Ik heb het warm

08-02-2011 02:01 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man ik heb het warm nu. Ik ligt tussen mijn man en kind in bed en die hebben allebei koorts. Dus lekker twee van die gloeilijven naast me pffff.

Hoop alleen wel dat ik niet de volgende word met koorts.
* wacht op de eerste die met de suggestie van zus sms-en komt*
Oei... beterschap! Ik heb t koud. Geen man en geen kind. Ook wel lekker rustig dus.
@DeKenau heb geen zus dus die kan ik niet smsen daarbij hier een klein maar redelijk netwerk. En ik hoop dan maar dat de rest beter is voordat ik ziek word. Lol

@zomerfreak je mag ze best ff lenen hoor(maar alleen om op te warmen) haha
Haha! Kijk Maar uit dat je zelf niet ziek wordt. Veel beterschap!
Waarom leg je niet het matras van je kind naast jullie bed? Zo ertussen liggen lijkt me ook niet echt handig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 februari 2011 @ 03:17:

Waarom leg je niet het matras van je kind naast jullie bed? Zo ertussen liggen lijkt me ook niet echt handig.

als ik mijn ogen twee tellen dicht zou hebben zou hij er weer naast liggen dus het is simpelweg een w\kwestie van doorbijten

En ik vindt het niet erg hoor dat kindje naast me wil liggen als hij ziek is.
Waarom ga je dan bij die zieken in bed liggen? Kruip in 't logeerbed zolang je man ziek is.
heel herkenbaar...hier vannacht hetzelfde gehad...eenman koort en kacheltje naast mij..........enne niet iedereen heeft een logeerbed! ik had in mijn zoontjes bed kunnen gaan liggen maar die heeft een hoogslaper...niet handig als je tig keer naar de toilet moet...en ik vindt het ook niet erg...
Puck
quote:elninjoo schreef op 08 februari 2011 @ 08:33:

Waarom ga je dan bij die zieken in bed liggen? Kruip in 't logeerbed zolang je man ziek is.

hier wel een logeer bed maar ja dat staat in de kelder (woon in een flat)

vermoed dat het ergens achterin staat dus dat maakt een hoop herrie en is een hoop gedoe voor 2:00 snachts

Kan ook nog in kind zijn bed gaan liggen, maar ja dat is kind zijn bed en niet helemaal geschikt voo mij + dat kind er dan binnen no time bij ligt

quote:sofi2010 schreef op 08 februari 2011 @ 09:05: hoop voor jouw ook dat je niet ziek wordt

heel herkenbaar...hier vannacht hetzelfde gehad...eenman koort en kacheltje naast mij..........enne niet iedereen heeft een logeerbed! ik had in mijn zoontjes bed kunnen gaan liggen maar die heeft een hoogslaper...niet handig als je tig keer naar de toilet moet...en ik vindt het ook niet erg...hoop dat je niet ziek word (hoop ik voor mezelf ook niet)
En? Ben je de nacht doorgekomen Gamina? Niet zelf ziek nu hoop ik?
beterschap
mwah echt lekker slapen was het niet tussen die twee woelers.

En nee ben nou nog niet ziek maar kan nog komen natuurlijk.

Maar goed ik heb voor een goede maand geleden al een flinke griep gehad dus ik kan alleen maar hopen dat hun dezelfde variant hadden als die ik had, dan zit ik safe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven