 januari 2011 om 12:45
zaterdag 22 januari 2011 om 12:47
Yep Friezzz daar kun je ruim voor naar Egypte, en misschien ook nog wel met de kinderen erbij!
We zijn heel erg aan het potten op dit moment, dus misschien als ik aan Bianco voorstel om een niet-rook-pot te maken slaan zn ogen weer op dollar-tekens en lukt het wel
Maar nu eerst boodschappen doen... blegghh...
tot laterrrr
We zijn heel erg aan het potten op dit moment, dus misschien als ik aan Bianco voorstel om een niet-rook-pot te maken slaan zn ogen weer op dollar-tekens en lukt het wel
Maar nu eerst boodschappen doen... blegghh...
tot laterrrr
zaterdag 22 januari 2011 om 12:58
Net lekker gewinkeld met man en poppetjes! was gezellig! en keurig alleen dingen gekocht die nodig zijn.
Man heeft het in zijn bol en wilt mee gaan hardlopen
Het voetbalseizoen is binnenkort weer voorbij en het ziet er naar uit dat zijn team stopt..... heel jammer voor hem, hij wil wel graag blijven sporten en er zijn ineens heel veel mensen in onze omgeving die zijn gaan hardlopen, dus hij wilt het ook proberen!
Lijkt mij echt heel gezellig, al zal het niet vaak voorkomen dat we samen kunnen gaan
Vanmiddag dus even naar Scapino om simpele hardloopschoenen voor hem, hij heeft niks waar hij op zou kunnen lopen
zaterdag 22 januari 2011 om 13:02