Carnaoval 2011

01-02-2011 11:26 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hedde gullie al un pakske? Want 't is nou maor 4 x de kliko buiten zette!

( topic niet voor bovensloters )
quote:Ligeia schreef op 01 februari 2011 @ 11:46:

Brabants Carnaval is sowieso mislukt... Helemaal mee eens!
Ik krijg er een punthoofd van!
Stelletje afvalligen...
anoniem_7442 wijzigde dit bericht op 01-02-2011 12:00
Reden: Hoooooooo! Mét smilie!
% gewijzigd
Hmmfff..genoeg tegenstanders van carnaval iig
O nee, begint die ellende nu alweer? *zucht* op naar de winkels dan maar weer, want de kinderen willen natuurlijk wél meedoen.
quote:Botervliegje schreef op 01 februari 2011 @ 12:17:

O nee, begint die ellende nu alweer? *zucht* op naar de winkels dan maar weer, want de kinderen willen natuurlijk wél meedoen.Tja, de een heeft geen zin in carnaval, en de ander heeft geen zin in kinderen, die ervoor zorgen dat je dingen tegen je zin gaat doen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Xander68 schreef op 01 februari 2011 @ 11:31:

Nee toch? Begint ie ellende alweer? Gemaakt leuk doen, veel zuipen, vreemdgaan.....opeens kan alles...pfff...

Nee, niet voor mij.... maar anderen die het wel leuk vinden: Veel plezier hoor!

Er is meer aan carnaval dan dat hoor.

Ik vier ook carnaval maar ga niet vreemd, zuip niet en doe niet gemaakt leuk.

Leve carnaval!!!
Bazinga!
Ook niet voor bovensloters die wél vier dagen en vijf avonden lang van 's morgens vroeg tot 's avonds laat carnaval vieren (zowel in eigen stad, waar ze er heus ook wel wat van kunnen, als in Oeteldonk), geen op en aanmerkingen hebben betreffende zuipen, slechte muziek en/of vreemdgaan maar wél heel goed het feit begrijpen dat het om het hele feest en de gezelligheid gaat?

Alaaf!

Wij zijn vandaag begonnen met het maken van de wagen voor de brakkensliert.

We gaan als hippie's en leuke de boel op.
quote:coeberghmetijs schreef op 01 februari 2011 @ 15:16:

Alaaf!

Wij zijn vandaag begonnen met het maken van de wagen voor de brakkensliert.

We gaan als hippie's en leuke de boel op.

vandaag???? wij zijn in oktober als begonnen!!!

geweldig feest en nee ga niet vreemd zuip wel te veel eet alleen maar friet en frikandellen en tis de mooiste week van t jaar!!!

En ja ik weet wat vasten is, maar nee daar doe ik niet meer aan vroeger wel!

maar goed hoeveel mensen vieren kerst om de geboorte van onze lieve heer te vieren?????????
quote:Marahbloem schreef op 01 februari 2011 @ 11:46:

JA! Nog een paar weken en ik woon weer in Kielegat...Heb er zin in!Dan zie ik oe vast wel in cafe de Beestenboel...als je begrijpt wat ik bedoel....
quote:Maylou schreef op 01 februari 2011 @ 14:51:

Ook niet voor bovensloters die wél vier dagen en vijf avonden lang van 's morgens vroeg tot 's avonds laat carnaval vieren (zowel in eigen stad, waar ze er heus ook wel wat van kunnen, als in Oeteldonk), geen op en aanmerkingen hebben betreffende zuipen, slechte muziek en/of vreemdgaan maar wél heel goed het feit begrijpen dat het om het hele feest en de gezelligheid gaat?

Die wel! Iedereen die Carnaval begrijpt is welkom.
quote:Maylou schreef op 01 februari 2011 @ 14:51:

Ja hier hoor ik ook bij:D Kom van boven de sloten maar vier al mijn hele leven met hele familie carnaval in et zuiden

Ben er dit jaar ook weer alle dagen te vinden!

Altijd maar dat gezeik over iedereen die vreemd gaat en 5 dagen lam is...en gewoon stug vol blijven houden als je zegt dat het wel meer is dan dat en dat het gewoon een heerlijk gezellig feest is!

Heeel veel plezier allemaal!!!
@ Isapisa..

Ja het wordt maar een klein ding op de bolderkar.

Met de vereniging zijn we al wat langer aan de gang.
Ff Ge-upt want nog maor 4 hachjes slaope en dan gaget los...
Morgen eerst eieren, spek, kaas, melk bier en worstenbroodjes halen...da's ontbijt met carnaval, dan alle knopen van mijn pakske nog eens goed vastzetten...onze rijdende bar annex kapstok annex accessoire van anderhalve meter aftimmeren en de logeerbedden opmaken...

Het kriebelt :-))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven