3000+ Deel 80 !!!
woensdag 2 februari 2011 om 21:11
So Mul... jouw eendje is ook snel groot! Ik klikte net en zag dat je al genoeg hulp had
Weet je.. ik zit al een paar dagen te denken om een topic te openen:
Je leest hier zoveel rottige dingen over partners... en daardoor besef ik steeds meer dat Bianco (voor mij) een lot uit de loterij is! Niet omdat hij zo perfect is maar omdat hij wel altijd het beste met me voor heeft en toch zichzelf kan zijn... strondeigenwijs... soms kort door de bocht... en af en toe gewoon heel brommerig.
En toch... zou ik geen andere/betere kunnen bedenken!
Maar het staat zo stom om dat in een topic te gaan zeggen
Weet je.. ik zit al een paar dagen te denken om een topic te openen:
Je leest hier zoveel rottige dingen over partners... en daardoor besef ik steeds meer dat Bianco (voor mij) een lot uit de loterij is! Niet omdat hij zo perfect is maar omdat hij wel altijd het beste met me voor heeft en toch zichzelf kan zijn... strondeigenwijs... soms kort door de bocht... en af en toe gewoon heel brommerig.
En toch... zou ik geen andere/betere kunnen bedenken!
Maar het staat zo stom om dat in een topic te gaan zeggen
woensdag 2 februari 2011 om 21:14
woensdag 2 februari 2011 om 21:17
quote:marmul schreef op 02 februari 2011 @ 21:14:
ik ga ff kijken bietje, wist niet dat ie al klaar was
Bietje, waarom niet, het is toch leuk om je geluk te delen en niet alleen je verdriet/leed? Ik vind t in ieder geval superfijn voor je! (ken je dr nog zo een? ik ben nog op zoek )Ja hoor ik ken nog een betere. Maar die krijg je niet heur.
ik ga ff kijken bietje, wist niet dat ie al klaar was
Bietje, waarom niet, het is toch leuk om je geluk te delen en niet alleen je verdriet/leed? Ik vind t in ieder geval superfijn voor je! (ken je dr nog zo een? ik ben nog op zoek )Ja hoor ik ken nog een betere. Maar die krijg je niet heur.