3000+ deel 79
dinsdag 25 januari 2011 om 11:06
Ik heb een dagje vrij, het is police day
Maar wat denk je? Ik ben ziek
Ik was al een paar dagen snotverkouden en was gisteren mijn stem bijna kwijt (handig voor de klas). Maar nu voel ik me echt beroerd. Slecht geslapen, zere keel, hoesten, hoofdpijn, verstopte neus. En nu ook nog eens buikpijn, want ik ben opeens ook een week te vroeg ongesteld geworden.
dinsdag 25 januari 2011 om 13:23
Dag meisjes.
Ben ik ook weer even.
Luun wat fijn dat je je uitkering binnen hebt en wat heb je het heerlijk breed laten hangen met je nieuwe jas van wel 5 euro....
Welke blog hebben jullie het over?
Veertje, wat rot dat je je nou net op je vrije dag zo rot voelt. Dus de griep is ook jullie kant op gekomen.
Gelukkig heeft de griep me wel overgeslagen.
Ben ik ook weer even.
Luun wat fijn dat je je uitkering binnen hebt en wat heb je het heerlijk breed laten hangen met je nieuwe jas van wel 5 euro....
Welke blog hebben jullie het over?
Veertje, wat rot dat je je nou net op je vrije dag zo rot voelt. Dus de griep is ook jullie kant op gekomen.
Gelukkig heeft de griep me wel overgeslagen.
dinsdag 25 januari 2011 om 15:29
Waarom zou ik een dure jas kopen, als een een goedkope zie, tis ook meer een jas voor de leuk. Ik heb 2 goede winterjassen (1 gratis gekregen en een voor 15 euro )
Die blogs zijn van Kate, onze buuf op de Boerderie.
Over de Boerderie gesproken, ik moet oogsten, en aangezien het hier toch een saaie meuk is...........................Laters
Die blogs zijn van Kate, onze buuf op de Boerderie.
Over de Boerderie gesproken, ik moet oogsten, en aangezien het hier toch een saaie meuk is...........................Laters