Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Klein afzakkertje dan, kom net uit Stamkroeg (de mijne, niet de Suupse) want nog wat nageborreld na erg geslaagde wandeling met kleine maar wel geinteresseerde groep. Die drankjes voor ons wilden kopen enzovoorts vandaar dus nu pas thuis

Verder enorm doorgezakt vrijdag en dus zaterdag de hele dag katerig op de bank gelegen en 's avonds Fish and Chips gegeten bij pa en ma (zij hadden de vis gekocht, ik de mushy peas gemaakt).

Jeumig het is pas net 2011 en kijk nou wat er allemaal alweer gebeurdtdt; van ultra Bona-esk blije Mims, Tila met afzwemmende kinders en wie weet een beetje arbeidsmazzel, via de Petemoppies van Bloes, de groene laarzen van Lil naar Suup die knopen doorhakt en Sis die aan het uitvinden is wat haar hartje wil en dan knopen gaat doorhakken. Ik vind het alweer veel hoor :-) Maar wel leuk :-)
Dat is het betere werk D, drankjes die voor je gekocht worden.

Tijd voor werkzaamheden, maar eerst koffie!
Mogge!

MK heeft een studiedag, dus wij zitten nog in pyjama
Heb mogelijk lucky break in de phone department, Kwam sportschoolmeisje tegen die mijn kwijte telefoon heeft gekregen bij nieuw abonnement, maar niet wil want vindt haar oude fijner. En ze is in de stress want via Marktplaats benaderen haar alleen maar Enge Mensen, zegt ze, dus liever voor veel minder geld naar mij die ze gewoon kent. Dus nu moet ik beslissen of ik voor toch nog wel redelijk bedrag mijn oude telefoon terugkoop, wat ietwat bizar voelt want ik hád 'm al en nu moet ik er dan weer voor betalen. Maar wil wel erg graag weer uptodate telefoon, waar ik gewoon NS mee in de gaten kan houden terwijl ik al op station sta en mijn werkopdrachtmails mee kan zien en zo. Dubdub. Ga ik even een dagje over denken.

Vanmiddag mee met Zoon's klas naar theatervoorstelling, volstrekt geen tijd voor maar zo leuk

2011 doet z'n best inderdaad, D
Oooo Bloes, wat leuk, met de poppies Heb je het kwijl er weer afgeveegd voordat je ze teruggaf ?

Gisteravond toen ik dus nog even naast de Diva lag, met zo'n warm rond wangetje tegen het mijne, wist ik opeens weer zo goed hoe ze als babietje in mijn armen lag (met precies die hele bolle wangen, mogelijk zelfs nog een tikke boller ) . Mijnmeisjemijnmeisjemijnmeisje. Wat een rijkdom, wat een heerlijkheid.
Mogguh!

Jongste had ook een briljante opmerking dit weekend maar die vergat ik gisterenavond in de consternatie van Boer zoekt vrouw . We keken naar de finale van The voice of Holland en het ging over het verschil in lichaamsbouw van vrouwen, wie we dan een mooie uitstraling vonden hebben en of het dan uitmaakt dat je heel slank bent. Adèle vonden de Bloesjes heel mooi, Wendy van Dijk niet zo. Maar Pearl is wel zo prachtig, dus ik zei dat ik best met haar lijf zou willen ruilen. "Ik denk alleen dat zij dat niet zo willen hoor mam!" zei Jongste heel adrem.

trut....

Vandaag weer kijken op een potentiële school voor Oudste, een reguliere VMBO dus de keuze voor na de speciale school. Ik ben benieuwd!

Dar, wanneer mogen wij nou eens met jou wandelen? Ik wil ook wel biertjes voor je kopen hoor!
quote:lilian02 schreef op 24 januari 2011 @ 10:11:

Heb mogelijk lucky break in de phone department, Kwam sportschoolmeisje tegen die mijn kwijte telefoon heeft gekregen bij nieuw abonnement, maar niet wil want vindt haar oude fijner. En ze is in de stress want via Marktplaats benaderen haar alleen maar Enge Mensen, zegt ze, dus liever voor veel minder geld naar mij die ze gewoon kent. Dus nu moet ik beslissen of ik voor toch nog wel redelijk bedrag mijn oude telefoon terugkoop, wat ietwat bizar voelt want ik hád 'm al en nu moet ik er dan weer voor betalen. Maar wil wel erg graag weer uptodate telefoon, waar ik gewoon NS mee in de gaten kan houden terwijl ik al op station sta en mijn werkopdrachtmails mee kan zien en zo. Dubdub. Ga ik even een dagje over denken.

Ik zou het bijzonder onverstandig vinden om het niet te doen, te meer omdat je w.s. een abonnement hebt met internet en je vermoedelijk met je huidige interim-telefoon al die dingen niet kan, die je nu juist nodig hebt. Zie het dan als investering in je eigen zaak, dan is het misschien een stukje minder zuur.

Ja, dat kan wel - maar ik kan natuurlijk ook inzetten op iets minder flashy foon 2e hands toch internet kunnende draaien. Goed, ik denk er nog even over na

Na de voorstelling (die ontzettend prachtig was, zet het nog wel even op de mail zo) kon ik meteen een grieperige Zoon mee naar huis nemen, arm schaap. Ligt hier nu op de bank koortsig, wit en met rode ogen onder een dekentje in een Kuifje te lezen. Mooi kind, zelfs als ziek. Even aandacht geven.
Koffie!

Beetje korte nacht want lang met Tila a/d telefoon en daarna kon ik niet meer slapen.

Raar laatste dage als 35jarige.
Wat heeft Tila allemaal gezegd dan??

* zet sterke koffie neer*
Niks bijzonders hoor, gewoon bijna 2 uur 'even' bijkleppen

**neemt sterke koffie**

lekker

Zo de stad in. Kleren kopen, kapper, en dan kan ik er donderdag helemaal tegenaan.

Lil, kopen die foon. Gewoon doen. Dan heb je em, hoef je niet weer een nieuwe foon te ontdekken en ben je gelijk back in business.
De foonbeslissing is een stuk makkelijker geworden toen ik net zag welk bedrag er bijgeschreven was op mijn rekening voor leuke bijklus. Nu ga ik gewoon doen alsof dat hele 'ik was 'm even kwijt'-gedoe niet is gebeurd

Zieke Zoon net naar zijn vader gebracht, dat knaagt wel aan mijn moederhart. Vader zelf ook ziekig, dus die zitten nu wel gezellig samen voetbalspellen te doen op de wiiiiii als ze geen strips lezen, vermoed ik .

Vortsnel aan de slag nu, want megaveel te doen! Is er nog wat van die sterke koffie?
Joepie! Suup is jarig!

Van harte, lieve schat!

Topstart in stamkroeg. Met innige zoenen om 12 uur, zingend medestamkroeglid (dat wat lil ook ooit moet gaan doen, maar dan voor andere club) en veelicitaties.

Tik dit op pda, maar morgen eh straks taart.
Oh en veel drank
Koffie! En taart!

Die Suup, is gewoon jarig vandaag

Hoera hoera!

HOERAAAAAA! Van harte Suup, met je verjaardag!!

*brabantse drieklappert*
Gefeliciteeheeeeeerd!!! En tot vanavond :-)

Dar, heb jij eigenlijk nog contact gelegd met die jongen waar ik je over mailde? Ik zie ze nog steeds niet in de hitlijsten en de theaters namelijk.
We zijn bezig om een datum te prikken
Thanks meiden.

Voel me jarig!

Dat is toch wel weer het leuke van de jarigmelding op de diverse vriendjessites de meest onverwachte mensen sturen een bericht.

En leuk om een aantal van jullie te zien vanavond
Ik ga het helaas niet halen met alle afwezigheid van de afgelopen dagen, maar dat halen we in! Dubbel ende dwars (stamkroeg ? ). Héél veel dikke zoenen lieve Suup!

(En wat moet ik nou doen? Zingen in jouw stamkroeg? Ikdachtuteffeniet!)
Suup, ook hier: HEEL erg gefeliciteerd!!!!!
Suup's etentje was erg geslaagd. En de zingende ober: om nooit meer te vergeten :-) En er zijn ook nog foto's van :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven