3000+ Deel 80 !!!
donderdag 3 februari 2011 om 18:32
quote:Gravinnetje schreef op 03 februari 2011 @ 18:31:
Als je oogst en je zet een bushel in dan krijg je i.p.v. een masterypunt een xp.
Ik moet nog wel al mijn lintjes halen voor de co-ops. Daar ga ik me na de mastery's maar op storten. Al vrees ik weinig medestanders voor de co-ops.
Count me in!!
En de farm van 3000 erbij, en die van puberT erbij... dan wordt het een makkie!
ehhh... Nu echt weg hoor!
Als je oogst en je zet een bushel in dan krijg je i.p.v. een masterypunt een xp.
Ik moet nog wel al mijn lintjes halen voor de co-ops. Daar ga ik me na de mastery's maar op storten. Al vrees ik weinig medestanders voor de co-ops.
Count me in!!
En de farm van 3000 erbij, en die van puberT erbij... dan wordt het een makkie!
ehhh... Nu echt weg hoor!
donderdag 3 februari 2011 om 18:33
quote:Gravinnetje schreef op 03 februari 2011 @ 18:31:
Ik moet nog wel al mijn lintjes halen voor de co-ops. Daar ga ik me na de mastery's maar op storten. Al vrees ik weinig medestanders voor de co-ops.Ik wil wel mee doen met de co-ops! moet ook al mijn lintjes daarvan nog
Ik moet nog wel al mijn lintjes halen voor de co-ops. Daar ga ik me na de mastery's maar op storten. Al vrees ik weinig medestanders voor de co-ops.Ik wil wel mee doen met de co-ops! moet ook al mijn lintjes daarvan nog
donderdag 3 februari 2011 om 18:35
donderdag 3 februari 2011 om 18:51
quote:poppedotje schreef op 03 februari 2011 @ 18:46:
[...]
Zodra ik een (bijna leeg) veld heb en jullie gaan weer co-oppen doe ik graag mee! heb een flink veld dus gaat lekker snel!
Brenda en ik hebben de hulptroepen, dus we hebben altijd goud ,
Ik zal d'r morgen polsen of ze wil, dus dat wordt overmorgen vroeg (tussen 8 en 10)
Heey Anne, das allemaal Boerderie-proat
[...]
Zodra ik een (bijna leeg) veld heb en jullie gaan weer co-oppen doe ik graag mee! heb een flink veld dus gaat lekker snel!
Brenda en ik hebben de hulptroepen, dus we hebben altijd goud ,
Ik zal d'r morgen polsen of ze wil, dus dat wordt overmorgen vroeg (tussen 8 en 10)
Heey Anne, das allemaal Boerderie-proat