3000+ deel 79
dinsdag 25 januari 2011 om 18:34
dinsdag 25 januari 2011 om 18:38
Mag ik ook effe mijn 5 cents kwijt.
Mijn wintergeld is binnen ..Jippie jee, maar ik heb net naar de vluchten gekeken, en ik ben meer dan 400 euro kwijt voor een ticket naar NL, met alles erbij (shoppen in holland, etc) komt dat snel op 900 euro.
Das dus mijn spaargeld, waar ik liever niet aan wil komen, aan de andere kant wil ik heel graag naar NL, alleen voor vriendin met zieke pappa.
Pffff ik heb mijn keus eigenlijk al gemaakt, maar ik moet het alleen haar nog vertellen, en das nie leuk nie.
Mijn wintergeld is binnen ..Jippie jee, maar ik heb net naar de vluchten gekeken, en ik ben meer dan 400 euro kwijt voor een ticket naar NL, met alles erbij (shoppen in holland, etc) komt dat snel op 900 euro.
Das dus mijn spaargeld, waar ik liever niet aan wil komen, aan de andere kant wil ik heel graag naar NL, alleen voor vriendin met zieke pappa.
Pffff ik heb mijn keus eigenlijk al gemaakt, maar ik moet het alleen haar nog vertellen, en das nie leuk nie.
dinsdag 25 januari 2011 om 18:43
quote:Gravinnetje schreef op 25 januari 2011 @ 18:34:
Gebrek aan zonlicht zou best kunnen. Maar daar wordt je toch niet ziek van?
Groente eet ik ook, gewoon 2 ons per dag. Vaak nog wat extra wortel of komkommer of sla. Maar om gewoon tussendoor te eten, eet ik fruit en soms een stuk winterpeen.
Ik wel, ik was in NL, heel vaak snotterig, verkouden enzo, na 15 jaar buitenland, 2 keer ziek geweest,
komkommer, en sla zijn geen groente, das water met een jasje er om heen.
Winterpenen
Bloemkool
Andijvie
Boerenkool
das zijn groente..
Gebrek aan zonlicht zou best kunnen. Maar daar wordt je toch niet ziek van?
Groente eet ik ook, gewoon 2 ons per dag. Vaak nog wat extra wortel of komkommer of sla. Maar om gewoon tussendoor te eten, eet ik fruit en soms een stuk winterpeen.
Ik wel, ik was in NL, heel vaak snotterig, verkouden enzo, na 15 jaar buitenland, 2 keer ziek geweest,
komkommer, en sla zijn geen groente, das water met een jasje er om heen.
Winterpenen
Bloemkool
Andijvie
Boerenkool
das zijn groente..
dinsdag 25 januari 2011 om 18:52
Neuro, ik geloof dat we allemaal niet zo lekker in ons vel zitten quote:Gravinnetje schreef op 25 januari 2011 @ 18:39:
Oh Luun, dat is rot zeg. Wat een geld dat ticket zeg. Kan dat niet goedkoper joh?
Enne, shoppen in Holland, wat valt hier nou te shoppen?
Nope, dat zijn de goedkoopste tickets..
Shoppen
-Boeken
-dekbedhoezen
-leuke keuzensloops
-leuke weet ik veel wats
-uit eten
-3000 zien
allemaal geld
Oh Luun, dat is rot zeg. Wat een geld dat ticket zeg. Kan dat niet goedkoper joh?
Enne, shoppen in Holland, wat valt hier nou te shoppen?
Nope, dat zijn de goedkoopste tickets..
Shoppen
-Boeken
-dekbedhoezen
-leuke keuzensloops
-leuke weet ik veel wats
-uit eten
-3000 zien
allemaal geld