3000+ Deel 80 !!!

29-01-2011 21:49 3009 berichten
Deel 80 alweer lieve maisjes!!

Jullie weten hoe het werkt... nieuwe zieltjes zijn welkom!

De enig overgebleven regel is:

- niet quoten van persoonlijke dingen!

Nou dat valt mee toch??? Veel plezier weer
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 02 februari 2011 @ 23:29:

Ik was het ook aan het bijhouden Vin. Wat was het dan? Word wel erg nieuwsgierig nu.
Popp trustuh, hoop dat je kan slapen. Ik moet dan altijd heel veel terugdenken en lig dan iedere x weer in een deuk.
mocy, 31 seconden geleden

Appel, was een slapie van 18.30 tot

ongeveer 22.00 uur heur, na een hele dag

werken.

Dan kun je toch zo niet meer slapen?

Heb je wel gegeten?
was een topic van vivamp Moos. thuishuis heette het.
Ja net chips, slagroomsoesjes en broodjes. Heb je als man niet thuis is, ben ik gelijk uit ritme, haha.

Ik ga toch nooit zo vroeg naar bed, dus dat slapen straks zal wel weer lukken.
Waarom is het dan verwijderd? Zag het wel steeds staan, maar heb niet gekeken waarover het ging.
niet zo handig om dat hirt neer te zetten denk ik moos..

vertel het je als op msn zie!

ik ga slapen! trusten!
Is goed appeltje, zo boeiend vind ik het ook weer niet hoor.

Trustuh.
Goedmeurning!!!
Waarom gaat de tijd zo snel als je heerlijk ligt te slapen? Ik zou dat weleens bewuster willen doen... dat slapen. Mèhn wat is dat toch heerlijk
goeiemorgen.

Ik kon een klein beetje uitslapen, want hoef pas om half 10 bij teamdag te zijn. Heerlijk! Maar de teamdag heb ik minder zin in. Hele dag wat zitten en luisteren, bleh.

Goedemorgen!!!

Ik kon heerlijk uitslapen vanmorgen! Oma heeft grote pop naar school gebracht dus ben nog even heerlijk aan het wakker worden

Straks op familiebezoek.... pfffffff.......

daarna lunchen bij schoonmoeder en hoop dat ik daarna nog wat rust heb, de genegeerde migraine van gisteren zal er vandaag nog wel dubbel en dwars doorkomen
quote:friezinnetje schreef op 02 februari 2011 @ 22:07:

vera!! Doe lekker wat goed voelt. Kan me voorstellen dat je even rust wilt. Als je op tv ziet wat er allemaal gebeurt, dan moet dat voor jou ook heel raar zijn. Een paar dagen terug was jij daar nog, heb je veel van je eigen spulletjes achter moeten laten. Dat is niet niks

Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Enne goeiemorgen all.
Aaargh, net stond er een knul voor de der van Ess*nt had hem al gezien in de straat dus dacht slim te zijn en de deurbel uit te zetten...... NOT! klopt hij tegen het raam, hond blaffen, grrrr, dacht laat maar doen, gaat wel over, klopt hij nog een keer! toch maar open gedaan en snel afgepoeierd......

Maarrrr, achteraf ga je nadenken, krijg je ineens heel erg creatieve ideeën om zo'n knul tot waanzin te drijven.

Voorbeeld:

Knul belt aan, je doet open, knul vraagt: dag mevrouw, hoe gaat het met u?

*zucht* *kreun* nou, uhm, tja *zucht*

En je begint een zeer langdradig verhaal over de vriend van een kennis van je oma en sluit af met een uitgebreid verslag van je menstruatieperikelen.

En zo sprongen er nog wat scenario's door mijn gedachten, jammer dat ik dat nooit ter plekke bedenk
Wat moest die jongen dan Pop?
Scootie staat voor de deur. Zonder koffer want dat past niet samen met het zitje, het is het een of het ander. Nou ja, minivin vervoeren vind ik belangrijker dan mijn tas, die klem ik wel tussen mijn benen dan.

Roze helm is wel te groot, ze hebben kleinere maar die zijn niet roze en die wil madam dus niet.

Wel jammer dat ik er zelf nog niets mee kan maar ja.

Pop, wat irritant van die venters. Heb je zijn vergunning gevraagd?

Hier stond een tijdje terug 2 ongure types voor de deur, die kwamen voor een beveiligingsysteem. Ik zeg daar heb ik geen interesse in, wens ze succes en doe de deur dicht. Hoor ik ze nog mompelen: nou dan krijg je toch geen gratis systeem.

Verdachte lui zijn dat, die willen je huis in en noteren alles, ondertussen zeggen ze dat je van alles gratis krijgt en het volgende weekend is alles inderdaad gratis opgehaald.

FlikkerT op.
Die knul wou ons laten overstappen op Essent, daar heb ik geen trek in, zit prima waar ik nu zit en als ik wil overstappen doe ik op eigen initiatief, niet als het me opgedrongen wordt!

Heb hem vrij snel afgewimpeld, heeft geen voet in mijn huis gezet, ik laat nooit vreemden binnen
Doe es een foto van je scootie Vin? (als je wil/kan) ben nieuwsgierig
Uk probeerd een staart in mijn haar te doen, vrees dat ik straks kaal ben
O hemel ik ben echt een wandelende tikvaut.................. (nooit jezelf teruglezen)
Foto komt wel een keer Pop, beloofd. Ga nu even niet naar buiten.......
Kan wel een plaatje plakken zoals hij er uit ziet?
Hee Bankje

Pop, je kan toch gewoon de deur opendoen, enne zeggen, Daar heb ik geen zin in..toedels..en de deur weer dicht doen.

Is het de Fly geworden Vinn?
hey
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven