Carnaoval 2011
dinsdag 1 februari 2011 om 13:50
quote:Botervliegje schreef op 01 februari 2011 @ 12:17:
O nee, begint die ellende nu alweer? *zucht* op naar de winkels dan maar weer, want de kinderen willen natuurlijk wél meedoen.Tja, de een heeft geen zin in carnaval, en de ander heeft geen zin in kinderen, die ervoor zorgen dat je dingen tegen je zin gaat doen.
O nee, begint die ellende nu alweer? *zucht* op naar de winkels dan maar weer, want de kinderen willen natuurlijk wél meedoen.Tja, de een heeft geen zin in carnaval, en de ander heeft geen zin in kinderen, die ervoor zorgen dat je dingen tegen je zin gaat doen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 1 februari 2011 om 14:36
quote:Xander68 schreef op 01 februari 2011 @ 11:31:
Nee toch? Begint ie ellende alweer? Gemaakt leuk doen, veel zuipen, vreemdgaan.....opeens kan alles...pfff...
Nee, niet voor mij.... maar anderen die het wel leuk vinden: Veel plezier hoor!
Er is meer aan carnaval dan dat hoor.
Ik vier ook carnaval maar ga niet vreemd, zuip niet en doe niet gemaakt leuk.
Leve carnaval!!!
Nee toch? Begint ie ellende alweer? Gemaakt leuk doen, veel zuipen, vreemdgaan.....opeens kan alles...pfff...
Nee, niet voor mij.... maar anderen die het wel leuk vinden: Veel plezier hoor!
Er is meer aan carnaval dan dat hoor.
Ik vier ook carnaval maar ga niet vreemd, zuip niet en doe niet gemaakt leuk.
Leve carnaval!!!
Bazinga!
dinsdag 1 februari 2011 om 14:51
Ook niet voor bovensloters die wél vier dagen en vijf avonden lang van 's morgens vroeg tot 's avonds laat carnaval vieren (zowel in eigen stad, waar ze er heus ook wel wat van kunnen, als in Oeteldonk), geen op en aanmerkingen hebben betreffende zuipen, slechte muziek en/of vreemdgaan maar wél heel goed het feit begrijpen dat het om het hele feest en de gezelligheid gaat?
woensdag 2 februari 2011 om 11:23
quote:coeberghmetijs schreef op 01 februari 2011 @ 15:16:
Alaaf!
Wij zijn vandaag begonnen met het maken van de wagen voor de brakkensliert.
We gaan als hippie's en leuke de boel op.
vandaag???? wij zijn in oktober als begonnen!!!
geweldig feest en nee ga niet vreemd zuip wel te veel eet alleen maar friet en frikandellen en tis de mooiste week van t jaar!!!
En ja ik weet wat vasten is, maar nee daar doe ik niet meer aan vroeger wel!
maar goed hoeveel mensen vieren kerst om de geboorte van onze lieve heer te vieren?????????
Alaaf!
Wij zijn vandaag begonnen met het maken van de wagen voor de brakkensliert.
We gaan als hippie's en leuke de boel op.
vandaag???? wij zijn in oktober als begonnen!!!
geweldig feest en nee ga niet vreemd zuip wel te veel eet alleen maar friet en frikandellen en tis de mooiste week van t jaar!!!
En ja ik weet wat vasten is, maar nee daar doe ik niet meer aan vroeger wel!
maar goed hoeveel mensen vieren kerst om de geboorte van onze lieve heer te vieren?????????
woensdag 2 februari 2011 om 11:46
quote:Maylou schreef op 01 februari 2011 @ 14:51:
Ook niet voor bovensloters die wél vier dagen en vijf avonden lang van 's morgens vroeg tot 's avonds laat carnaval vieren (zowel in eigen stad, waar ze er heus ook wel wat van kunnen, als in Oeteldonk), geen op en aanmerkingen hebben betreffende zuipen, slechte muziek en/of vreemdgaan maar wél heel goed het feit begrijpen dat het om het hele feest en de gezelligheid gaat?
Die wel! Iedereen die Carnaval begrijpt is welkom.
Die wel! Iedereen die Carnaval begrijpt is welkom.
woensdag 2 februari 2011 om 12:02
quote:Maylou schreef op 01 februari 2011 @ 14:51:
Ja hier hoor ik ook bij:D Kom van boven de sloten maar vier al mijn hele leven met hele familie carnaval in et zuiden
Ben er dit jaar ook weer alle dagen te vinden!
Altijd maar dat gezeik over iedereen die vreemd gaat en 5 dagen lam is...en gewoon stug vol blijven houden als je zegt dat het wel meer is dan dat en dat het gewoon een heerlijk gezellig feest is!
Heeel veel plezier allemaal!!!
Ja hier hoor ik ook bij:D Kom van boven de sloten maar vier al mijn hele leven met hele familie carnaval in et zuiden
Ben er dit jaar ook weer alle dagen te vinden!
Altijd maar dat gezeik over iedereen die vreemd gaat en 5 dagen lam is...en gewoon stug vol blijven houden als je zegt dat het wel meer is dan dat en dat het gewoon een heerlijk gezellig feest is!
Heeel veel plezier allemaal!!!
dinsdag 1 maart 2011 om 00:18