HELP!!! DRINGEND HULP NODIG!!!

07-02-2011 20:57 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh nee!! Door een ongeluk in de sokkenla is Oma Sokkenpop nu helemaal weer een touwtje.. Ik mis haar zo!!

Graag vraag ik jullie hulp, heeft iemand hier nog een bol wol voor mij beschikbaar?? Ik heb in de gouden gids gekeken, maar er is nog geen datingservice voor sokkenpoppen helaas.. :'(

Je mag hem sturen naar:

Opa Sokkenpop

Sokkenla 1

Sokkenstad

Alvast heel erg bedankt!!!
Natuurlijk mis ik mijn oma, ze is immers nog maar een draadje wol!! De liefde van mijn leven.. mijn omaatje.. Nooit meer tegen elkaar aanliggen.. en vrijen gaat ook al niet.. nu was dat zowieso al een probleem omdat ik geen piemel heb.

Toch bedankt voor je inhoudelijke reactie. Ik heb geen sok met bomgordel voorbij zien komen, dus ik denk niet dat het om een islamitische aanslag gaat!
Waar is de HRS?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Ik zou je sokkenabonnement stopzetten, de meeste sokkenproviders willen daar wel aan meewerken. Verder zou ik natuurlijk meer gaan werken, organiseer bv eens een sokpopvoorstelling (dit kan uiteraard ook zonder oma, de one sock-show bv)
Je hoeft niet zo te schreeuwen opa, wij zijn niet doof!

Ik heb geen wol, wel kattenharen, kan je zelf wol spinnen? Ouwe sokken wil ik ook wel opsturen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:wondermeisje schreef op 07 februari 2011 @ 21:18:

Ik zou je sokkenabonnement stopzetten, de meeste sokkenproviders willen daar wel aan meewerken. Verder zou ik natuurlijk meer gaan werken, organiseer bv eens een sokpopvoorstelling (dit kan uiteraard ook zonder oma, de one sock-show bv)

Bedankt voor de tips! Zonder mijn sokkenabbo kan ik mijn kinderen niet meer bellen.. en mijn kinderen kunnen nu mooi voor mij gaan zorgen natuurlijk!

Vanavond word een koude lange nacht.. kan evengoed in een bord spaghetti gaan liggen.. das net zo slierterig als oma nu, en tenminste lekker warm!!
Allemaal smoesjes!

Opa heeft gewoon zin in een nieuw jong strak sokje

*ouwe viezerik *
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 07 februari 2011 @ 21:24:

Allemaal smoesjes!

Opa heeft gewoon zin in een nieuw jong strak sokje

*ouwe viezerik *Das helemaal niet waar! Wie ben jij om zo over mij te oordelen?? Je kent me notabene genees!
Kun je niet intrekken in de sokkenla van je kinderen?
quote:wondermeisje schreef op 07 februari 2011 @ 21:27:

Kun je niet intrekken in de sokkenla van je kinderen?Nee helaas niet, ze willen mij er niet bij hebben omdat ze al groot zijn zeggen ze..
Vol verdriet ga ik maar even naar bed, morgen zal ik hier weer terugkomen en lezen, en zonodig reageren.

Alvast heel erg bedankt voor de hulp tot nu toe, en ik ga een lange koude nacht tegemoet..

Oh oma.. waarom nou jij..

quote:Opa_Sokkenpop schreef op 07 februari 2011 @ 21:25:

[...]

Das helemaal niet waar! Wie ben jij om zo over mij te oordelen?? Je kent me notabene genees!

Klopt!

Ik kijk neer op sokken (tokkies!!!)
Die foto maakt het dan weer zo echt
En? De nacht een beetje doorgekomen?

Best koud zeker, zo alleen in je laatje?
Je stel me teleur, opa. Je weet dat je geen oproepjes mag plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven