3000+ deel 79

15-01-2011 20:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het mallemottentopic

Marmot

Marmulmotje

Marmotmalletje

Mormel

Marmotmallemolletje

Mormeltje

Mal

Malletje

Mul

Mar

voor lol, gezelligheid en een goed gesprek!

de rest is bekend
a docter a day keeps the apple away
quote:Bianca40 schreef op 24 januari 2011 @ 23:04:

Sjezus... dit zijn wel de sloomste wasophangers aller tijden zeg!!Tja, ik ben geen huismijt ....
Als ze net zo vlot typt als de was ophangt, dan snap ik waarom het zo lang duurt voordat we aan de 3000 zitten
Heb je nou maar een halve was opgehangen Vil?
MUL, wat heb je allemaal in je wasmachine gestopt!!!!!!!!!
quote:Bianca40 schreef op 24 januari 2011 @ 23:08:

Heb je nou maar een halve was opgehangen Vil?

Ja, de rest komt straks als ik me weer herinner wat er ook alweer na 63 komt.

Weet jij wat het betekend als een "ahum, heer, zijn broek in de kruiszone rechttrekt vlak voor je neus?
Ik denk dat Mul alles bij elkaar hangt. Setjes sokken naast elkaar. Ondergoed op setje en kleur. Dan op grootte enz enz enz
quote:Vilma schreef op 24 januari 2011 @ 23:09:

[...]

Ja, de rest komt straks als ik me weer herinner wat er ook alweer na 63 komt.

Weet jij wat het betekend als een "ahum, heer, zijn broek in de kruiszone rechttrekt vlak voor je neus?Dat ie platjes heeft
Handdoeken naast het bijpassende washandje, pantykousjes bij elkaar, vaatdoekjes op kleur achter elkaar...

Vil, Trok die er ook boe-ogen bij? (ohlala das nie best nie)
Ah bah, pietjes,,, zou dat het zijn. Ik dacht dat het een merkwaardige flirtpoging was.

Jammer weer
En met bijkleurende wasknijpers he Vil !!

Serieus... ik had een buurvrouw die deed dat ! Was echt een soort dwangneurose.
Hahaha Moos

enne, nee, een dromerige blik, dat zou je toch niet bij platjes verwachten
quote:Bianca40 schreef op 24 januari 2011 @ 23:13:

En met bijkleurende wasknijpers he Vil !!

Serieus... ik had een buurvrouw die deed dat ! Was echt een soort dwangneurose.Wat genant
Mijn oma streek alles, echt alles (zelfs vaatdoeken). Op een gegeven moment toen ze ouder werd kon ze het niet meer zo goed. Dus had ze een hele slimme oplossing. Ze legde alles keurig netjes opgevouwen onder de kussens van haar bank. En na een dagje zitten door diverse mensen, kon het zo de kast in.
Ik weet niet wat Mul allemaal aan het doen is... maar zo ver heb ik nog nooit hoeven tellen bij het ophangen van de was!
Is wel anders als alles op kleur, maar ook neurotisch toch?
Das handig Moos!!
quote:mocy schreef op 24 januari 2011 @ 23:15:

Mijn oma streek alles, echt alles (zelfs vaatdoeken). Op een gegeven moment toen ze ouder werd kon ze het niet meer zo goed. Dus had ze een hele slimme oplossing. Ze legde alles keurig netjes opgevouwen onder de kussens van haar bank. En na een dagje zitten door diverse mensen, kon het zo de kast in.Dat is heel slim, net zoals de Tartaren hun stukje vlees mals maakten door het onder het zadel te leggen en een eindje te gaan paardrijden.
Komt daar het woord Tartaartje vandaan Vil?
Vandaar dat tartaartjes rood zijn en niet aan één stuk.
Hebben we ook weer wat geleerd vanavond. Als we die quizvraag eens krijgen....weten we hem mooi
quote:Bianca40 schreef op 24 januari 2011 @ 23:18:

Komt daar het woord Tartaartje vandaan Vil?Mijn geschiedenisleraar uit de brugklas zei van wel spareribs zullen het wel niet geweest zijn, men denke aan de paarden....auw
Misschien is de tosti zo ook wel ontstaan!
Leg uit Bi
Boterhammen met ham en kaas onder je zadel en rijden maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven