3000+ deel 79
dinsdag 25 januari 2011 om 20:13
Jos, ik wil liever geen AB. Ervaring is dat ik een paar weken later na het kuurtje een veel heftigere ontsteking heb te pakken. Zo was het vorig jaar ineens een vergevorderde blaasontsteking incl. bloed plassen. Het jaar daarvoor een longontsteking.
En dat allemaal na een kuurtje voor een voorhoofdholte/bijholte ontsteking. Daar werd ik niet vrolijker van.
Ondertussen heb ik het echt heel erg koud en vrees ik dat de koorts is toegeslagen en dat griepje nu dus een griep is geworden.
Ik sluit de boel af en ga naar bed. Extra dekbed en rillen maar.
En dat allemaal na een kuurtje voor een voorhoofdholte/bijholte ontsteking. Daar werd ik niet vrolijker van.
Ondertussen heb ik het echt heel erg koud en vrees ik dat de koorts is toegeslagen en dat griepje nu dus een griep is geworden.
Ik sluit de boel af en ga naar bed. Extra dekbed en rillen maar.
dinsdag 25 januari 2011 om 20:14
quote:rosanna08 schreef op 25 januari 2011 @ 20:00:
een schop, omdat ik niet mag Luun , je bent te hard voor jezelf
ik ga eerst ff aquajoggen, daarna reageer ik op de rest
Dank je lieverd, maar 't is goed zo....
hee voor mij is 't al progress dat ik het neer typ en deel..
Das 3000, heeft maar een jaartje geduurd hoor
een schop, omdat ik niet mag Luun , je bent te hard voor jezelf
ik ga eerst ff aquajoggen, daarna reageer ik op de rest
Dank je lieverd, maar 't is goed zo....
hee voor mij is 't al progress dat ik het neer typ en deel..
Das 3000, heeft maar een jaartje geduurd hoor
dinsdag 25 januari 2011 om 20:22
dinsdag 25 januari 2011 om 20:39
Wat lief van je Luun!
Ik was eerder vandaag in tranen, omdat ik me zo beroerd voel. Ik heb zo'n pijn in mijn keel, heb erge hoofdpijn, mijn stem is bijna weg en ik heb last van m'n buik. En toen belde een nichtje met het nieuws dat ze zwanger is. Daar kwamen de tranen, blijdschap voor haar, maar ook omdat ik me even zo ontzettend zielig vond.
Ik was eerder vandaag in tranen, omdat ik me zo beroerd voel. Ik heb zo'n pijn in mijn keel, heb erge hoofdpijn, mijn stem is bijna weg en ik heb last van m'n buik. En toen belde een nichtje met het nieuws dat ze zwanger is. Daar kwamen de tranen, blijdschap voor haar, maar ook omdat ik me even zo ontzettend zielig vond.
dinsdag 25 januari 2011 om 20:40
luun, geeft niet hoor! ik baal er van dat ik zo moe ben en ik wil het tentamen morgen graag halen.
Ik snap dat je je k*t voelt!
Vera, vin, ik hoop dat jullie allebei heel snel opknappen. Vin, bellen kan geen kwaad.
Josje, ik weet niet wat er aan vooraf gegaan is maar balen! Sterkte
Vera, vervelend van de onrust, heb je er veel last van?
Ik snap dat je je k*t voelt!
Vera, vin, ik hoop dat jullie allebei heel snel opknappen. Vin, bellen kan geen kwaad.
Josje, ik weet niet wat er aan vooraf gegaan is maar balen! Sterkte
Vera, vervelend van de onrust, heb je er veel last van?
a docter a day keeps the apple away