Het Kasteel
dinsdag 28 december 2010 om 09:02
Jonkvrouwen! Wees welkom!
http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg
Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.
Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
woensdag 2 februari 2011 om 22:48
Tis dat je 'het' ervoor zet Lil Ken je een goede in suupstad? op zich een goede suggestie van oud-collega gekregen maar die zit vrij ver weg. Enne netwerkbijeenkomst ben ik altijd voor. Maar we zien elkaar binnenkort toch, gaan we iets plannen!
Moet zeggen dat er ineens veel opties open liggen. Moet voor het einde vd week twee voorstellen, waarvan 1concrete offerte de deur uit doen. En via een stamkroegbekende kan ik over een maand of 2 een structurele schrijfopdracht tegemoet zien. Ik krijg steeds meer vertrouwen in het hele verhaal.
Toet leuk! Ook al is het niet marktconform, je weet nooit hoe een bal kan gaan rollen en wat er uit voort kan komen.
Bloes, leuke verjaardag gehad van de jongste vandaag?
Ok ik ga chill want doodop.
Moet zeggen dat er ineens veel opties open liggen. Moet voor het einde vd week twee voorstellen, waarvan 1concrete offerte de deur uit doen. En via een stamkroegbekende kan ik over een maand of 2 een structurele schrijfopdracht tegemoet zien. Ik krijg steeds meer vertrouwen in het hele verhaal.
Toet leuk! Ook al is het niet marktconform, je weet nooit hoe een bal kan gaan rollen en wat er uit voort kan komen.
Bloes, leuke verjaardag gehad van de jongste vandaag?
Ok ik ga chill want doodop.
donderdag 3 februari 2011 om 07:44
donderdag 3 februari 2011 om 09:42
Suup, 'mijn' accountant zit in exLilstad, dat is voor mij praktisch genoeg (meeste gaat toch over telefoon en mail), maar voor jou misschien niet? Hij zit nogal in de culturele hoek, wat ik een aanbeveling vind. ALs je al die artistieko's financieel-administratief op het rechte pad kunt houden, dan heb je écht wat in je mars
Ik ben héél stoomboos op GGEx, zie voor het verhaal de Kroeg. Zit me echt heel hoog. Stom wijf. Merk nav dat soort dingen, en trouwens ook de ontzettende blijheid van Dochter dat ik naar haar voorstelling kom en de blijheid bij mezelf dat ik naar haar voorstelling ga, hoe vanzelfsprekend ik gehecht raak aan dat wijffie. Het is anders dan een kind dat ik eigenhandig, nou ja, eh, eigenmachtig heb gebaard, maar het komt zo langzamerhand toch verrekte dicht in de buurt.
Ik ben héél stoomboos op GGEx, zie voor het verhaal de Kroeg. Zit me echt heel hoog. Stom wijf. Merk nav dat soort dingen, en trouwens ook de ontzettende blijheid van Dochter dat ik naar haar voorstelling kom en de blijheid bij mezelf dat ik naar haar voorstelling ga, hoe vanzelfsprekend ik gehecht raak aan dat wijffie. Het is anders dan een kind dat ik eigenhandig, nou ja, eh, eigenmachtig heb gebaard, maar het komt zo langzamerhand toch verrekte dicht in de buurt.
donderdag 3 februari 2011 om 11:15
Dat verschilt niet zo veel van de afstand van de andere persoon die ik aangeraden had gekegen (dat is een administratiekantoor).
Wat een *haartjesomhoog* verhaal ver GG-ex zeg. Te absurd voor woorden. Dat is juist de manier om een kind aan de ongezonde tussendoortjes te krijgen, want de volgende stap is dat ze na schooltijd een snackbar inwandelt of straks op middelbare school de snoepautomaat ontdekt.
Tila verhaal in NL vertalen? Waarom, engels?
Ik trakteerde mezelf op geen wekker vanmorgen en werd prompt om half 10 uur wakker. Lekker.
Nu echt iets aan het huis doen en dan verder tikken.
Wat een *haartjesomhoog* verhaal ver GG-ex zeg. Te absurd voor woorden. Dat is juist de manier om een kind aan de ongezonde tussendoortjes te krijgen, want de volgende stap is dat ze na schooltijd een snackbar inwandelt of straks op middelbare school de snoepautomaat ontdekt.
Tila verhaal in NL vertalen? Waarom, engels?
Ik trakteerde mezelf op geen wekker vanmorgen en werd prompt om half 10 uur wakker. Lekker.
Nu echt iets aan het huis doen en dan verder tikken.
donderdag 3 februari 2011 om 11:37
Ja bizar he. Als ik iets verkeerd vind, dan is het wel om eten beladen te maken. Wil het wicht een extra boterham, moet ze 'oppassen dat ze zichzelf niet aanleert om te veel te eten'. Ik weet dat ik eigenlijk eerst bron checken en fact finding moet doen voordat ik het veroordeel, maar dit is echt een zin die Dochter niet zelf bedacht heeft, dat bestaat niet. Wat kan zo'n kind daar nou mee? Ze heeft tot op dat moment nog geen seconde bedacht dat het überhaupt kán, dat weet ik zeker.
Moet hier ook aan de poetserij want poets ziek en we waden zo langzamerhand door de kruimels en ander spul . Geen zin in (what else is new).
Moet hier ook aan de poetserij want poets ziek en we waden zo langzamerhand door de kruimels en ander spul . Geen zin in (what else is new).
donderdag 3 februari 2011 om 12:12
Het verhaal dwarrelde in het engels nmijn hoofd in, Suup. Leejk niet meer dan logisch om het in EN te schrijven. Ik ben een beetje aan het foezelen met vertalen naar het NL, maar ben bang dsat daarmee de charme verdwijnt.
Lil, wat een raar wijf, die GGex. Juist kinderen moet je met rust laten als het gaat om dogma's vwb voedsel. Honger = bammetje extra. Kinderen hebben nu eenmaal de neiging om af en toe eens te groeien en zo, en dat blieft soms wat extra brandstof. Anders wordt er niet gegroeid of geleerd of warmgebleven.
HGa hier zo ook aan de poets. Vloer plakt
Lil, wat een raar wijf, die GGex. Juist kinderen moet je met rust laten als het gaat om dogma's vwb voedsel. Honger = bammetje extra. Kinderen hebben nu eenmaal de neiging om af en toe eens te groeien en zo, en dat blieft soms wat extra brandstof. Anders wordt er niet gegroeid of geleerd of warmgebleven.
HGa hier zo ook aan de poets. Vloer plakt
donderdag 3 februari 2011 om 12:58
Npu aan poetsen kom ik nog niet toe, moet eerst veel papiertroep weg. Voor ik uberhaupt aan poetsen kan denken
Maar het schiet aardig op, al gaat het in fases, nu eerst ruwe schifting zodat ik door bomen het bos weer kan zien (lees: deels verplaatsing van het probleem). Nou ja is wel en project dus eigenlijk.
Maar het schiet aardig op, al gaat het in fases, nu eerst ruwe schifting zodat ik door bomen het bos weer kan zien (lees: deels verplaatsing van het probleem). Nou ja is wel en project dus eigenlijk.
donderdag 3 februari 2011 om 13:19
Ben niet gaan poetsen. Heb een erg goed voornemen gedaan: ben weer gaan rennen. Jeumigmina, ik was even vergeten dat opbouwen erg zwaar is. Het was wel weer lekker, grappig om te zien hoe snel lijf het truukje weer doorhad.
Ik ga douchen. Druip van het zweet wat dat betreft nog duidelijk niet opgebouwd genoeg. Not charming at all!
Ik ga douchen. Druip van het zweet wat dat betreft nog duidelijk niet opgebouwd genoeg. Not charming at all!
donderdag 3 februari 2011 om 16:01
Goed gedaan Tila!
Ik wil vanavond gaan sporten (dansen eigenlijk), is erg zware les en ik kan ieder moment ongesteld worden met alle buikpijn, zware benen, zwaar gemoed en algehele lamlendigheid van dien, en ik wéét dat als ik er eenmaal ben ik het heel lekker vind om te doen maar, eh. Sja. Lamlendig, dus. En nee, ook nog niet gepoetst
Suup, gegevens accountant even op de mail zetten? Scheelt uiteindelijk ook weer een boel papiertroep, zo'n accountant
Ik wil vanavond gaan sporten (dansen eigenlijk), is erg zware les en ik kan ieder moment ongesteld worden met alle buikpijn, zware benen, zwaar gemoed en algehele lamlendigheid van dien, en ik wéét dat als ik er eenmaal ben ik het heel lekker vind om te doen maar, eh. Sja. Lamlendig, dus. En nee, ook nog niet gepoetst
Suup, gegevens accountant even op de mail zetten? Scheelt uiteindelijk ook weer een boel papiertroep, zo'n accountant
donderdag 3 februari 2011 om 16:37
Ja graag Lil.
Leuke frisse kop heeft hij.
Zo er staan drie volle vuilnizakken in de tuin, score van vandaag. Geeft ook rust in het hoofd.
Daarna boodschapen gedaan en dan moet ik nu de laptop van schoot halen en op tafel zetten, dat tikt wat handiger zakelijk
En ik heb natuurlijk niet vor niets de tafel leeggemaakt
Tila goed hoor! En nu volhouden
Leuke frisse kop heeft hij.
Zo er staan drie volle vuilnizakken in de tuin, score van vandaag. Geeft ook rust in het hoofd.
Daarna boodschapen gedaan en dan moet ik nu de laptop van schoot halen en op tafel zetten, dat tikt wat handiger zakelijk
En ik heb natuurlijk niet vor niets de tafel leeggemaakt
Tila goed hoor! En nu volhouden
vrijdag 4 februari 2011 om 08:57
Wattuh?? Hoor ik engeltjes zingen dat Tilalia gestopt is met roken?? Allright!
MM is vanmorgen in alle vroegte blij in de auto gestapt want gaat een paar dagen skiën met collega's. Ik ben wel jaloers hoor! Lijkt me erg gaaf, te meer omdat mijn collega's de leukste van de wereld zijn. Maar hij komt zondag weer terug, om de verjaardag te vieren van de Bloesjes. Ik mis hem nu al, terwijl hij normaal gezien ook aan het werk zou zijn nu ofzo. Ik hoú zo van die man.....
* koffie *
Oudste heeft nog wat CITO's te maken vandaag en dan is het weer klaar voor haar. Ze was on-uit-staan-baar gisteren dus ik denk dat ze er toch wel nerveus om was. Nu is ze wel vrolijk naar school maar ze voelde zich vanmorgen helemaal niet lekker weer. Hopelijk zakt het dus.
Suup, denk ook eens aan je coach voor tips voor het zelfstandig ondernemerschap. Zoooooo stoer van jou, je doet het maar even en dat vind ik rete-dapper!!
Ik ga nog even werken, was gisterenavond veel te gaar. Koffie??
MM is vanmorgen in alle vroegte blij in de auto gestapt want gaat een paar dagen skiën met collega's. Ik ben wel jaloers hoor! Lijkt me erg gaaf, te meer omdat mijn collega's de leukste van de wereld zijn. Maar hij komt zondag weer terug, om de verjaardag te vieren van de Bloesjes. Ik mis hem nu al, terwijl hij normaal gezien ook aan het werk zou zijn nu ofzo. Ik hoú zo van die man.....
* koffie *
Oudste heeft nog wat CITO's te maken vandaag en dan is het weer klaar voor haar. Ze was on-uit-staan-baar gisteren dus ik denk dat ze er toch wel nerveus om was. Nu is ze wel vrolijk naar school maar ze voelde zich vanmorgen helemaal niet lekker weer. Hopelijk zakt het dus.
Suup, denk ook eens aan je coach voor tips voor het zelfstandig ondernemerschap. Zoooooo stoer van jou, je doet het maar even en dat vind ik rete-dapper!!
Ik ga nog even werken, was gisterenavond veel te gaar. Koffie??
vrijdag 4 februari 2011 om 09:13
vrijdag 4 februari 2011 om 11:27
*valt Tila om de nek*
Wat goed van jullie! Rot slapen hoort erbij en schrik ook niet als je ineens over een paar dagen geveld wordt door een griepje. Het zijn opstart-hobbels, niet meer dan dat! Ik hou het ook al sinds augustus vol (ok, op 2 stomdronken momenten van verstandsverbijstering na) dus jij kunt het ook!
*zet verse koffie en thee neer*
Wat goed van jullie! Rot slapen hoort erbij en schrik ook niet als je ineens over een paar dagen geveld wordt door een griepje. Het zijn opstart-hobbels, niet meer dan dat! Ik hou het ook al sinds augustus vol (ok, op 2 stomdronken momenten van verstandsverbijstering na) dus jij kunt het ook!
*zet verse koffie en thee neer*
vrijdag 4 februari 2011 om 12:22
Lief zit aan de nicotinezuigtabletten, ik ben van het allen carr kamp. Met een keer per dag een kauwgompje. Ik ben een brave carr-adept. 'Ik voel me zo raar omdat ik ooit ben begonnen met roken, niet omdat ik nu gestopt ben' enzo.
Kwam net een vriendin langs met een support-pakket met fruitsalade, kaas, olijven, wijn en een lief plantje
En dan met dat rennen erbij, ik ga fit & gezond & sterk worden
Kwam net een vriendin langs met een support-pakket met fruitsalade, kaas, olijven, wijn en een lief plantje
En dan met dat rennen erbij, ik ga fit & gezond & sterk worden
vrijdag 4 februari 2011 om 17:06
Stiekem stoppen is niet erg, zolang je maar niet stiekem weer begint .
Hulde voor MK!
Sjemig, wat heb ik toch belachelijk leuk werk, alleen kan ik daardoor echt met geen mogelijkheid nee zeggen tegen nieuwe dingen en wordt het echt bizar veel. Maar ja, zo leuk! Dit is overigens vastwerk, voor de Baas zeg maar, waar ik inmiddels ook anders soort klussen bij doe dan voorheen en dat groeit als een tierelier. Ook zwaar goed voor mijn ego trouwens, vandaag al 2 mailtjes met verzoek om nadere ondersteuning: 'maar dan wel graag van jou, kan dat?" . Dan ben ik al om, ik ben echt met een natte vinger te lijmen
Hulde voor MK!
Sjemig, wat heb ik toch belachelijk leuk werk, alleen kan ik daardoor echt met geen mogelijkheid nee zeggen tegen nieuwe dingen en wordt het echt bizar veel. Maar ja, zo leuk! Dit is overigens vastwerk, voor de Baas zeg maar, waar ik inmiddels ook anders soort klussen bij doe dan voorheen en dat groeit als een tierelier. Ook zwaar goed voor mijn ego trouwens, vandaag al 2 mailtjes met verzoek om nadere ondersteuning: 'maar dan wel graag van jou, kan dat?" . Dan ben ik al om, ik ben echt met een natte vinger te lijmen
vrijdag 4 februari 2011 om 19:38
Uh ik dacht toch echt dat ik vanmorgen een ractiehad achtergelaten.
Nou ja nog een poging danmaar.
Tila ben trots op jullie!
En nee hier (nog) geen stopplannen.
Lil wat fijn dat de klussen zo goed lopen.
En dank voor je mail!
Bloes ben mijn coach niet vergeten hoor. Hij staat op de maillijst.
Lekker dat hij even skieen is, maar niet leuk voor het missen uiteraard. Meiden weer helemaal beter?
Mij gaat het niet lukken trouwens zondag
Maar gelukkig zien we elkaar allemaal heel snel weer.
Nou ja nog een poging danmaar.
Tila ben trots op jullie!
En nee hier (nog) geen stopplannen.
Lil wat fijn dat de klussen zo goed lopen.
En dank voor je mail!
Bloes ben mijn coach niet vergeten hoor. Hij staat op de maillijst.
Lekker dat hij even skieen is, maar niet leuk voor het missen uiteraard. Meiden weer helemaal beter?
Mij gaat het niet lukken trouwens zondag
Maar gelukkig zien we elkaar allemaal heel snel weer.