seksvriend
zaterdag 22 januari 2011 om 22:51
Wat ik mij nu al tijden afvraag, waar en hoe vind je een seksvriend?
Iedereen lijkt maar zo gemakkelijk iemand te vinden om eens lekker mee te vrijen, als het uitkomt voor beiden.
Vrijheid blijheid, en geen lasten die voortvloeien uit relatie gedoe.
Ongecompliceerd genieten.
Dat wil ik ook!
De vraag blijft, hoe krijg je dat voor elkaar?
Iemand ervaring?
(Nee ik ben niet aan het hengelen! Ben erg benieuwd)
Iedereen lijkt maar zo gemakkelijk iemand te vinden om eens lekker mee te vrijen, als het uitkomt voor beiden.
Vrijheid blijheid, en geen lasten die voortvloeien uit relatie gedoe.
Ongecompliceerd genieten.
Dat wil ik ook!
De vraag blijft, hoe krijg je dat voor elkaar?
Iemand ervaring?
(Nee ik ben niet aan het hengelen! Ben erg benieuwd)
zaterdag 22 januari 2011 om 22:57
quote:viva1986 schreef op 22 januari 2011 @ 22:53:
Datingsites! Vaak kun je aan het begin bij vragenlijst aangeven dat je voor sekscontacten/one night stands etc. bent.Hoef je niet eens specifiek erin te zetten. Meeste mannen op datingsites zoeken zulke contacten, merk je vanzelf als je even contact met iemand hebt.
Datingsites! Vaak kun je aan het begin bij vragenlijst aangeven dat je voor sekscontacten/one night stands etc. bent.Hoef je niet eens specifiek erin te zetten. Meeste mannen op datingsites zoeken zulke contacten, merk je vanzelf als je even contact met iemand hebt.
zaterdag 22 januari 2011 om 23:18
Ik denk dat als je in profiel zet dat je sekscontact zoekt, je wel een bepaalde misschien wat minder leuke groep aantrekt.
@nOmi
De kroeg blijft een goede, klopt natuurlijk.
De kroeg waar ik wat vaker kom, daar ken ik de types al.
En dat zijn of mannen die al getrouwd zijn, of de types waar ik geen sv relatie mee wil.
@nOmi
De kroeg blijft een goede, klopt natuurlijk.
De kroeg waar ik wat vaker kom, daar ken ik de types al.
En dat zijn of mannen die al getrouwd zijn, of de types waar ik geen sv relatie mee wil.
anoniem_101898 wijzigde dit bericht op 22-01-2011 23:22
Reden: onhandig geformuleerd
Reden: onhandig geformuleerd
% gewijzigd
zondag 23 januari 2011 om 00:34
zondag 23 januari 2011 om 00:43
zondag 23 januari 2011 om 00:52
Een sexvriend vind je niet. Jij daagt uit, hij reageert (misschien). Als hij reageert, misschien heb je dan geluk. Ik hou van subtiele uitdagingen. Ik denk veel mannen ook. Ga je je te uitdagend of te sexy gedragen, vertrouwen mannen je niet. Wat een man (ik dus) uitdagend vind is als je erg veel te raden overlaat. Maar je geeft net genoeg om me te boeien. Pas dan heb je kans..... Ik praat voor mezelf, maar geef je niet zomaar bloot.