Weg met de WEEK-UP!!!!

08-10-2010 10:23 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godklere zeg, nou ben ik het echt zo zat.

We kijken al ik weet niet hoe lang tegen de meest wanstaltige KUT weekups aan, maar redactie, deze slaat werkelijk alles.

Beste redactie van Viva, wanneer gaan jullie die afgrijselijke weekups nou eens definitief stoppen?
Doe nou niet zo flauw jongens.

Ook inspiratieloze bloggers, visagisten zonder smaak, fotografen zonder kennis van belichting, IT-ers die alleen kunnen programmeren in een dode taal en cartoonisten zonder humor of tekentalent moet je een kans geven.

Ik vind het wel lief van Viva.
quote:luna1 schreef op 07 februari 2011 @ 07:34:

[...]

Er is al jaren gezeik met die week-up. En jouw idee is al eerder uitgevoerd, met als resultaat een grote rel tussen forummers (die idd weekups instuurden), de week-up-site waar medewerkers uit hun plaat gingen en sanoma. Daarna zijn de week-ups een tijdje weggeweest en ze kwamen redelijk netjes, maar natuurlijk nog steeds niet leuk, weer terug. En nu zijn we al weer tijden terug op het oude niveau. Ach ja, als er maar centjes aan verdiend worden he. Sanoma heeft allang bewezen dat ze zich geen bal aantrekken van forummers.Ah kijk, dát wist ik dan weer niet
Dat van Sanoma die zich geen reet aantrekt van forummers dan weer wel
Mijn god, die van deze week is wel HEUL erg. Hoera voor Paint zullen we maar zeggen.

Dat moest ik toch echt even kwijt.
Time spent with a cat is never wasted
Wauw, wat n parel weer.
Oke, oke, na al die wanstaltige en smakeloze van de laatste tijd ehm.. altijd... Deze is wel aardig. En dat moet dan ook maar even gezegd worden, vind ik.
Eens, Han. Ik moest voor het eerst glimlachen.
Hihi ik vond deze ook wel grappig
De eerste keer dat ik een Weekup leuk vind. Ik moest zowaar lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven