we-vibe II

24-01-2011 20:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

zou graag de we-vibe II willen,maar omdat hij nogal prijzig is,

zou ik graag willen weten of iemand al ervaringen heeft met deze vieb

gr
we- vieb, is dat een viborator en spelcomputer in 1??
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
grappig diaantje...:(

We vibe is lekker, gebruik het niet vaak maar is wel toegevoegde waarde zowel voor mij (man) als mijn partner.

Doen zeg ik!
Ja diaantje. DVDtje in stoppen, inbrengen en gaan met die banaan.
ik hem hem ook.. en vind het 10x niks.. 1x geprobeerd met man.. en paar x alleen.. maar kan de VIBE niet vinden
het heet toch gewoon een vibrator of ben ik mischien ouderwets
Ik vind de We-Vibe super!
A dirty mind is a joy forever
We hebben hem nog maar 1x geprobeerd. Kan het nog niet helemaal geweldig vinden. Hij verschuift en blijft niet op de juiste plek zitten.
Ik hoef er geen nieuw topic voor aan te maken, de vraag is al eens gesteld, maar de reacties zijn wat kort.

Dus deze keer mijn vraag naar ervaringen, is het wat? Voegt het iets toe? Of is het alleen maar onhandig, zit het in de weg en voelt het vreemd aan?
(voor wie geen idee heeft wat een we vibe is, google is your friend).
Ja, ik heb er eentje. Gekregen van mijn vriend. Een keertje gebruikt. Waardeloze prul en het geld niet waard! Was een grote tegenvaller! Je mag `m van me overnemen tegen een vriendinnenprijsje...........................
Ik leef onder een steen wat dildo's betreft , je hebt tegenwoordig echt van alles
quote:plurque schreef op 02 februari 2013 @ 23:29:

Ja, ik heb er eentje. Gekregen van mijn vriend. Een keertje gebruikt. Waardeloze prul en het geld niet waard! Was een grote tegenvaller! Je mag `m van me overnemen tegen een vriendinnenprijsje...........................

Wat viel er tegen? Wat maakte het een waardeloos prul?
quote:mysterious- schreef op 03 februari 2013 @ 09:48:

Ik leef onder een steen wat dildo's betreft , je hebt tegenwoordig echt van allesIk heb geen idee wat er allemaal is, en bezit zelf geen dildo's, vibo's of whatever. Dus.... ik lig net zo goed onder die steen, maar je mag er best eens onder vandaan kruipen.
Welke wil je kopen? Ik heb zowel paars als roze, en vind die roze echt briljant.... Mijn vriend ook trouwens.... Pakt dat ding zelf vaak....terwijl hij helemaal niet van de speeltjes is;) dit vind hij lekker, spannend, en leuk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven