Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Kornel moet oorbel zijn . Die iPhone doet soms gekke dingen.
Mogguh

Djeez, dat is weer wat om tegenaan te hikken, Zoebie. Weet de hork al dat je nierproblemen hebt?

Vandaag:

Gezellig naar iets verder dan Effen fietsen om een vergeten fietssleutel op te halen.

Was

Afwas

Saldo op rekening checken

Studeren
Moggu..

Zoeb,ik hoop dat het zonder dagopname kan de mri.En dat het dan eindelijk is vooruitgaat met de gezondheid.

Leuk die verbasteringen met de Iphone.

Hoe was het als secretaris Goldie?

Mamz,kan je niet wachten tot het wat minder waait met de fietssleutel?

Rainz,wat fijn dat het geen Pfeiffer is!
Zoeb toch

Ik mag vandaag niets doen van mezelf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nou maar hopen dat het zonder dagopname kan Zoeb.

Mamz, ik zou nu niet gaan fietsen, het stormt!
De 15e is pas de scan. Met een beetje geluk ben ik dan uit het gips. Over zes dagen mag het eraf. Ik ben af aan het tellen. Heerlijk om weer eens zo onder de douche te kunnen stappen. Al zal ik me er nog maar niet teveel op verheugen. Oh en gelukkig geen dagopname. Jippie.
Fijn Zoeb,dat zit dan tenminste eens mee!

Wat een gezeik trouwens zeg,de plas van zoon opvangen.Hij moest natuurlijk op school ook plassen,hier is hij het al 3 keer vergeten te zeggen dus ik denk niet dat daar een duidelijk beeld uitkomt.
Lieverds ik ben niet helemaal bijgelezen dus als ik iets of iemand vergeet.. vergeef me...

Zoeb, wat een gedoe zeg met die nieren.. het zit je allemaal niet mee!

Rainz, fijn dat zoon geen pfeiffer heeft. Hoop dat ie snel weer opknapt!

Ga zo weg, lekker een weekendje weg met een vriendin, erg veel zin in maar moet/wil voor die tijd eigenlijk nog van alles doen en heb natuurlijk weer te lang getreuzeld.

Dus.. ik ga zwaaien en zie jullie binnenkort weer!!

Fijn weekend allemaal!
Wat willen ze eigenlijk met die plas, Coebergh? Wat kun je in godsnaam met zoveel liter plas

Gelfling, veel plezier dit weekend!

Zoebie, da's wel fijn, het gips eraf.

Itskie, jij mag van mij ook nietsdoen

MissM, ik ben gaan lopen

Nu dus moe en hoef ik ook niets meer van mezelf.
Gelfje,dat klinkt goed zeg,een weekendje weg met vriendin!

Heel veel plezier gewenst!

Mamz,ik moet opschrijven hoeveel hij drinkt en vervolgens weer uitplast.Gelukkig hoef ik het niet te bewaren.Bahbah!Dit is om een beeld te krijgen van zijn blaascapaciteit.
kun je hem niet in een apart iets laten plassen? Iets wat ook nog gaaf is om in te plassen? Iets waar het normaal niet in zou mogen zeg maar?

Gelf, veel plezier! Vertel je straks nog wel wat je allemaal hebt gedaan dit weekend?

Lopen is ook ver Mamz

Its uitgerend? Heerlijk dagje niets doen dan maar

Ik moet iets eten maar heb nergens zin in Heb ook geen brood in huis dus zou soep of salade moeten kunnen maken. Blergh. Eerst maar eens het vlees voor vanavond opzetten dan. Suddervlees voor de heren, ik eet op mijn werk met de collega's, het is personeelsavond
Hij plast in een oude maatbeker en daarna kiep ik die leeg in de wc.Die plas hoeft niet bewaard,ik moet weten hoeveel.

Maar hij plast dus ook op school en heeft meer gedronken want er was een traktatie.

Nu zal dat beetje allemaal niet uitmaken hoor maar het frustreerde me

Morgen gaat ie schaatsen met opa en oma dus doe ik het zondag nog maar een keer serieus.

Lekker Fussie,suddervlees.En personeelsavond is leuk!

Wij eten verse kippensoep,stamppot rauwe andijvie,gehalktballetje of speklapje(rill maar de kinderen vinden dat zo lekker) en ijs met slagroom toe.
Coebergh, dat is dus echt geen feestje. Ik zou me ook kunnen voorstellen dat kind het niet zo nodig vindt om dat ene glas extra water wat 'ie tapt ook te vermelden en zo. Hoop dat je zondag genoeg data krijgt waar ze wat mee kunnen.

Fussie, lopen was inderdaad best een eindje Maar dat is dan ook ongeveer het enige wat ik aan sport doe.
Wat een wild west taferelen in de stad zeg!Ik heb wel de sirene's gehoord,zei nog dat er een "zieke(rare hoge pieptonen) tussen zat,dat was zeker die belg
Moggu
Lijstje vandaag:

zoon naar voetbal

oudste en middelste naar opa en oma

boodschappen

stofzuigen

wassen en vouwen....was zit erin

kadootje halen

verjaardag vriendin

Fijne dag allemaal!
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 05-02-2011 11:18
Reden: ouderwets afstrepen :)
% gewijzigd
Mogguh....
Coe wat was er aan de hand in jullie stad?

Ik heb vanmorgen mijn kleinkind op de echo gezien. Geweldig.

Boodschappen zijn ook al binnen. Fijn.
Leuk Zoeb, mooi hè!

Wanneer wordt de kleine verwacht?
Cool hoor Oma We tellen mee af naar juli hoor!

Ik heb niets meegekregen van de taferelen, was wel in de stad. Maar in pashokjes hoor je niet zoveel

Hier moeten de boodschappen nog, maar er is al wel gesport En we gaan een nieuwe printer halen, die we nu hebben is echt niks. Wel zonde want nog amper gebruikt

Zal straks eens op hyves een foto van d tandjes zetten, men wat ben ik dol op dat manneke!
quote:Miss Moneypenny schreef op 05 februari 2011 @ 12:41:

Leuk Zoeb, mooi hè!

Wanneer wordt de kleine verwacht?

13 juli. En ik ben de 21e jarig, het zou een leuk verjaarscadeautje zijn, maar ik hoop het eigenlijk helemaal niet.

Laat die ukkepuk maar komen op de 13e.
Wat leuk Zoebie,die echo.

Weten jullie wat het wordt of blijft het een surprise?

Er was een heuse achtervolging met schieten in de stad.

De dader hebben ze niet gepakt trouwens

Ik ga douchen en de boel de boel laten,ik ga naar mijn vriendin,die is jarig en ze heeft lekker gekookt voor me.

Tot vanavond of morgen!

Ps...Gold,alles goed?Je bent zo stilletjes
Hallo maisjes...

Ja hoor ik ben er nog. Zit alleen niet zo lekker in mijn vel, lichamelijk en geestelijk.

Voel me gewoon algeheel ellendig eigenlijk.

Maar het gaat wel weer over dus ik 'zit' het even uit...

Veel plezier bij je vriendin Coetje

En ik wil ook oma worden Zoeb!
Mogguh

Van de wildwest alleen de helicopters gehoord, dat was toch 's avonds?

Vandaag naast zwem- en drumles naar een open dag geweest voor een middelbare school, een vreselijk leuke en inspirerende school ook.

En nu heb ik een probleem. Ik wil zoon naar die school. Zoon wil naar een andere, hij vindt deze wel leuk, maar stelt zich meer voor van de andere. Ik had hem al beloofd dat hij het laatste woord zou hebben maar is het echt realistisch om zo'n keuze aan een jong kind over te laten? Volgende week eerst maar weer naar de school van zijn keuze trekken en dan, desnoods samen met een onafhankelijke derde, uitvogelen wat wijsheid is.

Middelste vond het wel onwijs interessant
Goldie, heb je een dagje blue of zit het dieper? Wil je het op de BH kwijt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven