3000+ Deel 80 !!!

29-01-2011 21:49 3009 berichten
Deel 80 alweer lieve maisjes!!

Jullie weten hoe het werkt... nieuwe zieltjes zijn welkom!

De enig overgebleven regel is:

- niet quoten van persoonlijke dingen!

Nou dat valt mee toch??? Veel plezier weer
quote:rosanna08 schreef op 06 februari 2011 @ 17:28:

Luuntje, [afbeelding]

voor jou!

Huh
Alle reacties Link kopieren
nu staat ie er wel goed Luun
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ow nou zie ik pas het plaatje Roos, maarre ik niet blij hoor, ik ben koud, nat en vies..

Net 't bed verschoont, dus ik wil alleen nog maar een warme douche
ja, daarom heb ik het bad voor je vol laten lopen slimpie
quote:rosanna08 schreef op 06 februari 2011 @ 17:39:

ja, daarom heb ik het bad voor je vol laten lopen slimpie

Hier ...dan heb je alvast mijn

Hier nog een bad voor je

Ik wil geen bad, ik wil een douche..

Maar ik ga eten, vies en al..

Laters..
tsssssk zijn wij lief voor je, wordt je boos!

Gek he, wat een weekend werken met je kan doen!

Heb keihard gebikkeld, en toch ben ik minder moe nu!

Denk dat het ook scheelt dat ik geen peuter achter me aan had waggelen en geen kind naar school hoefde te brengen en halen, ondanks dat pop echt een heel leuk en lief kind is eist ze nogal wat sturing en aandacht...... en uk, ach uk is gewoon een peuter, een echte!

En ik had geen verplichtingen en afspraken, geen telefoon en geen gezeur dat me raakt, alleen werkgezeur en dat raakt toch minder!

Ik hoop dat ik deze energie mag houden! zal wel, het wordt ook al langer licht! heerlijk

ow... ik ratel
Moet ook zeggen dat ik nu een weekplanner op de koelkast heb hangen, daar schrijf ik alles op en wat al geweest is veeg ik uit, geeft ook rust, zo'n witter wordend bord!
Lekker Pop wat extra energie.

En idd lekker dat het weer langer licht wordt.
En Luuntje, ik zou je wel willen knuffelen...... maar je bent vies!
Goed idee, Pop. Geeft ook een stuk overzicht en je kunt idd weghalen, wat klaar is. Geeft ook weer een goed gevoel!
quote:rosanna08 schreef op 06 februari 2011 @ 17:28:

Bietje, hoest met puberT?

Die ziet er vreselijk stoer uit met zn gelijmde snee en zn blauwe oog

Heeft nog wel knap last van zn schouder en zn hand... Ik heb hem toestemming gegeven om morgen te spijbelen dus hij is nu met zn vader mee naar Frankrijk in de vrachtwagen. Hij was zoooo blij dat hij mocht.... hij ging me zelfs zoenen!
Morgen heeft pop studiedag, heb bedacht dat we lekker ouderwets filmmiddag houden! is zo lang geleden........

Vroegâh, toen ze op vrijdagmiddag nog vrij was deden we dat altijd, als uk op bed lag kon ik haar extra aandacht geven, geen afspraken maken en lekker film kijken!
Fijn om je zo weer te lezen Pop!

Luun, wat vervelend. Vies in je schone bedje is niets. Kun je niet een kannetje water koken en op zijn vooroorlogs even poedelen?

Marmotje, met 5 maanden zit is vroeg en ik vraag me af of het goed is voor het ruggetje. Gaat hij zelfstandig zitten of wordt hij in positie gezet? Als hij zelfstandig gaat zitten dan is zijn rug sterk genoeg als in positie gezet wordt en blijft zitten dan is het niet goed.
Pop.. doe s niet zo druk!!

Neehoor... ben blij dat je weer energiek bent!

Luun.. je stinkt!! Als ik jou was zou ik gewoon onder de koude douche stappen... en waar kan jij het warme water zelf niet fixen?? Nou? Nou?
quote:friezinnetje schreef op 06 februari 2011 @ 18:16:

Goed idee, Pop. Geeft ook een stuk overzicht en je kunt idd weghalen, wat klaar is. Geeft ook weer een goed gevoel!Idd! was een idee van lief zusje, en het werkt best goed!
quote:Bianca40 schreef op 06 februari 2011 @ 18:18:

Pop.. doe s niet zo druk!!

Neehoor... ben blij dat je weer energiek bent!

Luun.. je stinkt!! Als ik jou was zou ik gewoon onder de koude douche stappen... en waar kan jij het warme water zelf niet fixen?? Nou? Nou?Waarschijnlijk zijn de kolen op en moet ze dan de mijn in maar is haar kanariepietje dood en dan is het niet veilig om de mijn in te gaan natuurlijk....
Jullie zijn lief!!!!!!!
quote:Gravinnetje schreef op 06 februari 2011 @ 18:19:

[...]

Waarschijnlijk zijn de kolen op en moet ze dan de mijn in maar is haar kanariepietje dood en dan is het niet veilig om de mijn in te gaan natuurlijk....
Vin, hoe voel jij je vandaag?
quote:Gravinnetje schreef op 06 februari 2011 @ 18:19:

[...]

Waarschijnlijk zijn de kolen op en moet ze dan de mijn in maar is haar kanariepietje dood en dan is het niet veilig om de mijn in te gaan natuurlijk....

Meer waarschijnlijk is dat altijd haar baas om hulp heeft geroepen en zich nooit zelf heeft verdiept in het aansteken van de boiler/ketel? Dus wordt ze nu gestraft voor het zich vrijwillig voordoen als blonTje
Ik ga even een pop onder de douche gooien en was ophangen!

Daarna uk op bed mikken en loopkleding aantrekken, zonder te zitten tussendoor want dan kak ik in
Vin heeft veel hoofdpijn en hoest dik slijm. Maar Vin heeft een paar paracetamol achterover gegooid want minivin is niet lekker.

Gisteren heeft ze gespuugd en had ze koorts. Nu heeft ze de hele dag naast en op me gezeten met duim in haar mond, halve ogen en koorts.

Morgen ga ik weer naar de huisarts en hopelijk is minivin opgeknapt om weer naar school te gaan. We hebben wel lol gehad hoor met zijn tweetjes. Lekker samen meuten op de bank en zingen Hallo meneer de uil, uw onderbroek is vuil.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven