Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Morning!

Jonna, wat ontzettend jammer dat je je terugtrekt, we misten je al. Maar.. ook heel erg begrijpelijk. Hoop dat je af en toe nog een langskomt.

Alle zieken beginnen geloof ik weer wat op te knappen.. ben benieuwd hoe Zoebs nieren zich houden.

Volgens mij begin ik nu ziekig te worden, koude rillingen, beginnende keelpijn.. bah. Nou ja, kan ook vals alarm zijn dus daar hoop ik dan maar op

Weekend was veel te druk, daar moet ik echt eens mee gaan ophouden want ik ben steeds compleet gesloopt op maandagochtend.

Heftige bezemplannen hebben jullie allemaal. Ik ga gewoon werken en vanavond sporten. Bezemen doe ik ff niet vandaag.

Fijne dag!
Fus, ik wil ook heeeeeel graag zon! Ben wel klaar voor de lente!
Ja zon zou wel lekker zijn hé. Nog even volhouden meissies. We hebben het ergste gehad. Al komt er nog wel storm aan eind deze week. Kunnen we er nog wel bij hebben. Want Brrr wat is het koud.

Ik moet donderdag naar de Uroloog. Nog steeds hetzelfde. Al lijk ik minder last te hebben van mijn nier. Er zit nog steeds bloed in de urine en dat is niet goed. Ben erg benieuwd wat het wel is als er geen niersteen is.
Zo, net terug van de dokter. Ze vermoedt dat hij de ziekte van pfeiffer heeft. Het zou ook nog kunnen dat hij een keelontsteking heeft en daar moe van is (zeker in combinatie met de oorontsteking van een week of 2 geleden), maar omdat hij geen pijn zegt te hebben, denkt ze eerder aan pfeiffer. Net bloed laten prikken en donderdag kan ik bellen voor de uitslag.

Nu nog even afwachten wat school wil m.b.t. naar school laten gaan. Ze gaan de GGD bellen voor advies, omdat pfeiffer wel besmettelijk is en er natuurlijk de nodige kindjes in de klas zitten. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik hem thuis moet houden tot de uitslag bekend is en daarna misschien nog wel wat langer. Vanmiddag krijg ik daar een telefoontje over van school en hoor ik of hij morgen naar school mag.

Zoeb, dat klinkt niet goed, nog steeds bloed in de urine. Wat gaan ze donderdag doen bij de uroloog?

Zin in zon heb ik ook wel. Al mag het ook wel zo blijven als vandaag. Winter op zich vind ik niet zo erg, flink koud, sneeuw, het maakt mij niet uit. Maar als de sneeuw begint te smelten en er zo'n pratsch ligt of als het regent, dan ben ik de winter spuugzat.
Pfeiffer.. wel goed dat ze het (tegenwoordig?) standaard meenemen in de onderzoeken, onverklaarbare moeheid is ook niks. Hoop dat het meevalt, Rainz.

Vorige lijstje is nu in het kwadraat want ik heb bedacht dat het bed van Oudste in het (t)rommelhok moet. Alleen stond er een hele hoop rommel in de weg en nu nog een drumstel.

Maar mijn kamer is wél vrijwel troepjesvrij
Hé Rainz, lastig als het pfeiffer is. Duurt lang voordat ze daar een beetje van zijn opgeknapt.

Ik moet van de Arbo-arts morgen weer gaan werken. Mijn leidinggevende belde net. Ik ga die Arbo nu wel verantwoordelijk stellen voor eventuele nadelige gevolgen. Ik had vreselijk veel last van mijn pols na de drie uur werken vorige week. Allebei de keren. en ik wil echt heel graag uit het gips volgende week.
Zoebie, 't is te hopen dat die arbo arts gewoon verstand van zaken heeft. Ik niet als het om gebroken polsen gaat in elk geval. Veul koppies koffie dan maar op de werkplek

Ik heb gewonnen van Ikea (nou ja, mis twee belangrijke moeren en een hele hoop plastic schroefjes gingen naar de haaien maar gelukkig woont Ikea dichtbij).

Drumstel op de badcel, chaos in beide andere slaapkamers, moet hoognodig naar Ikea om Oudste veilig in zijn hoogslaper te laten slapen vanavond en Muis veilig in zijn (ook Ikea) lage bedje, maar er is weer een project goed op weg
Goed bezig Mamz!!

Rainz,hopelijk is het geen Pfeiffer maar gewoon de nasleep van de verkoudheid.Beterschap!

Zoeb,wat raar joh!En dan weten ze nog niets van je niersteendinges.Stel dat je nu morgen na het werk weer zo'n pijn aan je pols hebt?Dat kan dan toch niet de bedoeling zijn?Rare lui die arbo-artsen.Ik hoop dat jullie tot een oplossing komen.

Ik heb bijna de berg was weggewassen,de berg vouw en strijkwerk ligt ook weer netjes in de kasten.

Mijn weekmenu is gemaakt,morgen de boodschappen in huis halen.

En het kozijn van de wc staat in de grondverf.

Zometeen nog koken,middelste naar voetbal brengen en halen,zonnebank en douchen en dan eindelijk naar bed.
Tjonge Coe wat een lijst. Ik ga me bijna schuldig voelen

Ik heb:

Was gevouwen

Boer zoekt vrouw gekeken op Uitzending gemist.

Geluncht met vriendin

Terrasje gedaan met vriendin.

Wat boodschapjes gehaald (bananen voor Troela voor bij de Cito )

Voor Oudste naar de boekwinkel geweest om de nieuwe Kluun.

Hopelijk is het geen Pfeiffer Rainzje. Daar kan zoonlief een flinke tijd last van hebben...

Zoeb, ik vind de arbo-artsen bij jullie rare snuiters hoor.

Drumstel in de badkamer Mamzelle?
Mogguh

Leuk lijstje had je wel, Goldie

Oudste is geweldig blij met zijn eigen hok, zelfs al moet hij het (nog) delen met dozen en campingspullen.

Vandaag:

Schoonmaakster

Kamer van de kleintjes organiseren

In elk geval een looppad in mijn kamer houden, en dat de deur dicht kan.

Goed opletten dat ik morgen ook nog fit ben voor een kinderfeestje.
goedemorgen

Rainz, wat balen dat het misschien pfeiffer is, daar kunnen ze lang last van hebben

Mamz, ik vind ikea altijd erg frustrerend. Maar wat fijn dat Oudste blij is met zijn nieuwe hokje

ik heb geen lijst want ik moet vandaag werken Vrijdag wordt wel een weer een opruim/klusjes/wasdag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen!

Zoon is weer naar school, even kijken hoe hij zich tussen de middag voelt, anders mag hij vanmiddag thuis blijven. Gelukkig een hele prettige directrice op school, met wie ik die afspraak heb kunnen maken. Of het nu door pfeiffer is dat hij moe is, of door die keelontsteking, dat maakte haar niet uit. Te moe om naar school te komen is te moe.

Wat dat betreft heeft zoon het goed uitgekiend om nu zo moe te zijn, nu ben ik nog thuis en kan ik hem gemakkelijker thuis houden.

Wederom vandaag niet zo'n lange bezemlijst, stofzuigen, dweilen en mijn kledingkast opruimen. Oh, en vanmiddag de inschrijving voor zwemles even afgeven bij het zwembad voor zoon. Waarschijnlijk kan hij over een half jaar beginnen (hell, wat een wachtlijst, dat wist ik niet, anders had ik hem wel eerder ingeschreven).
Morgen

Zo, maar even een virtueel zonnetje, want hier buiten schijnt ie niet.

Rainz, toch een goede beslissing geweest om de andere baan te nemen anders had je nu volop zorg over hoe en wat met zoon en nu kan hij op het gemak beter worden

Mamz, wat fijn, een kamer voor Oudste De kamer waar ik je toen mee geholpen heb denk ik he?

Ben net een proefles bij een sportschool gaan doen. Ai ai, morgen gaat het zeer doen Maar wel lekker hoor Ik ga sporten ipv zoveel fysio. Dan hoefde ik niet omhoog in ziektekosten en sporten moet ik mezelf toch aanleren. Nu ben ik dus gaan fitnessen. Volgens mij vond de meneer (mijn Personal Assistent ) me maar een watje

Nu lekker even in bad en vanmiddag werken.
Zo, ook de andere kinderkamer is gereorganiseerd en bevat nu twee bedden, een drumstel en een klerenkast. (Oudste's kamer was inderdaad het hok waar jij me mee hielp, Fuss)

Lekker hoor, sporten, Fuss. En als je Personal Assistent je geen goed gevoel geeft op den duur gewoon een andere vragen.

Rainz, fijn dat zoon wel naar school mag en inderdaad komt het ook goed uit dat je nog even hebt voordat je nieuwe baan start.

Itskie, dikke knuf Het leuke van werken is dat je huis er niet zo vies van wordt.
Mogguhh...

Even een egoposting omdat ik het nog even nergens anders kwijt kan:

De echo viel op zich mee, natuurlijk niet pijnlijk maar het was een hele vervelende man die het deed. Ik was eigenlijk van plan om veel te vragen (of hij me uit kon leggen wat hij allemaal zag enzo) maar omdat hij zo nors deed heb ik niks gevraagd. Wel zag ik hem dingen meten (dat zouden volgens mij galstenen kunnen zijn) en toen hij lager in mijn buik ging kijken kwam er opeens een groot ding in beeld ( wel 10 cm doorsnee). Toen ik vroeg wat dat was zei hij onverschillig dat het een cyste (op mijn eileider dacht ik dat ie zei, maar dat weet ik niet meer zeker) was.

En dan kom ik thuis en ga googlen en nu ben ik er voor het eerst helemaal niet gerust op . Ik kan Goldman wel bellen, maar die zal het waarschijnlijk wegwuiven en zeggen dat dit helemaal niks betekent en dat ik het af moet wachten.

Ik krijg donderdag om 16.10 pas de uitslag bij de huisarts .
He, bah. Ik zou de huisarts vast bellen en uitleggen wat je is overkomen. Of ze hier ook uitslagen van gaan krijgen en wat je er nu van moet denken. Dikke , helemaal niet leuk zoiets.

Misschien kan de assistente je al iets gerust stellen.

moet nu rennen naar werk, ik kom vanavond nog ff kijken.

oh, en soms is google not your best friend... even niet meer doen Gold...
Lieve Gold wat kl*te dat het zo'n nare man was!

Fus zei het ook al maar ga vooral niet teveel googelen en probeer af te wachten tot je iets van je huisarts hebt gehoord. Ik snap je heel goed hoor, heb een nagenoeg zelfde ervaring gehad jaaaaren geleden en het is heel vervelend als er alleen maar wat termen naar je gegromd worden terwijl het over JOUW lichaam gaat. Bij mij bleek het destijds een flink grote cyste op mijn eierstok te zijn, met medicatie maar zonder operatie is die uiteindelijk gewoon weer verdwenen. Niet dat jij daar iets aan hebt maar om even aan te geven dat dat dus niet ernstig hoeft te zijn.

Lieverd probeer je niet te druk te maken en bel idd anders gewoon ff de assistente van de huisarts!
Lieve Goldie,tuurlijk maak je je zorgen!En wat jammer dat je dan zo'n botterik als echoscopist hebt.Kan je eventueel de huisarts even bellen en zeggen dat je erg geschrokken bent.

Ik ga heel hard duimen dat het niks is!

Voor wat het waard is,een dikke

En dan zie ik dat ik hetzelfde type als Fussie en Gelfje

Gelfje,voel je je nog zo beroerd of is het ondertussen alweer gezakt?

Ik heb visite dus straks meer...
Thanks lieve meisjes.

Ik ben ook meteen weer gestopt met googlen hoor, meteen toen ik doorhad dat ik dingen las die ik beter écht niet moest lezen.

Ik hou me nu maar voor dat als het echt mis zou zijn ik zelf wel gebeld word.

Sorry voor het vele 'ik'...
Zoebie hoe was het bij jou vandaag?

En hoe hebben alle kinders de cito ervaren?Hier ging het goed(dat is zo'n beetje het standaard antwoord)
Jij mag wel even "ikken"hoor Goldie.

Vriend wenst je sterkte en een kus van Ukkie.
Wat lief van Vriend en Ukkie Coe

Hier ging de cito ook 'goed'.

Ik denk ook dat er weinig verrassends uit gaan komen dus maken ons er ook niet druk om.

Wat eten we vandaag?
Gold, niet leuk om een niet-prettige gyn te hebben, waarbij je je achteraf meer zorgen maakte dan voordat je ging. Bel je huisarts even, misschien dat die je wat gerust kan stellen. En eens een keer een flinke 'ik-posting' is helemaal niet erg hoor!

Ik heb ook ooit een keer een cyste gehad, weliswaar iets kleiner, maar was toch een cm of 7 doorsnee. Die is uit zichzelf weggegaan, zonder medicatie of operatie oid.

Vanavond eten we macaroni met een salade erbij, morgen een ovenschotel met het overgebleven gehakt (man had het gehakt in 1 stuk in de vriezer gestopt, voor ik er porties van kon maken, morgen dus wederom gehakt).

Kledingkast is niets van terechtgekomen vandaag, verschuift dus naar morgen.
Coe, het is hier zowel geestelijk als lichamelijk een beetje 'jantje lacht, jantje huilt'... Gisteren nog een enorm kl*tehumeur, geen zin meer in mn werk, spijt van studie en ook lichamelijk niet lekker in mn vel. Vandaag heb ik het hier weer prima naar mn zin, vind ik het niet erg om straks na werk weer de boeken in te duiken en op wat vage keelpijn na voel ik me verder ook wel weer goed eigenlijk.. heel vreemd....

Hoe is het met jou? En met Vriend?

Gold, als het goed is ging je vanmiddag naar de huisarts toch? Als ik tijd/puf heb kom ik straks nog ff kijken of hij je wat meer duidelijkheid heeft kunnen geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven