3000+ Deel 80 !!!

29-01-2011 21:49 3009 berichten
Deel 80 alweer lieve maisjes!!

Jullie weten hoe het werkt... nieuwe zieltjes zijn welkom!

De enig overgebleven regel is:

- niet quoten van persoonlijke dingen!

Nou dat valt mee toch??? Veel plezier weer
Alle reacties Link kopieren
Het wordt steeds gekker dat verhaal
Friez en Jos,

Haha dat koelkastverhaal.

Veertje, fijn dat je terug kan gaan later (inshallah), maar ook fijn dat je nog even tijd hier hebt om bij te komen.
Heet mocy, wat ben je vroeg. Moeten we nu al gaan slapen?
Haai Mocy.

Nah ik geloof er niks van, van dat verhaal
Gisternacht lag ik er al wel in rond deze tijd
Ik ook niet hoor fries, maar ti's welgrappig om te lezen
Nee hoor jullie mogen nog wel even opblijven, het is tenslotte weekend.

Dat koelkastverhaal is iig wel vermakelijk.
quote:josje37 schreef op 04 februari 2011 @ 21:16:

Gisternacht !! lag ik er al wel in rond deze tijd
Gelukkig mocy, vond ook dat ik nog wel even op mocht blijven. Denk dat ik rond tien uur erin ligt. Heb nog wel veel rustnodig merk ik
Goed naar je lichaam luisteren Jos, Je zit toch ook nog aan de antibiotica?
quote:mocy schreef op 04 februari 2011 @ 21:19:

[...]

Dat doet de iPad, eens kijken of ik die autocorrectie uit kan zetten. Is erg irri
Goediefning.

Vandaag minivin naar school gebracht, opgehaald en tot 17 uur bij me gehad. Ik ben kapot, beroerd en aan verschrikkelijk aan de schijt. Ze is nu bij mijn ouders, morgen lammetjesdag. In de middag halen we haar op en gaan we naar verjaardag schoonzus maar ik vrees dat ik het niet lang vol ga houden.

Maandag ga ik afspraak maken bij huisarts. Even alles weer na laten lopen. Mijn ene klier is opgezet, pijn in keel, nog steeds benauwd en kortademig. Wel een voordeel, kilo's vliegen eraf, is het niet omdat ik nauwelijks eet dan is het wel omdat wat ik eet direct in de wcpot beland. Ben zo moe joh.
Meer had ik niet te klagen en zeiken hoor. Sorry voor de ego.
Ja zit inderdaad nog aan de antibiotica. Maar voel me gelukkig wel beter. Woensdag was ik echt erg beroerd, heb ik bijna de hele dag geslapen. Gister en vandaag wel gewoon gewerkt
Jeetje Vin wat een ellende. Pfff niet zo gek dat je onwijs moe bent. Kan je niet beter maandagochtend gelijk gaan op spreekuur of zo.
En ik zou je schoonzus maar even overslaan.
Balen gravin. Is de koorts al wel gezakt?
agos arm Graafje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En tot wanneer heb/had je AB?
AB is klaar, was tot woensdag. Volgens mij geen koorts of op het randje. Huisarts werkt alleen op afspraak en heeft geen inloopspreekuur. Bel gelijk om 8 uur (eerder bellen voor afspraak mag niet) en vraag of ik gelijk terecht kan. Had namelijk nog steeds het voornemen om deze week weer te gaan werken.

Schijn er nog rottig uit te zien. School is 5 minuten lopen maar moeder van vriendinnetje van minivin heeft me naar huis gebracht want ze vond me ze er zo rot uit zien....... En bedankt maar he?
Maar dan had je woensdag al terug gemoeten, had je waarschijnlijk weer een nieuwe kuur gekregen
Houd je wel goed in de gaten of je geen koorts krijgt en niet extra benauwd wordt? Dan moet je wel bellen met de HAP hoor
Ik ben expres niet geweest na die kuur omdat de HA duidelijk had gezegd dat ik er na die kuur nog niet zou zijn en echt nog wat hersteltijd nodig had. Alleen voel ik me nu gewoon weer rotter i.p.v. dat ik vooruit ga.

En ja, ik houd het in de gaten. Wil niet nog een week in bed liggen. Ben er klaar mee.
Sjeee Vin.. je bent er maar druk mee! Wat blijft dat lang hangen zeg!!

Veertje... 'wij-van-3000' hadden gebeld en gezegd dat je nog zeker een weekje in Holland moest blijven! Ik hoop voor je dat je de 13e terug kan omdat jij het zo graag wil. En dat was toch de insteek van je topic toen? Doen wat jij wil!

Wij hebben een dvd zitten kijken... "Paulie"... kennen jullie die?
nee ik ken Paulie niet, maar hij kent mij ook niet. Dat scheelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven