Carnaoval 2011

01-02-2011 11:26 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hedde gullie al un pakske? Want 't is nou maor 4 x de kliko buiten zette!

( topic niet voor bovensloters )
Ge hèt er zin an!
Nope
Tja,
Nee toch? Begint ie ellende alweer? Gemaakt leuk doen, veel zuipen, vreemdgaan.....opeens kan alles...pfff...

Nee, niet voor mij.... maar anderen die het wel leuk vinden: Veel plezier hoor!
Xander ik weet niet waar jij vandaan komt maar ehh zuipen NEE, vreemdgaan Nee.

Hier in Pielhazenland zijn we er klaar voor, paske van vorig jaar. (ik kan niet in dialect typen).
quote:Xander68 schreef op 01 februari 2011 @ 11:31:

Nee toch? Begint ie ellende alweer? Gemaakt leuk doen, veel zuipen, vreemdgaan.....opeens kan alles...pfff...Gemaakt leuk doen gebeurt ook 1. op de werkvloer, 2. op dates, 3. op personeelsfeestjes, 4. op bruiloften, om nog maar te zwijgen over 5. kerst en 6. oud en nieuw, wat een hoop ellende heb jij in je leven Xan gelukkig brengt een baby een ellende-loos leven met zich mee he
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wa veur pekske hedde gij dan Bron? Ik ga als hoer, zo worre we toch al afgeschilderd, dus verrekte hendig.
quote:Very Cherry schreef op 01 februari 2011 @ 11:36:

[...]

Gemaakt leuk doen gebeurt ook 1. op de werkvloer, 2. op dates, 3. op personeelsfeestjes, 4. op bruiloften, om nog maar te zwijgen over 5. kerst en 6. oud en nieuw, wat een hoop ellende heb jij in je leven Xan gelukkig brengt een baby een ellende-loos leven met zich mee he I love ya.
Alleen tijdens carnaval ben ik blij dat ik (tijdelijk) in het westen woon....

Voor de rest: alaaf en veel plezier!
quote:Very Cherry schreef op 01 februari 2011 @ 11:38:

Wa veur pekske hedde gij dan Bron? Ik ga als hoer, zo worre we toch al afgeschilderd, dus verrekte hendig. VC by the way, hoe is het met UP?
Owww...ik zie dat ik als bovensloter niet had mogen reageren. Maar ik woon wel onder de grote riolen...mag ut dan tog?
Nope
Hoezo niet voor boven de rivieren? Ik durf te wedden dat ons Carnaval net zo goed, of zelfs beter gevierd wordt!
Ik krijg er een punthoofd van!
Kom uit Gelderland...maar is carnaval over het algemeen geen vreemd doen, zuip- en vreemdgaan festijn? Zo kan ik het me wel herinneren toen ik vroeger nog weleens carnaval vierde.
quote:Very Cherry schreef op 01 februari 2011 @ 11:36:

[...]

Gemaakt leuk doen gebeurt ook 1. op de werkvloer, 2. op dates, 3. op personeelsfeestjes, 4. op bruiloften, om nog maar te zwijgen over 5. kerst en 6. oud en nieuw, wat een hoop ellende heb jij in je leven Xan gelukkig brengt een baby een ellende-loos leven met zich mee he Ha schat! Jáááá, een baby doet wonderen
quote:steph schreef op 01 februari 2011 @ 11:38:

[...]

VC by the way, hoe is het met UP?Heb net vanochtend een update geschreven Steph
quote:Very Cherry schreef op 01 februari 2011 @ 11:41:

[...]

Heb net vanochtend een update geschreven Steph

Ik ben bij.

on-topic:

Mijn pakske is een soort van kikkerpak.
Wij gaon de concurrentie (lees de mannen) de loef afsteke...maor helaas is t nog geheim vanwege eventuele meelezers en pillowtalk wittewel, ik laot t oe nog wel wete....da van dieje hoer is wel unne goeie...Ge wit wa zegge...wie heur bene spreidt, spreidt gezelligheid!
quote:Xander68 wrote on 01 February 2011 @ 11:39:

Kom uit Gelderland...maar is carnaval over het algemeen geen vreemd doen, zuip- en vreemdgaan festijn? Zo kan ik het me wel herinneren toen ik vroeger nog weleens carnaval vierde.Ja. En je moet voor de lol eens vragen hoeveel mensen écht gaan vasten na dat schijtfeest. De meesten zullen niet weten waar je op doelt...
quote:Xander68 schreef op 01 februari 2011 @ 11:39:

Kom uit Gelderland...maar is carnaval over het algemeen geen vreemd doen, zuip- en vreemdgaan festijn? Zo kan ik het me wel herinneren toen ik vroeger nog weleens carnaval vierde.Xander, ik had het over mijzelf (zal ik er voortaan bijzetten). Maar in mijn vriendengroep drinken ze behoorlijk, normaal gaan ze niet uit ivm kinderen en die nemen ze nu mee, maar er wordt ook zonder alcohol lol gemaakt. En vreemd doen dat zijn ze hier gewend, gebeurt ook in het normale leven. Maar vreemdgaan niet, ook niet met carnaval.
Brabants Carnaval is sowieso mislukt...
JA! Nog een paar weken en ik woon weer in Kielegat...Heb er zin in!
quote:Ligeia schreef op 01 februari 2011 @ 11:45:

[...]

Ja. En je moet voor de lol eens vragen hoeveel mensen écht gaan vasten na dat schijtfeest. De meesten zullen niet weten waar je op doelt...Nee, dat is van vroegah. Ik weet wel wat je bedoelt, dat is tot pasen geen snoep eten toch? ideaal voor als je wilt afvallen.
quote:Ligeia schreef op 01 februari 2011 @ 11:45:

[...]

Ja. En je moet voor de lol eens vragen hoeveel mensen écht gaan vasten na dat schijtfeest. De meesten zullen niet weten waar je op doelt...Klopt. Meestal doen we na afloop een wedstrijdje frikandellen vreten. De winnaar krijgt een pilsje.
quote:steph schreef op 01 februari 2011 @ 11:46:

[...]

Xander, ik had het over mijzelf (zal ik er voortaan bijzetten). Maar in mijn vriendengroep drinken ze behoorlijk, normaal gaan ze niet uit ivm kinderen en die nemen ze nu mee, maar er wordt ook zonder alcohol lol gemaakt. En vreemd doen dat zijn ze hier gewend, gebeurt ook in het normale leven. Maar vreemdgaan niet, ook niet met carnaval.Owww, ja,...dat wist ik niet hè? Ach, ieder z'n meug...voor mij hoeft het niet meer (ben ik nu saai? )
quote:Very Cherry schreef op 01 februari 2011 @ 11:48:

[...]

Klopt. Meestal doen we na afloop een wedstrijdje frikandellen vreten. De winnaar krijgt een pilsje.VRETEN JA! Leuke hoofdprijs trouwens! (of je al niet voldoende hoofdprijsjes naar binnen hebt gewerkt... )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven