blocklist hyves

01-02-2011 10:26 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi mensen,

misschien snapt iemand van jullie dit?

ik tik op mijn hyves het volgende bericht als reactie op iemand die op mijn www reageert:

'met mij gaat het wel goed, af en toe beetje groeipijn in mijn buik maar niet misselijk of dat soort dingen dus gaat eigenlijk wel lekker, merk dat ik het verbouwen zat wordt maar dat hoort erbij, hopelijk volgend weekend over. moest je zo vroeg op voor je werk of waren je kinderen in de weer?'

vervolgens krijg ik deze melding in een rood kader:

'Een of meerdere woorden die je hebt ingevuld staan op de blocklist en kunnen daarom niet worden verzonden!'

ik snap niet wat ik verkeer din mijn bericht heb staan, geen rare kreten of schunnige teksten toch?

hebben meer mensen deze melding of weet iemand welk woord ik in mijn post moet aanpassen zodat ik wel kan reageren?
Hé daar liep ik net ook tegen aan en had ook echt geen rare woorden ingetypt.

Ben al aan het googlen hoe en wat maar kan niks vinden.
in de FAQ kon ik ook niets vinden...

wat raar dat jij het ook had...
Misschien het hyves team even mailen? Het is wel erg vreemd..

Ik heb een tijdje gehad dat ik niks meer kon, niet tikken, niet krabbelen, echt helemaal niks. Heb ze gemaild en ze waren blij dat ik dit doorgaf want dan konden ze er iets mee.

Succes!
chocolover waar heb je toen het mailadres gevonden? want dat zie ik dus niet (waarschijnlijk overheen gekeken)
Eeeuhh... Onderaan? Links in de kolom?

Ik zal ff kijken of ik wat vind..
Gaat ff fout, moment..
super! ik zat bij de FAQ/contact maar daar zag ik alleen van die veelgestelde vragen maar geen contactformulie.

nogmaals dank, ik ga mailen!
ik had je link nog niet gechekt haha
Ik forum mobiel dus ben wat langzamer. Ik heb de link maar dat is via mijn eigen account. Vandaar dat ik even moest wissen

Even googlen op 'hyves bug' en dan de eerste.
oke! thnx!
Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven