Slipcursus

28-01-2011 22:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,

Mijn vriend is volgende maand jarig en nu wil ik hem een slipcursus kado doen. Heeft iemand dit wel eens gedaan en ervaring bij een bedrijf/kadobonnensite? Normaal ben ik altijd heel uitbundig met kado's maar dit jaar moet ik het ff zuiniger doen dus graag max rond de 70,- (of minder)

Alvast bedankt voor de tips!
Ik heb die cursus ooit eens in Zandvoort gedaan. Wel een aanrader. Weet niet de kosten want het was toen gratis voor mij omdat ik voor iemand inviel die ziek was geworden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Thanks! en hoelang was die cursus?
Ik heb de cursus in Lelystad gedaan, dat was de hele dag. Was wel een stuk duurder dan ¤ 70. Ik vraag me ook af of het er wel is rond die prijs. Dat van ons was ¤ 200 pp. Is wel van de ANWB, en er zitten een hele goede lunch bij.
Ook in Lelystad de cursus gedaan, bij Prodrive. (naast de ANWB bij de politieacademie) . De cursus duurde de hele dag en ik heb er veel van geleerd. Persoonlijk vind ik het echt een aanrader!

Kosten waren 170 euro inclusief lunch.
Dansen is leuker dan lopen
quote:caroline_85 schreef op 28 januari 2011 @ 22:12:

Thanks! en hoelang was die cursus?

Die van mij was maar een paar uurtjes in de avond, geen hele dag dus ook niet zo duur. geen eten erbij.

Maar je kan zo op ze googlen, er zit geen andere daar. Zit naast het racecircuit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kijk eens op vakantieveilingen punt nl? Daar bieden ze deze regelmatig aan!
Ik heb m'n ex dat ook eens kado gedaan, via kadopagina.nl was dat. Kostte toen 50 euro. Maar duurde geloof ik 2 uurtjes. Ze bieden daar best veel leuke dingen aan, en je kunt je prijs aangeven. Succes!
zonde van het geld. Mannen hebben dat niet nodig toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven