Bezemtopic Nummer 10!
vrijdag 4 februari 2011 om 07:04
vrijdag 4 februari 2011 om 08:01
Moggu..
Zoeb,ik hoop dat het zonder dagopname kan de mri.En dat het dan eindelijk is vooruitgaat met de gezondheid.
Leuk die verbasteringen met de Iphone.
Hoe was het als secretaris Goldie?
Mamz,kan je niet wachten tot het wat minder waait met de fietssleutel?
Rainz,wat fijn dat het geen Pfeiffer is!
Zoeb,ik hoop dat het zonder dagopname kan de mri.En dat het dan eindelijk is vooruitgaat met de gezondheid.
Leuk die verbasteringen met de Iphone.
Hoe was het als secretaris Goldie?
Mamz,kan je niet wachten tot het wat minder waait met de fietssleutel?
Rainz,wat fijn dat het geen Pfeiffer is!
vrijdag 4 februari 2011 om 11:47
vrijdag 4 februari 2011 om 12:40
Lieverds ik ben niet helemaal bijgelezen dus als ik iets of iemand vergeet.. vergeef me...
Zoeb, wat een gedoe zeg met die nieren.. het zit je allemaal niet mee!
Rainz, fijn dat zoon geen pfeiffer heeft. Hoop dat ie snel weer opknapt!
Ga zo weg, lekker een weekendje weg met een vriendin, erg veel zin in maar moet/wil voor die tijd eigenlijk nog van alles doen en heb natuurlijk weer te lang getreuzeld.
Dus.. ik ga zwaaien en zie jullie binnenkort weer!!
Fijn weekend allemaal!
Zoeb, wat een gedoe zeg met die nieren.. het zit je allemaal niet mee!
Rainz, fijn dat zoon geen pfeiffer heeft. Hoop dat ie snel weer opknapt!
Ga zo weg, lekker een weekendje weg met een vriendin, erg veel zin in maar moet/wil voor die tijd eigenlijk nog van alles doen en heb natuurlijk weer te lang getreuzeld.
Dus.. ik ga zwaaien en zie jullie binnenkort weer!!
Fijn weekend allemaal!
vrijdag 4 februari 2011 om 13:02
vrijdag 4 februari 2011 om 14:21
kun je hem niet in een apart iets laten plassen? Iets wat ook nog gaaf is om in te plassen? Iets waar het normaal niet in zou mogen zeg maar?
Gelf, veel plezier! Vertel je straks nog wel wat je allemaal hebt gedaan dit weekend?
Lopen is ook ver Mamz
Its uitgerend? Heerlijk dagje niets doen dan maar
Ik moet iets eten maar heb nergens zin in Heb ook geen brood in huis dus zou soep of salade moeten kunnen maken. Blergh. Eerst maar eens het vlees voor vanavond opzetten dan. Suddervlees voor de heren, ik eet op mijn werk met de collega's, het is personeelsavond
Gelf, veel plezier! Vertel je straks nog wel wat je allemaal hebt gedaan dit weekend?
Lopen is ook ver Mamz
Its uitgerend? Heerlijk dagje niets doen dan maar
Ik moet iets eten maar heb nergens zin in Heb ook geen brood in huis dus zou soep of salade moeten kunnen maken. Blergh. Eerst maar eens het vlees voor vanavond opzetten dan. Suddervlees voor de heren, ik eet op mijn werk met de collega's, het is personeelsavond
vrijdag 4 februari 2011 om 14:43
Hij plast in een oude maatbeker en daarna kiep ik die leeg in de wc.Die plas hoeft niet bewaard,ik moet weten hoeveel.
Maar hij plast dus ook op school en heeft meer gedronken want er was een traktatie.
Nu zal dat beetje allemaal niet uitmaken hoor maar het frustreerde me
Morgen gaat ie schaatsen met opa en oma dus doe ik het zondag nog maar een keer serieus.
Lekker Fussie,suddervlees.En personeelsavond is leuk!
Wij eten verse kippensoep,stamppot rauwe andijvie,gehalktballetje of speklapje(rill maar de kinderen vinden dat zo lekker) en ijs met slagroom toe.
Maar hij plast dus ook op school en heeft meer gedronken want er was een traktatie.
Nu zal dat beetje allemaal niet uitmaken hoor maar het frustreerde me
Morgen gaat ie schaatsen met opa en oma dus doe ik het zondag nog maar een keer serieus.
Lekker Fussie,suddervlees.En personeelsavond is leuk!
Wij eten verse kippensoep,stamppot rauwe andijvie,gehalktballetje of speklapje(rill maar de kinderen vinden dat zo lekker) en ijs met slagroom toe.
vrijdag 4 februari 2011 om 16:06
Coebergh, dat is dus echt geen feestje. Ik zou me ook kunnen voorstellen dat kind het niet zo nodig vindt om dat ene glas extra water wat 'ie tapt ook te vermelden en zo. Hoop dat je zondag genoeg data krijgt waar ze wat mee kunnen.
Fussie, lopen was inderdaad best een eindje Maar dat is dan ook ongeveer het enige wat ik aan sport doe.
Fussie, lopen was inderdaad best een eindje Maar dat is dan ook ongeveer het enige wat ik aan sport doe.
zaterdag 5 februari 2011 om 09:53
zaterdag 5 februari 2011 om 12:50
Cool hoor Oma We tellen mee af naar juli hoor!
Ik heb niets meegekregen van de taferelen, was wel in de stad. Maar in pashokjes hoor je niet zoveel
Hier moeten de boodschappen nog, maar er is al wel gesport En we gaan een nieuwe printer halen, die we nu hebben is echt niks. Wel zonde want nog amper gebruikt
Zal straks eens op hyves een foto van d tandjes zetten, men wat ben ik dol op dat manneke!
Ik heb niets meegekregen van de taferelen, was wel in de stad. Maar in pashokjes hoor je niet zoveel
Hier moeten de boodschappen nog, maar er is al wel gesport En we gaan een nieuwe printer halen, die we nu hebben is echt niks. Wel zonde want nog amper gebruikt
Zal straks eens op hyves een foto van d tandjes zetten, men wat ben ik dol op dat manneke!
zaterdag 5 februari 2011 om 13:17
zaterdag 5 februari 2011 om 15:48
Wat leuk Zoebie,die echo.
Weten jullie wat het wordt of blijft het een surprise?
Er was een heuse achtervolging met schieten in de stad.
De dader hebben ze niet gepakt trouwens
Ik ga douchen en de boel de boel laten,ik ga naar mijn vriendin,die is jarig en ze heeft lekker gekookt voor me.
Tot vanavond of morgen!
Ps...Gold,alles goed?Je bent zo stilletjes
Weten jullie wat het wordt of blijft het een surprise?
Er was een heuse achtervolging met schieten in de stad.
De dader hebben ze niet gepakt trouwens
Ik ga douchen en de boel de boel laten,ik ga naar mijn vriendin,die is jarig en ze heeft lekker gekookt voor me.
Tot vanavond of morgen!
Ps...Gold,alles goed?Je bent zo stilletjes
zaterdag 5 februari 2011 om 19:17
zaterdag 5 februari 2011 om 20:05
Mogguh
Van de wildwest alleen de helicopters gehoord, dat was toch 's avonds?
Vandaag naast zwem- en drumles naar een open dag geweest voor een middelbare school, een vreselijk leuke en inspirerende school ook.
En nu heb ik een probleem. Ik wil zoon naar die school. Zoon wil naar een andere, hij vindt deze wel leuk, maar stelt zich meer voor van de andere. Ik had hem al beloofd dat hij het laatste woord zou hebben maar is het echt realistisch om zo'n keuze aan een jong kind over te laten? Volgende week eerst maar weer naar de school van zijn keuze trekken en dan, desnoods samen met een onafhankelijke derde, uitvogelen wat wijsheid is.
Middelste vond het wel onwijs interessant
Van de wildwest alleen de helicopters gehoord, dat was toch 's avonds?
Vandaag naast zwem- en drumles naar een open dag geweest voor een middelbare school, een vreselijk leuke en inspirerende school ook.
En nu heb ik een probleem. Ik wil zoon naar die school. Zoon wil naar een andere, hij vindt deze wel leuk, maar stelt zich meer voor van de andere. Ik had hem al beloofd dat hij het laatste woord zou hebben maar is het echt realistisch om zo'n keuze aan een jong kind over te laten? Volgende week eerst maar weer naar de school van zijn keuze trekken en dan, desnoods samen met een onafhankelijke derde, uitvogelen wat wijsheid is.
Middelste vond het wel onwijs interessant