Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Goed bezig Mamz Je klinkt ook heel blij

Rainz, beterschap

Gold. succes bij de dokter!

Was het nog gezellig Coe gisteren?

Gerda, je bent vast ontzettend goed in balansen dat je dat mag blijven doen Fijn je weer te lezen

ik heb nog iets in de bh gezet, iets leuks

Zoeb, hoest met je werk??
Wat een leuke berichten zo op de vroege ochtend Mamzie en Fuss .

Ik mis hier ook mensen Fuss, al een tijdje....

(Oke, Gerdaa was druk )

Coe, heeft Vriend een leuk verjaardagsfeestje gehad?

To do:

Tennis

Wat boodschapjes

Een (of twee) was draaien, drogen en vouwen.

Wandeling met Haarbal.

Stofzuigen

Dokter.

Effe naar BH.
Goedemorgen

vandaag winkelen voor het werk, dat is weer een van de leuke dingen

Ik denk dat sommige mensen hier niet meer zullen komen, en anderen druk druk druk zijn. Dat ben ik ook een beetje de laatste tijd (schaamsmiley)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goeiemorgen allemaal,

Zo ik ben geloof ik weer uit mn donderwolkje gekropen, 2 nachtjes redelijk goed geslapen en gaat nu weer een stuk beter

Zoeb, volgens mij heb ik vooral heel erg last van 'cold feet' en ben ik eigenlijk heel bang dat ik dit helemaal niet kan (die opleiding). Ben een beetje aan t panieken, heb het nu even een paar dagen laten liggen en ga zaterdag als ik echt even rustig de tijd heb weer eens wat doen. Dan komt het vast goed!

Heb jij nu eigenlijk nog last van die nierstenen of dat niet echt?

Gold, was je al bij de huisarts geweest? Ben wel benieuwd wat die over jouw dwarse buikje te zeggen heeft.

Gerdaaa, leuk je weer even te lezen. Het wordt hier inderdaad een beetje stiller lijkt het.... Jonna zal toch nog wel terugkomen? Weet iemand iets?

Coe, is het gelukt om er gisteren een leuke dag van te maken op verjaardag Vriend? Ik hoop het!

Vandaag werken, vanavond afspraak met vriendinnen, morgen overdag op stap met mn moeder en s'avonds uit met een vriendin (da's lang geleden!). Beetje druk dus weer de komenden dagen maar wel leuke dingen!

Fijne dag!
Wat goed Mamz, gefeliciteerd!

Fus, fijn dat het weer wat beter gaat

Ben benieuwd wat de huisarts vanavond zegt, Goldie.

Pfff ik zou wel een maand kunnen slapen geloof ik. En nou dacht ik dat de winter voorbij was en nu begint het gewoon weer opnieuw!

Wat mij betreft kan de lente nu beginnen, ben er wel aan toe.

Hier moet het huis ook onttroept worden, de droger draait al. Eerst even de was opvouwen, ik kan m'n eettafel niet meer zien met alle zooi die er op ligt.
Zo nog een vergadering dus heb mezelf nu heel even 'pauze' gegeven.

Een maand slapen.. MissM ik zou me moeten schamen (heb tenslotte geen babietje en gebroken nachten) maar ik zou zo met je mee kunnen doen. Heb net als jij behoefte aan zon maar.. vandaag schijnt-ie!! Het is wel koud maar toch heb ik al meteen een beter humeur

Succes met onttroepen, duurt het nog lang voordat jullie gaan verhuizen??

Ga even iets te snoepen halen en dan weer verder.
Nog 3 maanden Gelf

Succes met je opleiding trouwens, leuk, nieuwe dingen leren en doen, daar krijg je ook nieuwe energie van.

Al is het in het begin meestal even wennen omdat je studietijd in je normale ritme moet zien op te nemen.
Hello maisjes.

Van mijn to do-lijstje is niks terecht gekomen want ik heb vanmorgen getennist en koffie geleut en vanmiddag bij de buurvrouw op de verjaardags-koffie gezeten. morgen haal ik de schade in hoor.

Over een uurtje mag ik naar de dokter. Vandaag heb ik best wel weer een redelijke dag. Zul je net zien :- .|

Welke mensen bezemen dan echt niet meer mee? Heb ik wat gemist?

Je klinkt best wel oke Gelfje!

MissM, hoeveel dozen staan er al ingepakt? 3 maanden zijn zo voorbij hoor!

Coe, ik heb je vandaag nog niet gelezen (en dat is eigenlijk niks voor jou dus maak me een beetje zorgen...) ?

En Rainzje en zoon al wat beter?

Zoeb, hoe voel jij je nu?

Fuss, jullie hebben het vast en zeker bere-gezellig?
De dokter vermoedt dat het mijn galblaas is.

Morgen moet ik bellen om een echo te laten maken. Zou mooi zijn als dat nog voor het weekend kan maar ik vrees van niet.
Oh Gold, dat is niet zo mooi!

Hopelijk kun je snel terecht.

Mocht ie er uit moeten dan is dat wel goed voor de lijn; je mag/kunt daarna niet meer zo vet eten...
Ik ga zo een uitstrijkje laten maken.

jippie
Mogguh...

Succes MissM.

Routine, of heb je klachten?

Ik heb net gebeld: Dinsdagochtend afspraak, nuchter en met volle blaas.

Waar zit iedereen?
Mogu..

Feestje van vriend was gezellig,tot ik om een uur of 9 begon te rillen,zweten en overgeven.Gister dus de hele dag in bed doorgebracht.Nu is de koorts gezakt tot 39 en voel ik me weer iets beter.

MissM,succes.Dat zijn niet van die leuke dingen.

Goldie,ik hoop dat je vandaag nog terecht kunt voor een echo.

Gelfje,fijn dat je je weer lekkerder in je velletje voelt.Veel plezier met de leuke dingen.

Ik heb een klein lijstje:

boodschappenlijstje maken

bed verschonen

wassen
Beterschap Coe!

Gold, alvast zelf eens bijhouden wat je eet en of je last hebt misschien? En ik vind dinsdag heel snel eigenlijk.

MissM, da's 5 minuutjes vervelend en weer klaar toch? En het echte ding maar een paar seconden gelukkig. Maar desalniettemin is het niet fijn

Pfff, heb me verslapen dus ga zo eens naar mijn werk. Maar wat loop je dan voor je gevoel achter de feiten aan, bah.
Oei Coetje, da's niet zo best.

Doe je nog wel een beetje rustig aan vandaag?

Fuss, hebben jullie het leuk gehad gisteren?

(ook reactie op BH)
Fuss,dat vind ik altijd een verschrikking,mezelf verslapen.Ik blijf dan de hele dag het gevoel hebben dat ik achter de feiten aanloop.

Goldie,ik loop lekker in pyjama en doe het rustig aan.Mijn moeder komt Ukkie straks halen en vriend doet de boodschappen.

Vriend lijkt wat positiever te worden,zijn verjaardag heeft hem goed gedaan.

Ik wil een bad maar heb een kleine badkamer.Nu heb ik een zitbad gezien,zou dat wat zijn?Sowieso wel voor de kinderen denk ik maar ik weet niet of ik er dan veel gebruik van zal maken.
Mogguh

Goldie, lijkt me best een knappe prestatie, nuchter en met volle blaas Het heeft kennelijk geen grote spoed, mss stelt dat je gerust?

MissM, the joy. Ik moet ook al een heel jaar..

Coebergh, heel veel beterschap toegewenst, klinkt goed ziek.

Fussie, rénnen..

Mamzelle: sauna
Leuk Mamzie!

Coetje gaat het een beetje?

MissM ,viel het mee?

Mijn lijst van vandaag:

Was vouwen

Naar het stadhuis om een nieuwe parkeerkaart

Langs HansAnders om alle rekeningen van de afgelopen 2 jaar om op te sturen naar de zorgverzekering om proberen wat terug te vangen.

Vaatwasser legen en weer vullen

Kind naar school brengen

Meteen door om boodschappen

Theepauze

Stofzuigen

Kind ophalen bij vriendin

Koken.
Ik heb gewoon de hele dag geslapen

Echt,dat ben ik van mezelf niet gewend,zal de koorts wel zijn.

Nu hang ik wat op de bank,hopelijk voel ik me morgen wat beter.
Oei Gold, je galblaas. Bah. Mijn moeder had er olk altijd last van. Niet fijn.

Coe de griep is een paar dagen heftig. Dan zakt het af. Maar na de misser van Gold laatst, zeg ik het maar niet.

Beterschap allebei.

Was het een controle-uitstrijkje MissM?

Mamz lekker de sauna. Wat goed van je examen. Gefeliciteerd. Weer een stapje verder. Ik vind het zo knap.

Fuske had je je verslapen? Niks aan als je moet rennen.

Geld stil nou joh. Ik wil ook zon, tulpen, crocussen (oh die hebben we al in de tuin) sneeuwklokjes en nog veel meer kijk ik uit naar lammetjes in de wei. Voorjaar. Heerlijk. Nog even volhouden.
Mogguh maisjes...

Zoeb, is ie er bij jouw moedertje dan niet uitgehaald?

Bij mijn loeder wel (ooit 100 35 jaar geleden,) kan ik me herinneren. Ik weet niet wat haar klachten toen waren en ik ga het ook niet informeren daar, maar het ding moest er uit.

Coetje hopelijk voel je je vandaag weer wat beter .

To do:

Mount Ever Wash.

En awvttk.
Moggû,

We zijn verplicht te helpen, zo stom. Vanmiddag en maandag wéér.

Ik kom eigenlijk nooit meer op Viva, alleen hier en dan gaat het zo snel uit je systeem zeg maar.

Met de ex100 plussers zijn we helemaal over gegaan op hyves.

Goldie, wat irritant als het je galblaas blijkt te zijn, hoor je best veel eigenlijk.

Zoeb, hoe gaat het nou met je arm?

Wat zijn er veel mensen ziek! Ik hoop zo dat het mij overslaat.

Ik ga in actie komen, moet nog boodschappen doen voor ik ga werken. Moet alles alleen doen want Ruud is al de halve week weg, die zit een beetje bij jou in de buurt Glodie, Terneuzen.
Da's zeker bij mij in de buurt Gerdaaa. Da's de stad waar ik altijd mijn Dasty moet halen .
Die ga ik straks tellen.
Mogguh

Coe, voel je je al beter, of nog steeds zo suf?

Zwemles en drumles al achter de rug. Wat is het moordend koud

Vandaag heb ik geen zin maar moet wel iets met de berg was die van de Mount Everest een onbetekenende pukkel maakt. En de afwas. En nog steeds onttroepen van de kamer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven