3000+ deel 79
dinsdag 25 januari 2011 om 17:42
Ik zit hier gewoon te janken. Heb minivin van school gehaald en voel me nog 10x beroerder nu. Morgen heeft ze gym, ik heb even geen idee hoe ik er moet komen. Als een stukje lopen van 5 minuten me nu al breekt hoef ik dat morgen niet eens te proberen. Vind het zo sneu als ik moet afbellen omdat IK niet kan. Verdomme.
dinsdag 25 januari 2011 om 17:54
Ja ik ga donderdag werken, moet er toch weer een keer aan beginnen. Zo kom ik ook weer in mijn gewone ritme en des te sneller ik alles weer gewoon kan doen.
Ja ik weet het wel maar ze vind het zo leuk en ik gun het haar zo. Ik ben gewoon een moeder van lik me vestje dat ik haar niet eens even kan brengen.
Ja ik weet het wel maar ze vind het zo leuk en ik gun het haar zo. Ik ben gewoon een moeder van lik me vestje dat ik haar niet eens even kan brengen.
dinsdag 25 januari 2011 om 18:21
quote:Gravinnetje schreef op 25 januari 2011 @ 18:14:
En de soep is op. Graaf heeft bijna alles opgelepeld.....
Dat mag niet, mijn kippensoep is ervoor gemaakt, dat je het er warm van krijgt en heel veel snot loskomt...da was voor jou bedoeld..
Wel een compliment naar jou van Graaf, dat 't lekker was
En de soep is op. Graaf heeft bijna alles opgelepeld.....
Dat mag niet, mijn kippensoep is ervoor gemaakt, dat je het er warm van krijgt en heel veel snot loskomt...da was voor jou bedoeld..
Wel een compliment naar jou van Graaf, dat 't lekker was